2 Aralık 2017 Cumartesi

YEŞİM 3.Bölüm

Annesi, geçmişte olanları anlatmaya başladı:

"Çok gençtik. Ben, pamuk tarlasında işçiydim, 
o çiftlik  sahibinin oğlu. Sevdalandık.



" Gözlerine tutuldum derdi." 



"Bebek beklediğimi öğrenince,
ailesine bana sevdalandığını söylemiş.
Evlenmek isteyince çok kızmışlar."



"NE? Oğlum sen aklını mı kaçırdın?
Ercüment  Paşazade'lerin oğlu, pamuk işçisi bir 
kızla mı evlenecek desinler? "



"Baban doğru söylüyor, erkeğin
elinin kiri, kadının yüzünün karası.
Ben o kızı evlendiririm merak etme,
ortada kalmaz. Biraz para verdik mi
ailesine? Değil mi Ercüment?"


"Beni apartopar Hüseyin'le evlendirdiler. 
ve İstanbul'a gittiler.
 Birbirimizi bir daha hiç görmedik. 
Bugüne kadar."



"Hüseyin her şeyi biliyordu; bir gün bile başıma kakmadı, öyle iyiydi ki, zamanla onu çok sevdim. Allah'a hep şükrettim karşıma
babanı çıkarttığı için."



"O çok sevdiğim bebeği o mu göndermişti?"




"Evet. Çöpe atacaktım ama sen ağlamaya
başlayınca kıyamadım. Baban da iyi yapmışsın dedi."



Yeşim, Sırma adını verdiği bebeğini 
çöpe attı ama dayanamayıp tekrar aldı.
Sırma'ya kıyamazdı onun ne kabahati vardı?





Onca yıl saklanan sırrı öğrenmişti.
Şoku atlatmak için kendini işine verdi. 





" Parası, pulu yerin dibine batsın. " 
diyerek hırsla çalışıyordu 
yeşil gözlerini annesinden alan kız.





TÜM BÖLÜMLER:

YEŞİM 1. Bölüm
YEŞİM 2.Bölüm
YEŞİM 3.Bölüm
YEŞİM 4.Bölüm
YEŞİM 5.Bölüm
YEŞİM 6. Bölüm
YEŞİM 7. bölüm
YEŞİM 8. bölüm
YEŞİM 9. bölüm
YEŞİM 10.Bölüm
YEŞİM 11. bölüm
YEŞİM 12. Bölüm
YEŞİM 13.Bölüm
YEŞİM 14.Bölüm
YEŞİM 15.Bölüm
YEŞİM 16.Bölüm
YEŞİM 17.Bölüm
YEŞİM 18.Bölüm
YEŞİM 19.Bölüm
YEŞİM - FİNAL bölümü






Hikaye &Çizimler:
Müjde Dural ( Bücürük ve Ben )





55 yorum:

  1. Ooo,işler kızışıyor, hadi bakalım 😀

    YanıtlaSil
  2. ercüment yerine hüseyin ile evlendirilmesi, "öyle iyiydi ki" dediğine göre annenin şansı olmalı herhalde..yeşim sert ve mertliğinden hiç taviz vermiyor; "parası pulu yerin dibine batsın.." aferin ona.. 👍 bu arada ikinci resimdeki gözü görünce,fatma giriğin gözleri aklıma geldi..😀 ne kadar da benziyo birbirlerine..elinize sağlık,çizimlerde senaryoda harikaydı..🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Garçekten büyük şans, milyonda bir böyle bir erkek olur diye düşünüyorum, başkası olsa günde 30 kez onun başına kakar, Yeşim'e de kötü davnarıdı. Fatma Girik'in gözleri hakikaten çok güzeldir. Çok teşekkürler, siz de sağolun. :)

      Sil
  3. Dizi okumakta güzel oluyormuş,kalemine sağlık müjdecim.

