13 Aralık 2017 Çarşamba

YEŞİM 14.Bölüm




" Doktor! Bak burada kimler varmış?.
Güzel eşin ve sevimli kızın. Kocana
merhaba de Tatiana hanım!"



"Tamam! Ne istiyorsanız yapacağım.
Yalvarırım onlara bir şey yapmayın."



malikane ile ilgili görsel sonucu



"Baksana senin köpeğinin adı niye Luke?
 Bir manası var mı?"


"Olmaz mı? Yıldız Savaşları filminden
sevdiğim bir karakterin ismi Luke."



"Yıldız Savaşları ha? Duydum ama 
hiç gitmedim."


"Ne! Yıldız Savaşları'na gidilmez mi? İki gün sonra
yenisi geliyor bir yıldır bekliyordum
gitmek ister misin? Gözüne yine siyah
gözlükler takarsın. Sinema zaten karanlık...
kimse seni farketmez..."


"İsterim. Teşekkürler..."


O SIRADA DEDEKTİF FERİDUN
LATİF'in YANINA GELMİŞTİ



"Abicim, senin bahçıvan
doğal nedenlerle ölmüş...."


"Hmmm...yanılmışım demek, neyse çok sağol,
sözüm söz cumartesi veya pazar
buluşuruz ne dersin?"



"Şeyyy, abicim eşime söyledim de çok sağol da
küçük biraz hastalanmış, başka zaman...kusura bakma..
düşünmen yeter..."


istanbul adli tıp ile ilgili görsel sonucu




"Bu çocuk niye öyle tedirgindi?
 Terliyor ve elleri titriyordu, "doğal ölüm" derken
gözlerini kaçırdı,  yemek işine çok sevinmişti ama 
iptal etti. İç sezilerim bir şeyler dönüyor diyor...."



istanbul trafiği ile ilgili görsel sonucu

"Şimdi şu çakma kameramanın evini bir 
yoklayalım. Büyük ihtimalle kaçmıştır ya.
Polisten önce ben bulursam iyi olur."


AZ SONRA 
Polis arkadaşından aldığı 
adrese geldi..


"Tahmin ettiğim gibi...
tüymüş."

İlgili resim



"Otopsi işinden iyi sıyırdık. Ama
dünya para verdik Cem'e. Şirketin
hesaplarından tırtıkladığımız ortaya çıkarsa
babama ne diyeceğiz?"



"Onu da düşündüm, kumar oynadım,
borçlandım diyeceğim başka mantıklı
bir sebep gösteremeyiz."



46 yorum:

  1. Sabah işe geldiğimde hemen açtım blogu, ama yoktu yeni bölüm. İşe mola verdim baktım yuppii gelmiş dedim. Ama çok kısaaa :( :(
    Şu kötü kardeşler de ne kötüymüş diyorum yine.. Doktoru bile korkuttular.
    Kalemine sağlık ablacığım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz geç yayınladım bu bölümü kusura bakma Kerime'ciğim.
      Çok teşekkür ediyorum, sen de sağol canım. :)

      Sil
  2. Ben de çok seviyorum Yıldız Savaşlarını, Serdar. Cuma günü gideceğim, beraber gidelim :D
    Bu gidişle bu kötücül kardeşler dedektife de zarar vermeye kalkışacaklar... O ojelerindeki tırnakları şarap bardağına girsin girsin soyulsun inşallah :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıldız Savaşları'nı gencecik kızken ilk filmini izlemiştim, o günden beri filmin oyuncuları ile BİRLİKTE YAŞLANDIK:)))
      Hatta prensesimiz Leia'mız maalesef öldü şoke oldum:((

      Feride'ciğim bedduan bile çok tatlı senin:)))çok teşekkürler canım.

      Sil
  3. Yalnız dedektif cidden kül yutmuyor haaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle:))e boşuna mı dedektif olmuş di mi ya:)))

      Sil
  4. dedektiflik eğlenceli geliyordu bana eskiden; ama kafam o kadar karışık şye dayanamaz bir yerden sonra benim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EKrandaki diziler daha karışık be Meltem'ciğim, valla ben çoğunda ne oluyor, ne bitiyor anlamıyorum.:)))

      Sil
  5. kısaymış bölüm heyecanla okuyordum ama :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kimi arkadaşım kısa daha kolay okunuyor diyor, kimi arkadaşım uzun olsun çabuk bitti diyor:) İki arada, bir derede kaldım:)))) teşekkürler:)

      Sil
  6. Her yere para yedirmek bile kurtaramayacak sizi.Hiç bir kötülük gizli kalmaz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi Yurdagül'cüğüm, hiçbir kötülük gizli kalmaz. Kalmasın da....

      Sil
  7. ya abla bu hikayeyi cidden tv kanallarında görmek isterim heyecanla okuyorum kalemine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülşah'cığım senin okuduğunu bilmiyordum çok sevindim, yorumun için sağol canım. Ah inşallah...inşallah.

