22 Aralık 2017 Cuma

YEŞİM - 20.Bölüm (FİNAL)

Dedektif, arabasının farlarını söndürmüştü, 
 onların kendisini göremeyecekleri
bir mesafede durduğunda, 
Zerrin ve adamlarının Yeşim ve Serdar'ı aşağı ittiğini gördü...


"Üç kişiler, inip onlarla çatışırsam
ikisi de boğulur, bu karanlıkta beni
 görmelerine imkan yok;
Tek şansım geç olmadan
defolup gitmeleri...."


Kader dedektiften yanaydı...
üçü de koşa koşa arabaya
bindiler.


"Çabuk gazla!
Uçağa yetişmeliyim."



" Bu iyi oldu. Fırla!"


sat komando eğitimi ile ilgili görsel sonucu


Dedektif, ışık hızıyla, hayatının en hızlı koşusunu
yaparken, gözünün önüne askerdeki SAT komando
eğitimi günleri geldi.



İnmeden önce bıçağını
almış, gözlüklerini çıkartmıştı...



 Suya atlayıp, ikisini bağlayan ipleri
hızla kesti ve su yüzüne çıkmalarına
yardım etti. İkisini yamacın altındaki
kıyıda bıraktı.


"Dondummmm..."


Kendisi ise yukarı tırmanıp, 
arabasından telefonunu aldı...
önce ambulans çağırdı, sonra polisi
ve en sonra çocukların ailelerini aradı.

" Tipini değiştirmiş; siyah kısa saçlı, 
kahküllü ve gözlüklü...
Ayşe Çınar adını
kullanıyor, plakası 34 J ...."


istanbul havaalanı dış hatlar ile ilgili görsel sonucu




" Buenos Aires uçağına yer ayırtmıştım.
Ayşe Çınar."


havaalanı polis ile ilgili görsel sonucu


"Han'fendi bir dakika,
sizi şöyle alalım."


"NE? Ne münasebet!
Uçağım kaçıyor!...Hayır!"

istanbul havaalanı dış hatlar ile ilgili görsel sonucu

Zerrin, yakayı ele verdiğini anlamıştı.
Fazla direnmedi...

"Olsun ikisi de geberdi ya..
hahaha..."


malikane ile ilgili görsel sonucu

Yeşim günlerce hasta yattı, çorbasını içerken,
uyurken odasına konan güllere bakıyordu ki, 
Serdar geldi...

roses on vase ile ilgili görsel sonucu





"Güller çok güzel, sen mi getirdin?
Hiç  duymamışım..."


"Sen daha güzelsin...
mışıl mışıl uyuyordun...
çabuk iyileş bir tanem,
yarım kalan bir nişanımız var."

malikane ile ilgili görsel sonucu

Yeşim, iyileşince yeniden nişan yapıldı.



Okulu bitince de evlendiler...

Bir yıl sonra 
minik bir kızları dünyaya geldi.
İsmini sevdalarından esinlenerek
"Sevda" koydular.



Yeşim'in öz babası eşi ile
boşandı, hapisteki kızı Zerrin'i uzun süre
ziyarete gitmedi, paranın mutluluk getirmediğini
anlamıştı, "Yeşil Gözlerinden Muhabbet Kaptım"ı
dinlemeye devam etti.


DAHA SONRA...


Sevda, gölün kıyısında komşunun
oğlu Çetin ile oynuyordu...


"Vay yaaa,
 annem çocukken babamı bu göle atmış."


"Hahaha, hiç de bile yalan, 
kızlay olanlayı atamazki..."


"Sen bana yalancı mı diyoşuuun?"


" Yalançısın tabii. Löööööö!"


"Gel o zaman bak gösterimmm mi
neyden atmış?"


"ANNEEEEE!"


"Hiii! Serdar! Bırak gitarını da koş!"


" Yine mi?
Sizin ailede genetik galiba"
karıcığım..:)"


- SON -

Güzel yorumlarıyla beni yalnız bırakmayan,
yorum yazmasa da okuyan, twitter ve facebook'ta paylaşan 
herkese çok teşekkür ediyorum.

