5 Aralık 2017 Salı

YEŞİM 6. Bölüm




Tv haber kanalları şu haberi geçti: "Sayın seyirciler Soma'daki
cesur madenci kız Yeşim kayboldu."




"Arama ve kurtarma çalışmaları
devam ediyor ancak Yeşim'den şu ana
kadar maalesef bir haber alınamadı."




"Maden işçilerinin maskotu olan Yeşim'in
kaybolması, Soma'da büyük üzüntü yarattı."




"Kızımı kaçırdıklarını düşünüyorum.
Kızımı bulun bana. "

"Aman Allah'ım, neler olmuş 
hiç haberimiz yok iki gözüm."



" Ah,  düğün günü şokundan
(bak: 2. bölüm) 
haberlere bakacak hal mi kaldı bey?"



" N'olmuş baba?..."


"Rahmetli Hüseyin'in eşine nasıl yardım

edeceğiz diye düşünürken, şimdi de kızı kaybolmuş."



" Senin hayatını kurtaran Hüseyin amcanın
kızı mı? Hani çocukken beni göle iten?..."




"Ta kendisi oğlum, o olmasaydı şimdi
hayatta değildim. Kaç kez anlattım
biliyorsunuz."





"Biliyorum baba, bak ne diyeceğim? Kaç gündür Soma'ya, gölün
oraya gidip biraz kafamı dinlemek istiyordum. Eski günlerdeki gibi. Gitmişken Hüseyin amcanın
eşine de uğrarım. Ne yapabiliriz bilmiyorum ama.."




"Hay aklınla yaşa evladım. 
Elimizden ne
geliyorsa yaparız. "




"Çok iyi oldu, inşallah bulunur kızcağız,
ne bahtsız kadıncağızmış. Her gün dua ediyorum.
Kızı seni göle atmıştı ama sen de onunla
az uğraşmazdın haylaz."



HABERLERİ YEŞİM'in ÖZ BABASI DA 
İZLEMİŞTİ...





"Kızımı tam bulmuşken kaybedemem."



diyerek ertesi gün 
bir özel dedektif tuttu.




" Size güveniyorum, bu işin en iyisi
olduğunuzu söylediler. Kızımı bulun
kimsenin,  ailemin de haberi olmasın. Henüz 
onun öz kızım olduğunu bilmiyorlar."





"Elimden geleni yapacağım Mehmet bey.
Gerekirse bölgedeki tüm kullanılan,
kullanılmayan madenleri tek tek ararım."








Yeşim, sonunda gözlerini açtı...

Gözleri karanlığa alışınca etrafı
görmeye başladı

"Aaay! "




Babasının masal okuduğu anlar 
gözünün önüne geldi.


"Alis, o kayanlık tünelde koykmamış mı?"

"Korkmamış, her tünelin bir çıkışı olduğunu biliyormuş."




"Fare çıksa da mı koykmamış?"

"Fareler bir şey yapmaz ki, hatta çıkış yolu gösterirler."

"Ben de koykmıcam."



El yordamıyla baretini 
ve kazmayı buldu...

"Her tünelin bir çıkışı vardır.
İyi ki fenerim cebimdeymiş."



"Hadi farecik bana çıkış yolunu göster.
Alis gibi...."




Tüm Bölümler

YEŞİM 1. Bölüm
YEŞİM 2.Bölüm
YEŞİM 3.Bölüm
YEŞİM 4.Bölüm
YEŞİM 5.Bölüm
YEŞİM 6. Bölüm
YEŞİM 7. bölüm
YEŞİM 8. bölüm
YEŞİM 9. bölüm
YEŞİM 10.Bölüm
YEŞİM 11. bölüm
YEŞİM 12. Bölüm
YEŞİM 13.Bölüm
YEŞİM 14.Bölüm
YEŞİM 15.Bölüm
YEŞİM 16.Bölüm
YEŞİM 17.Bölüm
YEŞİM 18.Bölüm
YEŞİM 19.Bölüm
YEŞİM - FİNAL bölümü



Hikaye&çizimler
Müjde Dural (Bücürük ve Ben)

Not: Dikkatli okurların göreceği üzere, bu dizide, Begonvilli Ev'deki oyuncum da var.:( Umarım yadırgamazsınız. :) Aynı oyuncu birden fazla dizide oynayabiliyor çünkü. Aslında farklı bir tip çizmiştim ama beğenmedim; yine Hulusi Kentmen'e benzeyen oyuncu oynasın Serhat'ın babası rolünde dedim. :)

53 yorum:

  1. Ayy karabasan çöreklenmiş Yeşim'ün üstüne. Kızı kurtaracağız diye yeni oyunlara girmeseler bari. Bir rahat versinler kıza artık. Neyse olanları yarın öğreniriz artık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yaaa, düşününce ne kötü bir şey, kimse başına gelsin istemez. Yarın görüşürüz:)

      Sil
  2. Her karanlığın bir çıkışı vardır...

