12 Aralık 2017 Salı

YEŞİM 13,Bölüm

Zerrin, Aydan hanım ve Serdar'la
sohbete daldı. 


"Günahını almayayım ama senin üvey kardeşlerinin
bu işte parmağı olmasın?"


"Şşttt! Anne, bizim buraya taşındığımızı 
duysun mu istiyorsun? "

istanbul trafiği ile ilgili görsel sonucu

Dedektif Feridun ise mutfak kapısından
Zerrin'e görünmeden geçip, yola koyuldu...



"Çakma kameramanı bulduk. Şimdi
polisteki arkadaşlarımdan GBT'sini isteyeyim.
Ama önce adli tıp kurumuna gitmeliyim."


BİR SAAT SONRA...

 Zerrin kendi evine gidince,
Yeşim de bahçeye çıktı. 


"Sakın belli etme ama ben senin sahibine
ilkokuldayken aşıktım."
dog ile ilgili görsel sonucu

"Hav...."



"Göle de kertenkele yüzünden değil,
başka bir kıza silgisini verdiği için atmıştım.
N'apiim çok kıskanmıştım.."



"Vay! Vay! Vay! Çirkin! Kedinin yaptıkları yüzünden
Luke'tan özür mü diliyorsun?"


"Hiç de bile! Hem niye çirkin oluyorum?"



"N'apiim, fıstık diyoruz kızıyorsun,
çirkin diyeyim bari dedim.:)))"




"Gıcık şey!"

istanbul adli tıp ile ilgili görsel sonucu

Dedektif, Latif'in yanına gelmişti. 



"Durum bu Latif. Senden başkası çözemez bunu.
Başka birinin eline düşerse, şeker hastasıydı doğal ölüm der"



"Emrin olur abicim. Merak etme. En kısa zamanda
sonucu alır, sana bildiririm."



"Helal! Şu işi bitir, Boğaz'da 
yemek ısmarlayacağım. Yengeyi de al,
çoluk çocuk ailece rakı-balık keyfi yaparız."



" Eyvallah abicim. Tatiana da epeydir evde 
tıkılıp kaldığından söz ediyordu."



ANCAK BAHÇIVANA OTOPSİ YAPILACAĞI
ASLAN'ın KULAĞINA GİTTİ...



" ALLAH KAHRETSİN! 
Ya bir şey bulursa! Araştırdım;
elinden hiçbir şey kurtulmuyormuş!"


" Offff! Bizi yakmadan,
bir şeyler düşünmeliyiz."

ANALİZLER
TOKSİKOLOJİ TESTLERİ
SAATLER SÜRDÜ...


Hikaye&çizimler
Müjde Dural (Bücürük ve Ben)


60 yorum:

  1. Tehditle işi götürmeye çalışacaklar galiba... Kaleminize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yarın sabah göreceğiz görüntüleri. (Kabataş görüntüleri gibi değil o cuma hala gelmedi:)))) Sen de sağol arkadaşım.:)

      Sil
  2. Ay bu uyuz iki kardeş de hiçkimseyi rahat bırakmıyorlar.

    YanıtlaSil
  3. Ahahaha çizgi roman gibi okudum devamını takipteyim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOk teşekkürler Sebuş, devamı yarın sabah.:)

      Sil
  4. Haydaaaa! Doktora da deniz baykal kaseti gibi şantaj kokusu alıyom..😀 emeğinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tadı kaçmasın diye söylemiyorum:) (spoiler yerine Türkçe terim bulamadım tadı kaçmamak sanırım):)))siz de sağolun:)

      Sil
  5. Vay Tatiana'nın başına gelenler. Doktoru da susturabilecekler mi acaba, yoksa doktor çetin ceviz mi çıkacak, bakalım :D
    Eline sağlık yine Müjde Abla :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Feride'ciğim gönüller çetin çeviz çıksın istiyor ama bakalım, söyleyemiyorum tadı kaçmasın diye:))))
      Sen de sağol canım.:)

