10 Aralık 2017 Pazar

YEŞİM 11.Bölüm




" İnşallah ölmemiştir.
Hadi Mehmet, yetişelim!"




" Hem yaşlı, hem şeker hastasıydı
zavallı. Ben de geliyorum baba..."



 Ben bakamam, dayanamam,
siz gidin..."



İlgili resim
O SIRADA 

YEŞİM'ler  Soma'dan
İstanbul'a BAHADIR KIRKAĞAÇ'ın
EVİNE GELDİLER.




"Hoşgeldinizzzz, Fatma'cığım ne kadar uzun yıllar oldu
görüşmeyeli. Yeşim o zaman ilkokuldaydı. Yok, yok
ayakkabılarınızı çıkarmayın. "


"Hoşbulduk Aydan hanım, bizi
bu kadar düşündüğünüz için çok sağolun."



" Tabii düşüneceğiz Fatma'cığım, 
Bahadır işte olduğundan
sizi karşılayamadı, akşam
yemeğine ancak gelir. Şimdi siz bir güzel dinlenin,
yerleşin, artık burası sizin de eviniz, öğle yemeği birazdan hazır olur. Zahide'ciğim odalarını göster Fatma kardeşime..."


"Böyle buyrun. Kedinin ismi ne?"


cat in cat basket ile ilgili görsel sonucu




"Sağolun, şeyy... Sarman."


banyo fayans modelleri ile ilgili görsel sonucu

Yeşim ve annesi odalarına hayran kaldılar.




"Anne odamızda banyo var."
Musluktan da sıcacık su akıyor..."



"Maşallah, güle güle otursunlar de
kızım nazar değmesin."




O SIRADA MEHMET PAŞAZADE'nin EVİNE
AMBULANS GELMİŞTİ...


ambulans bahçede ile ilgili görsel sonucu



ZERRİN, PENCEREDEN ONLARI İZLİYORDU



  GÖZÜNÜN ÖNÜNE AHMET AMCA GELDİ...




"Günaydın. Bu gülleri az önce kestim,
anneninizin odasına koydum, 
bunlar da senin odan için kızım."



"AAAAAAAHHHHH! 
KAHRETSİN! "




O SIRADA DEDEKTİF FERİDUN
RAPOR VERMEK İÇİN ORAYA GELDİ..



"Hayırdır Mehmet bey? Biri mi hastalandı?
Ambulans gelmiş."




"Sormayın, emektar bahçıvanımız şeker hastasıydı
uykusunda vefat etmiş. Sizinle
sonra şirkette görüşelim Feridun bey ben şimdi
Ahmet amcaya son görevimi yapayım. Sizi ararım. "




"Elbette...başınız sağolsun."



ambulans bahçede ile ilgili görsel sonucu




" Şeker hastası ha? Adli tıp uzmanı
Latif'i arayayım bakalım gerçekten şeker hastalığından mı
ölmüş, yoksa biri insülin mi vermiş? Ona yutturamazlar.
Hadi bakalım peşlerine takılalım.."



AKŞAM BAHADIR GELDİ...




" Yeşim'ler gelmiş, iyi oldu. Çalışanlara
tembih ettin mi  iki gözüm?"





"Gelir gelmez tembih ettim hem de.  
Kızın hayatının tehlikede olduğunu biliyorlar
Zaten haberleri hepsi seyretmiş, bizde kaldığını
annelerine, babalarına bile söylemeyecekler."


"İyi, ne demişler? Sırrını söyleme dostuna,
dostun söyler dostuna. Akşam yemeği hazır mı
acıktım."




"Hazır, Bahadır bey.
sizi bekliyorduk..."



"Siz oturun,
ben Fatma'ları çağırayım."



İKİ HAFTA SONRA
YEŞİM ve ANNESİ YENİ HAYATLARINA
OLDUKÇA ALIŞTILAR...




"Ya Yeşim! Şu kedine bir şey söyle, 
Luke'u yine dövüyor. "




"Sen de köpeğine sahip çık!
Hep kovalıyor Sarman'ı"



" Tövbe tövbeeee!...
Luke oyun oynamak istiyor
ama seninki anlamıyor"




" N'apiim? Kedi okuluna mı
göndereyim?" 



" Şşştt! Valla hiç değişmemişsiniz, ilkokuldayken de
hep didişirdiniz . Serdar oğlum sen
bizi  avm'ye götür, Yeşim kızımla bir alışveriş yapalım.
Doktor araba kullanmamı yasakladı biliyorsun."



"İyi de ya gazeteci filan Yeşim'i tanırsa..?"



" Merak etme, sürekli gözlük takacak,
benim siyah gözlüklerimden birini aldım."



" Alışverişi hep Tuna abi yapıyordu bugün
biz mi yapacağız Aydan teyze?"




"Yok öyle alışveriş değil, bu sana özel, neler
alacağız neler  küçük hanım, bayılacaksın."