78 yorum:

  1. Hahahah en sonunda anasına bak kızını al olmuş :)

    Mutlu sonlara bayılıyorum. Dedektif kahramanım, baştan beri harika iş çıkarttı.

    Çok teşekkürler Müjdecim, bayıldım bu diziye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de gönlüm hep mutlu sonlardan yana:)Spoiler olmasın diye ağzımı sıkı tutmuştum dün.:)
      Ekranda izlesen Handan'cığım, dedektifin gencecik bir askerken, eli, ayağı bağlı denize atarlarken SAT eğitimi sahnelerini görecektin, çok keyifli olacaktı.
      Sağol canım, ben de teşekkür ediyorum başından beri hiç yalnız bırakmadın.:)

      Sil
  2. Oh bee... Mutlu son.. Kimseciklere bişey olmadan..
    Yüreğine sağlık ablacığım, Karpuz Apartmanı gelecek umuyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşasın mutlu sonlar Kerime''ciğim sen de sağol sen de beni yalnız bırakmadın bu macerada. Evet bir hafta dinleneyim yoruldum sonra sırada Karpuz Apartmanı var zaten yarım kalmıştı. Kaldığı yerden devam edeceğiz:)

      Sil
  3. İşte beklenen mutlu son...O kadar güzel bir seriydi ki...Hiçbir bölümü kaçırmak istemedim.Ve bu sefer seriyi tam bitirdim..Çizimler harikaydı..Konu harika.. Ellerin dert görmesin.. Emeklerin karşılığını bir gün bulsun inşallah ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeşim'ciğim çok teşekkürler, sen de sağol. Sen de beni yalnız bırakmadın, güzel dileğin gerçekleşsin kendim için değil sizler için de. Bu diziyi şöyle daha ayrıntılı olarak ekranlarda izleyelim inşallah.:)

      Sil
  4. ve mutlu son..🙂 sevgilileri "göle atmalar" yeşimin ailesinde genetik olmalı herhalde.. 😁 emeğinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, evet valla genetik oldu, kızı da yeşil gözlü çizdim tam anasına ve anneannesine çekti:)Siz de sağolun, siz de beni yalnız bırakmadınız. Çok teşekkürler.:)

      Sil
  5. Elinize, yüreğinize sağlık çok güzeldi:) Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz de beni yalnız bırakmadınız bu macerada, siz de sağolun:) Sevgiler:)

      Sil
  6. Yeşim'in öyküsünü öyle benimsemiştim ki finali merakla bekliyordum. Umarım sesinizi birileri duyarda emeğinizin karşılığını manevi anlamda bulursunuz, maddiyattan uzak olduğunuzu biliyorum. Bunu canı gönülden diliyorum Müjde ablacığım, emeğine ve yüreğine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah inşallah canım. Dikkat ediyorum, sürekli yeni tv dizisi çekiliyor. Her kanalda her hafta yeni bir dizi geliyor. E bunlardan ünlü olmayanlara fırsat gelmez zaten:( Kendi aralarında paslaşıp duruyorlar:(

      Çok teşekkürler Mukaddes'ciğim, sen de beni yalnız bırakmadın. Sağol:)

      Sil
  7. "Onlar ermiş muradına biz çıkalım kerevetine " böyle denir de mi.
    Harika bir iş çıkardın arkadaşım zevkle-keyifle izledim.
    Emeğine-kalemine-gözlerine sağlık.
    Tekrarını yeni güzel eserlerinde bekliyoruz.
    Öpüldünüz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle denir valla Merih'im.:))
      Sen de bu macerada beni yalnız bırakmadın, sen de sağol canım.
      Bundan sonra Karpuz Apartmanı'na devam edeceğim. Bir hafta dinlendikten sonra...
      Öptüm.:)

      Sil
  8. mutlu sonları severim :) eline sağlık ablacım, bence resimler daha çok zorlar, her resimde tipleri benzetmek bence çok zor, ayrı tepkilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı fikirdeyim:) Kolay değil gerçekten o yüzden aynı resmi kopyalayıp yapıştırıyorum birçok yerde. :( sen de sağol Meltem'ciğim.