    YanıtlaSil
  4. Arkası Yarın tadında gerçekten, yine güzel yerinde bitti. Neyse ki yarın devamı gelecek. Bu arada yemeninin deseni de çok hoş olmuş. Emeğine sağlık, sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocukken annemle hiç kaçırmazdık Arkası Yarın'ları. Her sabah 9 oldu mu radyo başındaydık:)))A valla uydurdum yemeniyi inan dikkat etmedim, yine de sağol canım. Sevgilerimle.:)

      Sil
  5. Sırma'yı iyi ki çöp kutusundan çıkardı, yazık olurdu yoksa bebeğe. :) Ve Hüseyin ne kadar düşünceli bir karakter öyle. :)
    Yine çok güzel bir bölümdü. Emeğinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hüseyin dünya şekeri insanlar olur ya onlardan olsun istedim, Sırma'yı evet atsaydı çok üzülecekti. Film olarak çekilse o sahneler çok daha etkili olurdu, önce çöpe atacak sonra bebeğin çöpteki haline bakacak, onunla geçirdiği mutlu sıcacık günleri, koynuna alıp yattığı geceleri hatırlayacak flashback sahnelerle, sonra koşa koşa gidip onu çöpten alıp yine kucaklayacak, özür dileyecek onu çöpe attığı için, affet beni ben seni hiç çöpe atar mıyım bir an o adama kızdım diyecek...tabii tüm bu sahneleri çizimle göstermek zor oluyor her sahneyi çizmem mümkün değil:(((

      Sen de sağol İrem'ciğim.:)

      Sil
  6. dün akşam okudum üç bölümü de ama internet sıkıntılı olduğundan bir türlü yorumumu göndermemiş. ben bir süre yoktum sende çok güzel bir hikayeye başlamışsın yine gerçekten çok geç kalmadan yetişebildiğime sevindim. hele o gözler ne öyle ben bile vuruldum. ama biraz dramatik bir hikaye bu Karpuz Apartmanının neşeli havasından sonra. olsun afrklı türler denemekte yarar var ve gerçekten bu işte çok iyisin. devamını bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyan gözlerine sağlık Sümeyye'ciğim. Di mi?:)))Yeşil göz en sevdiğim göz rengidir, gerçi en sevdiğim gözler Emel Sayın'ın ama....:))))Karpuz Apartmanı favorim, inan şimdiden özledim. İkisini aynı anda yapmak zor olduğu için mecburi ara verdim.
      Çok teşekkür ediyorum keşke yapımcılar da senin gibi düşünseler.:)

      Sil
  7. Bu sefer erken yakaladım yeni dizinizi, ellerinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
  8. Böyle arkası yarın gibi, kısa ve öz çok daha iyi olmuş Müjde ablacım💜

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevindim Berfin'ciğim, normalde her bölüm Netflix gibi bir platform olsa 45 dakika, bizim TV ler için 2 hatta 3 saate yakın oluyor ama o kadar sahneyi kağıda dökmem mümkün değil. ♥

      Sil
  9. Heyecan artiyor. Devamini bekliyorum 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yarın sabah inşallah 4. bölüm. Sağol Derya'cığım.:)

      Sil
  10. Yeni dizinin bölümleri peş peşe yayınlamışsınız.
    Bir başlayınca bölümlerin hepsini birden okuyuverdim. :)
    Güzel bir hikaye yakalamışsınız. Severek takip etmeye başladım.;)
    Kaleminize sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zülal'ciğim bu 'Arkası Yarın' o yüzden peş peşe yayınlıyorum. Umarım takip etmek zor olmaz. Beğenmene sevindim canım, çok teşekkürler, sen de sağol. :))

      Sil
  11. Valla bu ülkede sadece annemizden eminiz.Son dönemlerde televizyonda da 30 yaşını aşmış bir çok insanın yeni yeni babası çıkıyor :) Bakalım nolcak bu senaryoda?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa! Tövbe tövbeeee.....onlar sanırım tıpkı izdivaç programı gibi danışıklı döğüş DNA lar bile sahtedir. Bildiğin senaryo yazıp, oynuyorlarmış. Emin Çölaşan yazmıştı.:))))

      Sil
  12. Arkası yarın da başka güzel oluyor :)