"Ne gerek var Aydan teyze, zahmet etmeyin
zaten yeterince yük oluyoruz size..."


" Ne zahmeti güzel kızım. Hiç duymamış olayım. 
Benim kızım yok seninle
kız evlat özlemimi gidermiş olacağım kırma beni."



"Peki, çok teşekkürler Aydan teyze."




"Daha doğrusu bir kızım vardı ama...
başka bir gün anlatırım."


jeep in road ile ilgili görsel sonucu

"Bir pazarım vardı onda da 
hanımlarla alışveriş yapacağım." 



"Ah oğlum! Kim dedi ki onu? Sen bizi bırakıp gideceksin,
alışverişimiz bitince taksiyle geliriz. "


"Aman aman incilerin dökülmesin Serdar."


"Offf.....kadınlar!"


"Siz ikinizin yıldızı ne zaman barışacak?"


Not: İsimlerin gerçek kişi ve gerçek isimlerle alakası yoktur. 



48 yorum:

  1. Serdar’ı büyük bir sürpriz bekliyor bence, sıkı dursun Yaşim geliyoorr😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten sürpriz, Yeşim onun tanıdığı sosyetik kızlardan değil. :)

      Sil
  2. ahmet amcaya yazık oldu ama zerrin pişman mı oluyo ne,dalıp gitmiş..🤔 serdarın ailesi cana yakın,yeşimin tavrından serdar'a naz yaptığını çıkardım sanki..😁 serdarın yeşime aşık olmaması kaçınılmaz..😅 sarman ile lukenin arası iyi değil gibi..😁 emeğinize sağlık..🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet biraz naz yapıyor:) çok teşekkürler, siz de sağolun.

      Sil
  3. Dedektif de kül yutmaz tipten :)

    Serdar'la Yeşim ne tatlılar, hahaha :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle, beğendin mi Serdar'la Yeşim'i ay çok sevindim Handan'cığım. :)))

      Sil
  4. Şu an Serdar ile Yeşim didişip duruyorlar ama aşk yakın görünüyor; kızın büyüyüp serpildiğini, o eski küçük inatçı kız çocuğu olmadığını anlaması çok uzak değil :D Hele bir daha da güzelleştirsinler bakalım Yeşim'i :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten en büyük aşklar böyle kavgalarla başlar derler:)))ben de ikisi aşık olsun istiyorum umarım olurlar:)))

      Sil
  5. Havada aşk kokusu var😋 Pis kötülerrrr 😂

    YanıtlaSil
  6. Serdar Yeşim ikilisinin bu halleri çok tatlı, zaten bir aşk olacaktıysa böyle didişmelerle başlamasını tercih ederdim :D
    Ah o Zerrin evi başına yıksa yine de vicdanını nasıl susturacak bilemiyorum..
    Ellerinize sağlık Müjde Ablacım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim canım beğenmene, o zaman biraz daha didişsinler:)))Zerrin her bedduaya müstahak bu arada kardeşi Aslan da onun suç ortağı. Vicdanı rahatsız ettikçe öfkesi artacak suçlular hiç mutlu olamaz, sürekli öfke saçıp, trilyonları bile olsa mutlu olamazlar.
      Sen de sağol canım. :)

      Sil
  7. Serdar ve Yeşim, iyi bir ikili; tıpkı Sarman'la Luke gibi. :) Bakalım neler olacak. :)
    Yalnız Serdar'ın ailesi ne kadar düşünceli ve tatlı, bayıldım onlara. ^_^
    Emeğinize sağlık, yine severek okudum! ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sarman'la Luke gibi oldular gerçekten hani kedi-köpek gibi kavga ediyorlar denir ya:))))evet dizilerde hep kötüler olmasın iyiler de olsun di mi:) Sen de sağol İrem'ciğim, mutlu oldum. :)

      Sil
  8. Feridun tam bir külyutmaz. Bayıldım karaktere. :)
    AVM'de olaylar olacak gibi?
    Yarın akşam görüşürüz, sevgiler diliyorum :)


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim canım, bakalım?:))spoiler vermiyorum:)))
      Görüşürüz Zülal'ciğim çok teşekkürler bu ve diğer bölümlerdeki yorumların için. Sevgilerimle:)

      Sil
  9. Büyük aşklar kavgayla başlar,bakalım ne kadar büyük aşk olacak ;) Bu arada Kırkağaç soyadı da anlamlı.Bilinçli mi,tesadüf mü ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Google'da Manisa'da köy ismi aradım, öyle koydum. Dededen oralarda yaşamış bir aile, pamuk tarlaları filan derken madencilik işine girip zengin olmuşlar.
      Umarım güzel bir aşk olur:)

      Sil
  10. Benim tanıdığım ve çok sevdiğim Serkan ile Yeşim bir buçuk sen önce evlendiler. Çok tatlı bir çift oldular. Darısı seninkilerin başına Müjde ablacığım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa bu ne hoş bir tesadüf böyle Yıldız'cığım, sanki biliyormuşum gibi:))))aminn:)))