      Sil
  6. Bencede şantaj ediyorlar doktora..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi bakalım, az kaldı, yarın sabah anlaşılacak:))

      Sil
  7. Vah..vah...
    Başladı yine tehdit ve santajlar...
    Yeşim ve çocukluk aşkı kavuşsun ya...Müjde'm.
    💑 💑
    Doktorun yüzünün her çizgisi ne kadar gerçek,olmuş emeğine sağlık.
    💝💝💝

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kötüler olunca tehdit ve şantajlar da eksik olmuyor. :(
      Bence de kavuşsunlar:)))çok teşekkürler canım, yorum ve güzel emojilerin için :)sen de sağol.♥♥♥

      Sil
  8. Tehditle doktoru da sustururlar bunlar:)
    Yine de kokusu çıkar bu işin. Dedektif bir iz bulur nihayetinde.
    Ahmet amcaya yazık oldu, Yeşim'e olmasa bari.
    Merakla bekliyoruz ablacığım sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüm kötülükler, tehditler bir gün dediğin gibi ortaya çıkar Mukaddes'ciğim, evet Ahmet amcaya yazık oldu:( çok teşekkürler canım, sevgilerimle.:)

      Sil
  9. İki kardeş bi rahat durmazlar mı yav?
    Yeşim çocukluk aşkına kavuşsa ne şeker olur. Utangaç olmasını, iltifat karşısında mahçup olmasını çok sevdim :)
    Kalemine sağlık ablacığım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aç gözlüler ve suç işledikçe batıyorlar. Beğenmene sevindim, onun gibi bir kız birdenbire mini etekler filan giyse mutlaka mahçup olur diye düşündüm:)Sen de sağol Kerime'ciğim.:)

      Sil
  10. Yaaa, yine çok heyecanlı bir yerde bitirdiniz!
    Yeşim ve Serdar sahneleri de çok hoş. ^_^
    Yine çok severek okudum! Emeğinize sağlık! ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merak etme İrem'ciğim, sabah erken saatte kalkıp yayımlarım yine, az kaldı yarın sabaha:)Beğendiğin, severek okuduğun için çok mutlu, sen de sağol.:)

      Sil
  11. Ne geldi ya en heyecanlı yerinde bitti ama elerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizilerin kuralı bu ben de uyuyorum mecburen:)))
      Sen de sağol Sevde'ciğim. :)

      Sil
  12. Luke beni nasıl da güldürdü yahu :D
    Tam diyorum hah bu defa oldu, hoop bir fitne- fesat giriyor işin içine! Şimdi de şantaja bulaştılar, ağır birşey olmasa bari..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))sevindim:)
      Mecburlar, kötülükleri ortaya çıkmasın diye kötülük, şantaj her şeyi yapıyorlar gerçek hayatta da...:(((

      Sil
  13. Ayyyy o Luke'un ''aşıktım''lafını duyduktan sonraki şaşkın bakışını seveyim ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne sevimli oluyorlar, bu arada köpeğin cinsini de bilmiyorum malum köpekten anlamam, kediciyim, ilk çizdiğim hangi görseldi bulamadım, ona benzetmeye çalıştım:))))artık hatam olursa köpek çizimlerinde affola:)))

      Sil
  14. Serdar ve Yeşim o kadar tatlılar kii :)) Yine çok heyecanlı bitmiş ama :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bir çift oldular, çekilse keşke:)))Çok teşekkürler:)

      Sil
  15. anaaaa vidyo muuuu, şantaj herhaldesiiii :)

    YanıtlaSil
  16. Haydaaa! Herkesin bir açığı olmak zorunda mı? Latif ve Tatiana :)
    Ben ilk itirafı Serdar dan beklerken, Yeşim'den geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden bilmem doktorun eşi yabancı olsun istedim öyle içimden geldi.:))Sana yorum yazmadan önce 14. bölümü yayınladım göreceksin şimdi.:))
      Yaa evet Yeşim itiraf etti ama Serdar duymadı, köpeği Luke duydu:))))