    YanıtlaSil
  13. Vay be, Hüseyin kalbimizi fethetti gibi.. Heyecanlandı vallahi.
    Çizimler de bir harika Müjde Ablacım ellerinize sağlık, ben de herkes gibi arkası yarın durumunu çok sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oldum canım, çok teşekkür ediyorum. Sen de sağol. Asıl heyecan yarın başlıyor haberin olsun:))

      Sil
  14. Gerçekler de ortaya çıktı artık..Gizli saklı başka sürprizler de olacak mı bakalım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yarınki bölümde heyecan olacak tadı kaçmasın diye söylemiyorum. Unutmadan tüm yorumlarına çok teşekkürler:)

      Sil
  15. Önemli olan biyolojik babalık değil bence, Hüseyin kalbimizi kazandı :))

    YanıtlaSil
  16. İlk üç bölümü heyecanla okudum. Yeşim'e de hayran kaldım doğrusu. Güzel bir yazı dizisi bizi bekliyor anlaşılan. Devamını merakla bekliyorum. Bu arada çizimlerin ayrı bir güzelliği var. Kaleminize, yüreğinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim inan, her sabah yeni bölüm yayınlıyorum, çok teşekkürler, sen de sağol canım.:)

      Sil
  17. Madenci Yeşim sadece maden kazmayacak, geçmişini de kazacak . Merakla o okumaları bekliyoruz Müjdecim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçmişi annesi zaten anlatıverdi Yasemin'ciğim, pek takılmayacak geçmişe o ama başkalarının hedefi olacak. :)

      Sil
  18. Yeşim paraya kanmayacak bir kız belli...
    Ama kötü kimseler peşine düşmese bari...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kız valla hislerin çok kuvvetli senin:)))spoiler olmaz yukarıda Yasemin'e de tüyo verdim ama zaten 4. bölümü yayınlamıştım.:)

      Sil
  19. "Sevgi neydi ? emekti" der ya Cengiz Aytmatov, Hüseyin emek vermiş Yeşim'e

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah, Selvi Boylum, Al Yazmalım....ne güzeldi, çok haklısın canım. Aynen öyle olmuş.

      Sil
  20. hımm ivit eski türk filmleri gibi gidiyoooooo ne hoş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler sade ve derin arkadaşım.
      :)

      Sil
  21. Hımm tam tahmin ettiğim gibi:)ve devamm ay yazmayı unuttum hep çizim konusunda muhteşemsin Müjdem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfurullah canım, beğendiğin için çok sağol.

      Sil
  22. keşke bütün bölümleri yayınlamış olsaydın diye düşündüm , şimdi üzgünüm okunacak sadece iki bölüm kaldı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıyamam ben sana:(((bu arada senin yorumunu onayladım yayınladım ama nereye kayboldu derken, yeniden geldi bu sefer yayınladım ve çok şükür çıkmış yorumun. Ben mi bunadım, ne oldu anlayamadım? Yorumları yayınlananlar kısmında göremiyorum...ama yayınlanıyorlar bir şekilde....

      Sil
  23. Diğer bölümü hemen okumam lazım adrenalin ve heyecan tavan yaptı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl mutlu oluyorum böyle yorumlarla bilsen. Çok teşekkürler:)

      Sil
    2. Hak ediyorsunuz :)

      Sil
  24. Hikaye aciga ciktikca, iyiler cok yasamaz zaten demekten alamadim kendimi:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef çoğu zaman öyle oluyor ama ümidini kaybetme:))

      Sil
  25. çizimler şahene bu arada :) baksen olaylara bakalım diğer bölümlerde ne bekliyor hemen gittim:) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çizimleri ben değil de, Fatma (Fatofotofan) arkadaşım yapsa çok şahane olurdu asıl, o bilgisayarda yapıyorum çok güzel oluyor.:))Yine de teşekkürler. Sevgilerimle.:)

      Sil
  26. Çok masum bir kadın, oğlanın ailesi, evlenselerdi bile huzur vermezdi. Yeşim şokunu çalışarak atlatmaya çalışıyor. Hikâye gittikçe tatlandı Müjde'm. Eline sağlık kardeşim. Sevgimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de huzur vermezdi çünkü baştan hor görüp, hakir görüyordu, çok teşekkürler; sen de sağol ablacığım, sevgilerimle.:)

      Sil