      Sil
  11. Devamı gelicek değil mi 😐 Bence sizin kitap yazma zamanınız gelmiş. Ben kurgu konusunda çok da yetenekli değilim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkası Yarın şeklinde her gün yayımlıyorum Elif'ciğim. 11 bölüm oldu. Her gün bir bölüm.:) Yarın 12. bölüm gelecek. Kitap yazmak pek tercih ettiğim bir şey değil bunları hep TV dizisi olarak tasarlıyorum.
      Takma kafanı herkesin yeteneği farklı şeylere oluyor ben de mesela dikiş, nakış, el becerisi, matematik, şiir hiç yeteneğim yoktur. :)

      Sil
  12. hımmmm sonu şirindiiiiii :)

    YanıtlaSil
  13. Güzel insanlar her zaman imdada yetişir.
    Emeğine sağlık güzel insan Müjde...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bakan göz de hep güzel görür, sen de sağol Merih'im.

      Sil
  14. ne güzel atışmaları ya , yine gülümseyerek ve bazen de sinir katsayım yükselerek okudum , emeğine sağlık , ne güzel olurdu izlemek te kim bilir , sevgiyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendin mi Eylem'ciğim? Çok sevindim, dün moralim bozulmuştu okuma sayısı azaldı, düştü nedense:( ah evet ekranda olacaktı ki, bu müziğiyle, oyuncularıyla....sen de sağol, sevgilerimle.

      Sil
  15. Böyle biriktirip okumak daha güzelmiş. Serdar artistlik yapmasın.
    Değişimden sonra görürüm ben onu. Yeşim in peşinden kendi koşacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, canımmmm çok güldürdün beni Allah da seni güldürsün, evet yaaa artistlik yapmasın:))))üşenmeyip bir dolu yorum yaptığın için çok teşekkür ediyorum canım.

      Sil
  16. Pisicik de pek sevimli.Bir kaç gündür annemdeydim takip edemedim.Başladım kaldığım yerden devam etmeye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son iki yorum gözümden kaçmış, çok teşekkürler Yurdagül'cüğüm, sağol.:)

      Bu aralar yorumlar yayınlanırken tuhaf bir şey oluyor, hangi yazıya yorum yapıldığını aklıma not etmezsem, yayınlananlar bölümünde çıkmıyor. :(( Sizlere de oluyor mu aynısı bilmiyorum?? O yüzden sanırım göremiyorum yorumların bazılarını...blogger'da yine bir arıza var gibi..

      Sil
  17. Yine emek vererek oluşturulmuş bir paylaşım, bahçivanın ölmesine üzüldüm ama:( Allah rahmet eylesin

    YanıtlaSil
  18. Yaaa, yorumlarım görünür inşallah, zaten üzülüyordum gelemiyorum sana diye. Ben birkaç gündür bloğuma girmiyorum vaktim olmuyordu. Demin bir mim hazırladım, seni de mimledim. Ama yapamazsan haklısın diyeceğim zira baksana her gün yayınlıyorsun. Yoksa yayım mıydı? :)))) Kusur yüze vurulmaz. Anlamışsındır canım.
    Adamcağız öldü ama şüpheli görüldü. Diğer yandan Yeşim'i iten akrep dövmeli bakalım nasıl yakalanacaklar? Ev güzel, hep birlikte mutlu oldular. Yeşim'le Serdar bence aşık oldular bile :))) Çok güzel Müjde'm. Sen bize her gün tefrika yayını yapıyorsun. Eline, emeğine sağlık kardeşim. Sevgiyle kucakladım seni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece ablam, 3 gündür bilgisayarım tamirdeydi, bugün geldi. 3 gündür yorumlar birikmiş, ancak cevaplayabiliyorum, (ben telefondan internete girmeyi bilmediğimden 3 gündür internete giremedim)

      Mimini yaparım mutlaka ablacığım, Yeşim 4 bölüm sonra bitecek, onu beklerim arkası yarın olduğu için, o biter bitmez mimini yaparım seve seve:))))

      Sen de sağol ablacığım, sevgilerimle kucaklıyorum.:)

      Sil
  19. Oldukça bölümler ilerlemiş ama hepsini izlemeye aldım ay pardon okumaya:)çizimlerine hayran kaldım Müjdem inan harikasınn.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aysel'ciğim sadık okurum benim.:)Benim gibi uykusu kaçan arkadaşım:)şu saaatlerde ben de ayaktayım senin gibi, sabah da kalkamıyorum tabii:(( çok teşekkürler canım, sağol.:)

      Sil
  20. Burda kalmistim devam edip okuyacagim tüm bölümleri. Odalari güzelmis gercekten 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyan gözlerine sağlık olsun Derya'cığım, odayı internetten buldum.:)

      Sil
  21. çekişmelerden filizlenen bir şeyler var gibi.yaa bahçıvana üzüldüm bak .

    YanıtlaSil