      Sil
  9. Son kısım da çok şirin olmuş.Ailecek genetik bunlarda erkekleri göle atmak :) Ellerine ve yüreğine sağlık ablacığım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim Yurdagül'cüğüm, galiba öyle:)))Sen de sağol canım.:))

      Sil
  10. Ahahah Serdar'ın sondaki yorumu ve çizimi çok güzel olmuş...
    Tüm seri boyunca dedektif harika bir iş çıkardı gerçekten de.
    Biyolojik babasına da üzüldüm, hayatı yanlış tercihlerinden ötürü (ki bu tercihe de ailesi sebep olmuştu ) karardı adamın. Karısı yok, çocuklarından biri öldü diğeri hapiste; ikisinin de çok kötü karakterli olduklarını öğrendi. Yıllardır görmediği bir diğer gerçek kızı ise onu kabullenmiyor, istemiyor.

    Kıssadan hisse; aileler çocuklarının mutluluklarına karışmamalı, onları sadece doğru yönde yönlendirmelidirler. Karışmamak tabii bir kenara çekilip izlemek de değildir. Karakterlerine ve eğitimlerine bilinçli bir şekilde doğru yönde yön verilmelidir...

    Yeşim iyi ki onu seven, koruyan, şefkatini, zamanını esirgemeyen bir üvey babaya sahip olmuş; sonunda hem iyi bir insan olabilmiş hem de onun gibi iyi insanlarla tanışabilmiş :)

    Kalemin daim, çizimlerin bol olsun, Müjde Abla'cığım. Umarım içinde kalan ukde fark edilir ve dileklerin hep gerçek olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dedektif hakikaten iyi iş çıkarttı, haklısın canım, biyolojik babanın bir hatası ki dediğin gibi ona da ailesi sebep olmuştu, nelere sebep oldu.:((ben de acıdım:(((

      Kesinlikle katılıyorum canım, aileler çocuklarının mutluluğunu gölgelememeli, aşıkları ayırmamalı. Detaylı yorumun için de, beni hiç yalnız bırakmadığın için de, güzel dileklerin için de çok teşekkür ediyorum canım, sağolasın. :)

      Sil
  11. Ama bitmeseymiş. Tüh çok alışmıştık Yeşim ile Serdar a.
    Kalemine emeğine sağlık Müjde abla.
    Çizimlerine hayran kaldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok sevdim onları, TV ye çekilir inşallah da bir yıl boyunca izlersin.:))
      Sen de sağol Nil'ciğim. Teşekkürler:)

      Sil
  12. Veeee mutlu son:)) emegine saglik Müjde ablacim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzleyici daima mutlu son sever prensibim:))
      Sen de sağol Berfin'ciğim.

      Sil
  13. Ne güzel bir son oldu bu! ^_^
    Zerrin yakalandı ama hala neyin peşinde. -_- Dedektif de aynı zamanda bir cankurtaran olup çıktı. ^_^
    Yeşim, okurken çok keyif aldığım ve oldukça sağlam bir hikaye oldu benim için ve bizlere bunu hediye ettiğiniz için teşekkür ederiz. ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim canım, Zerrin, elleri bağlı olduğu için yüzemeyip boğulduklarını sandığından çok sevindi ama hapisteyken eninde sonunda yaşadıklarını öğrenince ona en iyi ceza olacak:)))
      Canım ben de bu güzel yorumun için çok teşekkür ediyorum. :)

      Sil
  14. Zevkle okudum. Hem çizip hem yazıp epeyi emek sarfediyorsun. Eline, kalemine sağlık Müjde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazması hiç zor gelmedi de arkadaşım, çizimler yordu gerçekten:)))ama keyifli bir yorgunluktu. Sen de sağol Sezer.