    Ne değerli ne büyük bir çabanın ürünü bunlar. İnşallah tez vakitte emeklerinizin karşılığını alırsınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum Yıldız'cığım, aminnnn, inşallah. Bir gün senaryolarım çekilecek ekranlarda izleyeceksiniz umudumu kaybetmedim.

      Sil
    2. İnşallah buna ben de yürekten inanıyorum :))

      Sil
  3. fatih portakal'dan haber kaçmaz..😀 sayesinde öz babası da duymuş oldu..emeğinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatih beyi de kendisinden habersiz dizide oynatıyorum inşallah ayıp olmaz, hakkını helal etsin:)))Siz de sağolun.

      Sil
  4. tataaamm,aşk başlayacak gibi :))

    YanıtlaSil
  5. Yeşim buldu dışarı çıkma yolunu. Aferin ona, işte güçlü bir kadın karakteri, bayılırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Feride'ciğim mutlu oldum, çok teşekkür ediyorum. :)

      Sil
  6. Müjde Hanım, siz resimli çocuk hikaye kitabı yazsanız ne iyi olur,çocuklar doğru düzgün bir şeyler okurlar hiç olmazsa. Elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  7. oooo hepsini tek seferde okudum hüplettim :) aşk seviyotum yaa gelsin bakalım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyan gözlerine sağlık Meltem'ciğim, gelsin:))

      Sil
  8. Emeğine hayranım bu yazının kitap olmasını çok isterim.Başarılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de senin çizimlerine, illüstrasyonlarına hayranım, kitap değil de, TV dizisi olsun diye tasarlıyorum, çok teşekkürler canım.

      Sil
  9. vaaay tünelin ucundaki ışıkı görecek ve kurtulacak :)

    YanıtlaSil
  10. Her zaman ki gibi replikler ve çizim harika.

    YanıtlaSil
  11. Harika olmuş. Kurtulsun oradan Yeşim.:) Güzel şeyler olsun sonunda. Fatih Portakal da ayrı güzel olmuş. Kaleminize sağlık... Devamını merakla bekliyorum.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüm senaryolarımı yazarken haber sahnesi için Fatih Portakal'ın resmini kullanıyorum kızmaz inşallah:))))Sen de sağol arkadaşım, arkası yarın:)))

      Sil
  12. Hikayenin sonu ne kadar duyguluydu öyle... Yeşim'in babası ölse de, aslında hep onunla yaşıyor. :)
    Gerçekten yine çok güzel bir bölümdü. ^_^ Ve Fatih Portakal ayrıntısı çok hoştu, söylemeden geçemeyeceğim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatih Portakal üç dizide de var:)))Karpuz Apartmanı'nda bile:)))beğenmene sevindim canım, babalar ölse de her an hatırlanıyor kendimden biliyorum, hiç unutulmuyor:))

      Sil
  13. Müjde abla, dizi sardı iyice :))
    Gelişmeler çok hoşuma gitti. Yalnız özbaba dedektif tuttuğunda 'arkası yarın arkadaşlar' deseydiniz ne yapardık diye düşündüm bir an. Bekleyişin heyecanı 2 katına çıkardı kesin. Acımayın bekletin bizi diyeceğim ama diğer takip eden arkadaşlar kızar mı bu yazdıklarıma bilemedim şimdi. :)
    Sevgiler diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim Zülal'ciğim, öyle mi? Heyecanın iki katına çıkması için sahnelerin yerini değiştirirdim:)yok yok kızmazlar canım niye kızsınlar? Sonuçta film niye izlenir? Heyecanlanmak için. Heyecansız film, dizi niye izlensin?:)))
      Çok teşekkürler öneri ve yorumun için, benden de sevgiler:)

      Sil
  14. Aa yeni dizi yaşasın :))
    Esas kız ölebilemez o zaman dizi biteer :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yaaa, sevgili arkadaşım, haklısın esas kız ölebilemez:)))) Çok teşekkürler güzel yorumun için.