      Canım toplu yorumlamışsın çok teşekkürler hepsine..:))

      Sil
  17. süper süper:) Müjde Abla süpersiniz gerçekten, çizimlerinize bayılıyorum özellikle, bu kadar farklı karakteri çizebilmek, hem de kaç ayrı dizide..:) bravo, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eren'ciğim çok sağol canım, teşekkür ediyorum, yoruluyorum ama severek yapıyorum:) Benden de sevgiler canım.:)

      Sil
  18. hep bir açık yakalanıyor :) bu işler hep sarpa sarıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğin gibi öyle oluyor ama belki açık değildir başka bir şeydir:))))14. bölümü yayına soktum okuyunca göreceksin Meltem'ciğim.:)

      Sil
  19. arada kaçırdım ama dönüp okuyacağım şimdi neler olmuş diye.. heyecanlı gidiyor ...

    YanıtlaSil
  20. Kendimi laboratuvarda gibi hissettim.Resmiler harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Google görsellere baka baka çizdim:)))çok teşekkürler:)

      Sil
  21. Tempo çok hızlandı. Heyecan yükseldi :)

    YanıtlaSil
  22. Luk'un yüzündeki ifadeye bakar mısınız? :))
    Doktor'un telefonuna ne geldiğini çok merak ettim. Tahmin edemiyorum.
    Bir saat kendime işkence yapıp diğer bölümü okumayı ertelesem mi? Öyle yapacağım. Aynı gün iki bölüm okuyacağım zaman elimle pc ekranını kapatıp öyle eski bölümü arıyorum Müjde Abla. Halim tam bir komedi :)
    Sevgiler diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Luke çok tatlı hakikaten:))))
      Ay kıyamam sana Zülal'ciğim, iki bölümü birden okumak daha keyifli olur yine de:)))yarınki bölümü erkenden koymaya çalışacağım inşallah uyuyup kalmam:)))
      Çok teşekkürler canım, sevgiler:)

      Sil
  23. Ama ben bu bolume yorum birakmistim:((
    Yeniden yazayim: uvey kardeslerin basina bir is gelmezse hikayede karakter kalmayacak, hepsini oldurecekler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa:(( Teknik bir hata olmuştur Mevlude'ciğim gelse mutlaka yayınlıyorum biliyorsun. Gözümden kaçtı diyeceğim ama öyle olsa 'denetleme bekliyor' da görürdüm.

      Yeniden yazdığın için çok teşekkür ediyorum. :)
      Ahahaha evet valla karakter kalmayacak:))))

      Sil
  24. ayyy ne gönderdiler çok pis merak ediyorum ve hemen bir sonraki bölüme gidiyorum :D

    YanıtlaSil
  25. Of, tıp bilimi nelere kadir. Nasıl anlaşıldı. Koşuyorum diğer bölüme. Kız uyuyor, kediler yağmur yağarken gözlerini açamıyorlar. Bu gece benim "Müjde gecem" kimse beni tutmasın :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacığım ne kadar naziksin, onca iş, güç, dert arasında gelmişsin, yorumlar bıramışsın, hepsi için çok teşekkür ediyorum.:) Emre kardeşi ve sen biriktirip okumuşsunuz bölümleri eksik olmayın, okuyan gözlerinize sağlık:)))

      Sil
  26. Aaa ben Serdar aşkını dile getirecek derken Yeşim atak yaptı:)muzur kardeşler iş başında sanırım doktoru ailesiyle tehdit ediyorlar evett ilerleyeyimde neymiş göreyim:)

    YanıtlaSil
  27. Ay heyecan dorukta. Bu tam dizi olacak hikaye 😄😄😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah söyletiyor inşallahhh:)Sağol Derya'cığım. :)

      Sil
  28. Yanıtlar
    1. Kötülerin elleri her yere uzanıyor bizim siyasiler gibi:(

      Sil