      Sil
  15. Müjdeeee, benim adımı almış tatlı yumurcak. Ben de aynı böyle kumral, iki yandan kuyruklu, tombul yanaklı bir kızmışım. Çok güzel birti, bana da harika bir sürpriz oldu. İzninle isimimi verilini üzerime alınıyor ve teşekkür ediyorum 😘😘😘😘❤️❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşkolsun izin ne demek, hiç duymamış olayım; ayrıca isim koyarken benim de aklıma ilk sen geldin. :)Ben de teşekkür ediyorum. ♥♥♥

      Sil
  16. Hahaha o ne güzel sondu öyle, çok keyifli oldu vallahi. :D Mutlu son olmasına sevindim ben :) Herkes layık olduğu yeri bulmuş ne güzel, hayatta herşey böyle olması gerektiği gibi olsa belki bazı şeyler daha farklı olabilirdi..
    Ellerinize sağlık Müjde Ablacım, her bölüm ayrı güzellikteydi. Emeklerinize sağlık, sevgilerimi gönderiyorum.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim arkadaşım, zaten gönlüm hep mutlu sondan yanaydı. Üstelik onca çileden sonra Yeşim mutlu sonu hakediyordu. Çok teşekkürler, sen de sağol canım.
      Sevgilerimle:)

      Sil
  17. oh be iyi bitti barii. hehe, ayşe çınar da bi blogçu arkadaşımız yiaa, pozitif manyak liss blogu. bak sen katilmiş bizim liss hihihi. elinize sağlık güzeldiiii. çizgilerle çok sevimli oluyooo. fotoroman ivit ivit :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa? Deme yaa, isim benzerliği çok oluyor o yüzden filmlerin sonunda "isimlerin gerçek kişilerle ilgisi yoktur" diye uyarı yapıyorlar:)çok teşekkürler deeptone'cuğum, sen de sağol.:)

      Sil
  18. Mutlu sonla bitip, herkesin hakettigini bulmasina sevindim. Sanirim boyle mutluluklara ac bir millet haline geldik:))
    Eline, emegine, yuregine, kalemine saglik. Yenilerinde biran once bulusmak dilegim ile kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle haklısın, bir ülke ne kadar kötü yönetiliyorsa, o kadar mutluluğa aç oluyoruz. :(((
      Çok teşekkür ediyorum, sen de sağol. Yeni şu an aklımda yok ama Karpuz Apartmanı devam edecek bir hafta dinleneyim de...
      Benden de kocaman sevgiler.

      Sil
    2. Harika bir finaldi ya bayıldım sonuna güldüm sizin ailede genetik galiba :) ellerine sağlık bir daha ki hikayeni merakla bekliycem bu arada zerrine de çok iyi oldu dedektifin orada olması da bir mucize valla daha fazla ne diyeceğimi bilmiyorum senin senaryoları da tv de izlemek isteriz nasipte varsa sevdim bu hikayeyi ve sonunun mutlu bitmesine sevindim sonuçta her hikaye mutlu sonla bitmiyor tekrar dan elin emeğine kalemine sağlık :)

      Sil
    3. Dedektif tam nişan başlayacak ikisinin gitmesinden şüphelendi yoksa sonu çok kötü biterdi. Ah inşallah Sevde'ciğim çizerek özet gibi ancak oluyor, bir sezonluk diziyi özetliyorum bir bakıma. TV de izlesen çok çok ayrıntılar, çok olaylar işlenecekdi.
      Çok teşekkürler canım, sen de sağol.:)

      Sil
  19. Çizimlerde hikayede süperdi.Harika final oldu.Eline emeğine o güzel yüreğine sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim Fato'cuğum, sen de sağol canım, çok teşekkürler.:)

      Sil
  20. Final de çocuklar çok hoştu. Oldukça renklendirmişler ve finali de tatlandırmışlar sanki. Yüreğinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş ve renkli bir final olmasını istemiştim, öyle olduğuna sevindim:)Çok teşekkürler, siz de sağolun:)

      Sil
  21. Dedektif değil kanatsız melek mübarek, yaptı yine yapacağını . Aklıma gelmemişti açıkçası. Kendi çabalarıyla kurtulurlar diye düşünmüştüm. Kurtarma operasyonu ters köşe oldu benim için. :)
    Hikayelerle dinamik bir süreç kattınız hayatımıza. Bunda hikayelerin güzelliğinin yanı sıra çizdiğiniz resimlerinde büyük katkısı var...
    Sondaki çocuklar finalin mutluluğunu ikiye katlattı.
    Emeğinize, kaleminize, yüreğinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elleri bağlıyken yüzemeyeceklerini düşündüm o yüzden dedektifi devreye soktum:)
      Beğenmene sevindim Zülal'ciğim, güzel yorumlarınla beni yine yalnız bırakmadın, çok teşekkür ediyorum, sen de sağol.:)