      Sil
  15. Harika Müjde'ciğim; babanın masal okuduğu bölümleri çok dikkat kesildim.Ne güzel çıkış yolu olmuş...Merak etmeye devam, kolay gelsin canım kardeşim.Sevgiler❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim Arzu'cuğum, çok teşekkür ediyorum, o sahne benim de hoşuma gitti:)))sağolasın, sevgilerimle. ♥

      Sil
  16. Her bölüm ayrı içine alıyor beni vallahi Müjde Ablam, çizimlerinize sağlık. Naif bir aşk hikayesi hiç fena olmaz doğrusu :) Gelecek bölümler için çok heyecanlıyımm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim canım, içinde aşk hikayesi olmayan dizi zaten olmaz değil mi? Hiçbir izleyici de aşksız dizi izlemek istemez.:)))Çok teşekkürler:))

      Sil
  17. Gencler birbirine asik olursa, umarim yine bir aldatma olmaz. Uzulmesin Yesim. Zaten hayati karisik:(
    :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de üzülmesin arkadaşım, haklısın, yeterince üzüldü:(((

      Sil
  18. ama şimdi ne olacak yeşime bunca hayatı karışıkken bird bu olaylar başına geldi bakalım nasıl kurtulacak belkide o çocuk bulur onu :) emeğine yüreğine kalemine sağlık merakla bekliyoruz devamını sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayat ne kadar zor değil mi? Hani derler ya kim demiş hayat kolay diye? Güçlükler, acılar Yeşim de kendi payına düşeni aldı:( Yarın sabah yeni bölüm:))

      Üşenmemiş, bir dolu bölüme yorum yazmışsın canım, çok teşekkür ediyorum, sen de sağol. Sevgiler.:)

      Sil
  19. Yeşim ordan bi çıksın,işin peşini bırakmaz valla...

    YanıtlaSil
  20. Harika olmuş ellerine sağlık herşey tam yerinde resimler de bir harika hemen son bölüme geçiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Sevde'ciğim, mutlu oldum, okuyan gözlerine sağlık:)

      Sil
  21. Kesinlikle kurtulacak cesaretli kız...geriden geliyorum tv dizilerinide ben hep puhu tv.den tekrarlarını izliyorum canım zamanıma göre:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aysel'ciğim ne demek arkadaşım, bu yorumunu daha okumadan, 5. bölümdeki yorumuna zaten bu konuda cevap yazdım sana, çok duygulanıyorum gecenin bir saatinde bile olsa sayfamı yalnız bırakmıyorsun, sağolasın. Tabii ki de, ne zaman müsait olursan o zaman izlersin gayet doğal:) Puhu tv inşallah benim dizileri de çeker:)))

      Sil
  22. kaldığım yerden devam Yeşim'in hikayesine , Begonvilli evdeki oyuncuyu oynatman daha bile güzel olmuş ayrıca , bazı yazarlar da yapıyor bunu , çok seviyorum ben :D kalemine , yüreğine sağlık :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sahi mi? Aa yazarların yaptığını bilmiyordum. Ben biraz da mecburiyetten yaptım, zor oluyor her dizi için yeni ve sevimli yüzler bulmak. :))) Sen de sağol Eylem'ciğim çok teşekkürler birkaç yorum birden yazmışsın.:)

      Sil
    2. yapıyorlar valla , ilk aklıma gelenlerden biri Orhan Pamuk ve sezgin kaymaz , daha yapan vardır da aklıma da ha deyince gelmedi isimleri :D

      Sil
    3. Çok ilginçmiş, hani Agatha Christie romanlarında da belli tipler olur bayan Marple (yıllar oldu yanlış aklımda kalmadıysa)olurdu onun gibi demek...

      Sil
  23. Ancak geldim Müjde'm.Kız ne kadar metanetli... Şu başına gelene bak ama pes etmiyor. Çok güzel gidiyor, gözlerim kayana kadar buradayım Müjde'm. Eline emeğine sağlık canımm. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin ablacığım, sefalar getirdin.
      Blogger'a bir haller olmuş, yorumları yayınlıyorum ama anında hangi bölüme/hangi yazıma yorum yapıldığını aklımda tutmazsam bakıyorum bulamıyorum yayınlananlar bölümünde ta altlara gitmiş...tek tek 16. bölümden itibaren yorumları taradım inan, sonunda buldum yorumunu...eskiden böyle değildi en son yorum, en üstte çıkardı..neyse ki kaybolmamış..

      Ablacığım kendini yorma lütfen, sıhhatin önemli, sen de sağol canısı, sevgilerimle.:)))

      Sil
  24. Gözleri çok güzel ya, eline sağlık abla :)

    YanıtlaSil