      Sil
  8. Bu kadar ekşın ı yüreğim kaldırmayacak.
    Çizimler on numara ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl 'ekşın' bundan sonra başlayacak:)))
      Çok sağol Nil'ciğim. ♥

      Sil
  9. Vav güzel bölüm ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  10. Ama bu bölüm çok kısa olmuş, tadı damağımda kaldı.
    Ben de Yıldız Savaşları'nı hiç izlemedim ama nedense merak da etmiyorum. :)
    Yine çok severek okuduğum bir bölümdü! Umarım dedektif, tüm emeklerinin karşılığını alır. ^_^
    Emeğinize sağlık! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İrem'ciğim o zaman SÖZ sana, yarınki bölümde telaffi edeceğim, uzun çizeceğim.:))
      Aaa sahi mi? Ben çok gençtim ilk izlediğimde, yılını unuttum ama 18-20 yaşlar...onlarla birlikte yaşlandık o yüzden çok seviyorum. Ama zevkler tartışılmaz denir ya mesela çok ilginç kızkardeşim hiç sevmez:)))hatta uyumuş:))

      Sen de sağol canım.:)

      Sil
  11. Vay vay, ben yokken işler iyice kızışmış, birkaç bölümü üst üste izleyince aman okuyunca yani 😂😂, Netflix’te dizi izliyormuş gibi oldu. Çok güzel gidiyor Müjde 👏👏👏😍😍😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok gurur duydum Sevda'cığım, okuyan gözlerine sağlık, inşallah ekranlarda da izlersin diyeyim:)))emojilere de pek datlı:))))çok teşekkürler

      Sil
    2. Iki kardeş bundan da sıyrıldık diye düşünüyorlarsa yanılıyorlar.. Kötüler her zaman kaybeder..

      Sil
    3. Bence de kaybederler. İyiler kazansın değil mi Yeşim'ciğim, bunu özlüyoruz...

      Sil
    4. Kesinlikle....Bu arada bu yorumu cep telefonundan yazmıştım.İstemeden de olsa sevgili Sevda Şahin'in yorumunun altına yazmışım.Şimdi fark ettim.

      Sil
    5. Olsun Yeşim'ciğim önemli olan zahmet etmiş, vakit ayırmış, yorum yazmışsın nereye yazarsan yaz:)))sağol hassasiyetin için.:)

      Sil
  12. Butun umudumuz cin goz dedektifimiz de :))

    YanıtlaSil
  13. bakalım nasıl ortaya çıkacak yaaa :) pek de güncel gidiyo. star wars yaniii :) ( bi de baksana, bi yerde, luke'a luk demişin, önemsiz ama söyle görürsen dimiştin ya ondan didim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Star Wars hayranı olduğumu belli edeyim dedim:)))
      Aaa, önemsiz olur mu? Önemli bence, hemen düzeltirim deeptone'cum, çok teşekkürler,evet kesinlikle çok seviniyorum böyle benim görmediğim hata, imla vs. görüp söylerseniz müteşekkir oluyorum. :)

      Sil
  14. Müjde Hanım hakikaten çok iyi, giderek konu genişliyor. Bence de rahatlıkla Tv dizisi olarak çekilebilir. Umarım kısa zamanda gerçekleşir. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah, o günleri görecek miyim acaba? İnşallah canım, çok teşekkürler. Sevgilerimle. :)

      Sil
  15. Star Wars :))
    Yorumunla dizi arasında mekik dokuyunca yüzüme kocaman bir gülümseme yayıldı Müjde Abla :)
    Adli tıpçıyı çok kötü yerden yakalamışlar.
    Bu iki kardeş iyice fena olmaya başladı. Önce Serdar'a kancayı taktılar, sonra cinayete teşebbüs, cinayet, tehdit, şirketten para çalma. Bakalım daha neler yapacaklar?
    Merakla yeni bölümü beklemekteyim.
    Ellerin dert görmesin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevindim Yurdagül'cüğüm, Star Wars dedin de senin Star Wars yazın yoruma kapalıydı ay ne üzüldüm anlatamam :((((
      Hakikaten suç listesi bayağı kabardı, tabii her sahneyi çizemiyorum ya, tv de çekilse Zerrin'in Serdar'a karşı olan saplantılı aşkı, Binnur olayı çok şeyler var anlatılacak, çekilecek de işte elimden bu kadar geliyor özetimsi veriyorum. :(((

      Çok sağol canım, senin de...:))

      Sil
  16. şu kardeşler ne sinir bozucu ya ama onlar olmasa bu kadar heyecan da olmaz ki :(( üüü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle haklısın, her dizide kötüler olacak...:((

      Sil
  17. Yıldız Savaşları dedin gönlümü aldın abla :) Bir bölümde Sarman vs Luke olsun bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En sevdiğim bilimkurgu filmi:))yenisi de geldi ama ben henüz izlemedim. Sarman ve Luke kavga ederken çizeyim dedim ama bakalım...:))

      Sil
  18. Hah ha...Mantıklı açıklama,kumar oynayıp kaybetmek.Ee zenginlerimiz kumar oynamasa nasıl eğlenecek.Tabi asli ihtiyaç...

    YanıtlaSil
  19. Bütün samimiyetimle söylüyorum tahminlerimde yanıldığım azdır Müjde:)evet dr.ailesiyle tehdit ettiler.Yeşim de sinema falan derken Serdar la daha yakınlaşacak:)
    Müjdem şunu belirteyim geriden geliyorum zaten sen yorumlarımın hepsine cvp. yazma yorulma kuzum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dedim ya iç sezilerin çok güçlü, tebrik ediyorum.

      Aaaa aşkolsun, ne demek? Sen üşenmeyip hepsine yorum tek tek yazmışsın, ben de zevkle cevap yazıyorum Aysel'ciğim. İnan yorgunluk değil. :))

      Sil
  20. Dedektif bu isi çözecek 😊

    YanıtlaSil