      Sil
  22. Harika çizimler ve emek verilmiş bir dizi paylaşım... Ablacım eline koluna sağlık, emek veriyorsun ve umarım bu emeğinin karşılığını alırsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Mücahit'çiğim inşallah. Çok teşekkürler, sen de sağol.:)

      Sil
  23. Hem kurgu hem çizimler çok güzel Müjde .. birisi görsün , duysun artık seni !!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler kahve telvesi, inşallah arkadaşım yaaa...inşallah.

      Sil
  24. 😂😉 Yeşim'le Serdar'ın damat da belli oldu. Çetin...Yalnız güzel çocukmuş😉
    Dedektif de umduğumuzdan daha becerikli çıktı.Sat komandosu falan.😮
    Eline sağlık Müjde abla.Yalnız başka bir dizide gelinlik modeli de bekliyorum.Yeşim'in nişanlığı gibi senin tasarımın olsun ama...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaha:)))valla olur mu olur:))))güzel çocuk da gerçekten:))A dizi olmasına gerek yok, arada tasarım paylaşımı yapabilirim:)))yüzlerce vardı kızıp çöpe attım...o nişanlığın gerçek renk tonu bilgisayar kamerasında çıkmadı ona üzüldüm,cep telefonuyla daha iyi çıkıyor renkler ama onda da arıza peydah oldu, çekiyorum ama bilgisayara yükleyemiyorum:(((çok uçuk bir yeşille boyadım kağıttaki halini görseniz bambaşka...:)

      Sen de sağol cam güzeli'm, beğenmene sevindim.:))

      Sil
  25. Of neyse mutlu son. Bu harika olmus elinize kaleminize saglik. En favori hikayem buydu 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüm yorumların için çok teşekkür ediyorum Derya'cığım, sanırım çoğunluk da seninle aynı fikirde, Maşallah çok sevildi bu hikaye:)))sen de sağol:)

      Sil
  26. müthiş bir final Müjde Abla, en sonuna bayıldım, elinize sağlık, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevindim Eren'ciğim, sen de sağol canım.
      Sevgiler:)

      Sil
  27. Mükemmel bir hikaye .Mutlu sonları seviyorum oleyyy ellerine sağlık canım benim sayen de güzel bir dinlence oldu bana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de mutlu sonları seviyorum canım, sen de sağol, biriktirip yorumlar bırakmışsın çok teşekkürler:)))

      Sil
  28. Blogun yeni yüzünü de finali de çok sevdim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sevdim rengi çok güzel, biliyorsundur belki hiç anlamam, blogger'in kendi otomatik tasarımı, tek tıkla yapıyor zaten parayla yaptıracak gücüm yok. Arada böyle değiştiriyorum.:)))

      Çok teşekkürler beğenmene sevindim.:))

      Sil
  29. Ablacım cok güzel bir final olmuş kalemine sağlık

    YanıtlaSil
  30. Okudum, okudum,... Yoruma geciktim. Neyse etkisi geçti, yazabiliyorum :)))

    Çok hoş bir final. Çifte mutluluklu. Ufaklık çok şeker. Onların da öyküsünü beklesek artık :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neyin etkisi geçti anlamadım? Finali beğenmene sevindim, çok teşekkürler. :)))

      Sil
  31. çok iyiydi , her bölümde yazdım ama biraz daha başını şişirmekten üzülsem de daha uzun olmalıyddı diyorum :( emeğine yüreğine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşkolsun ne demek başımı şişirmek, zaten ben de hep aynı şeyi tekrarlamış olacağım ama bunlar ekranda olacaktı ki, bir yıl sürecekti istediğinden de uzun olacaktı zaten:)))
      Beni hiç yalnız bırakmadın, sen de sağol canım. :)

      Sil
  32. Çok güzeldi, kalemine, düşüncene sağlık canım. Bu arada yeni arka planın çok güzel olmuş.Mavi güzel bir renktir her zaman.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açık mavi, açık yeşil en sevdiğim iki renk, bu da tam cam göbeği yoksa turkuaz mı emin değilim güzel bir mavi tonu, blogger'ın eline sağlık:)))daha önce görmemiştim bu şablonu yeni koymuşlar herhalde. Teşekkür ederim.
      Sevgiler.

      Sil
  33. Canım, inan tüylerim şu an hâlâ ayakta. Seninle gurur duyuyorum. Bugün biraz halsizdim. Sana geldim, inan şimdi iyiyim. Biraz dinlen ama sen hep yaz. Bir de Yeşim'in nişan kıyafetiyle olan resmini ha-ri-ka çizmişsin. Sonlarda Sevda'nın, oğlanı itmeye hazırlandığındaki duruşu, hayran oldum Müjde'm. Sana bol esinler diliyorum yeni senede. Birkaç gün kaldı. Yeni yılını en içten dileklerimle kutlar, sağlık, huzur ve neşeyle geçmesini diliyorum. Acaba yazdım mı daha önce hatırlamıyorum, gelmişken yazayım, teman çok güzel olmuş. Hayırlı olsun kardeşim benim. Seni sevgiyle kucaklıyor öpüyorum canım. Bücürüğü de öpüyorum. Şimdilik hoşça kal:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacığım ben de bu güzel düşüncelerinden ötürü gurur duydum, sağolasın. Beğendiysen ne mutlu bana. Hepsi için çok teşekkür ediyorum, ben de yeni yılda ablama önce SAĞLIK, özellikle Şeniz'e şifalar ve huzur, mutluluk, şiir ve öykü çalışmalarında başarılar diliyorum, çok sağol, ben de öpüyorum, sevgilerimle. Hoşçakal canısı:)

      Sil
  34. Çok güzel bir final olmuş, diziyi de çok sevdim. :D Sonunda mutlu olmalarına sevindim, minik de pek tatlı ve annesine çekmiş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim canım, evet anasına bak kızını al olmuş:))çok teşekkürler:)

      Sil
  35. Tam da günümüz TV'sinin ihtiyacı olduğu şey. Her şey dozundaydı. Bir de televizyonda yayınlansa nasıl da gelişirdi. Çizimlerine ve güzel düşüncelerine sağlık.

    Sağ olsunlar milleti aşırılık seviyor zannediyorlar. Dizi sektörümüz gün geçtikçe daha kötüye gidiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum Belle'ciğim, senaryo yazmayı kolay, basit sanıyorlar, ne yazarsak yazalım millet yer diyorlar, yaratıcılık yok, heyecan yok, ilkokul düzeyinde basit, sıradan, günlük olayları bir olaymış gibi kakalıyorlar ya da Japon, KORE dizilerinden araklıyorlar. Sektörde tanınmış, ÜNLÜ 5 -10 isim var sadece onlar yazar, sadece onların dizileri çekilir. Yeni yazarlara burun kıvırırlar.
      Sen de sağol canım.

      Sil
  36. Bir solukta okudum tüm bölümleri. Hepsi birbirinden güzeldi. Emeğinize sağlık. Sonuna bayıldım :)) Çizimlere söyleyecek söz bulamıyorum :) Sevgiler :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyan gözlerine sağlık olsun, beğenmene sevindim canım, çok teşekkürler, sevgiler benden.:)))

      Sil
  37. Mutlu son. Yeşim'in babasıda annesiyle birleşir diye düşünmüştüm ama olmadı 😊 Müjde Hanım emeğinize sağlık çok güzeldi, çok beğendim Çizimler de harika ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyan gözlerine sağlık canım. Beğenmene çok sevindim, sen de sağol. :)

      Evet Yeşim'in babasını annesiyle birleştirmedim çünkü adam yıllar önce aşkına sahip çıkmadı, korkup yalnız bıraktı, sonraki eşi de çok iyi bir insan olduğundan Fatma onun hatırasına ihanet etmeyi hiç düşünmedi.

      Sil
  38. Bayıla bayıla okudum.

    YanıtlaSil