7 Aralık 2017 Perşembe

YEŞİM 8. Bölüm



slope hill ile ilgili görsel sonucu


HAV! HAV ! HAV! 


"Aman Allah'ım toprak yarılıyor!"


slope hill ile ilgili görsel sonucu

HAV! HAV! HAV!
GRRRRRR!!









"!!!!"





"Bu o! Yeşim!"

ON DAKİKA SONRA....


Ambulans geldi ve Yeşim'i en yakın
hastaneye götürdüler. Serdar da kendi jipiyle 
onları takip etti. 

televizyoncular kameramanlar ile ilgili görsel sonucu

 tv muhabirleri,
gazeteciler,
olayı duyan meraklılar
ve maden işçileri hastaneye koştular. 


Annesi o kadar mutlu olmuştu ki, 
yaşlı gözleri parlıyordu.


"Kıyamam güzel kızım benim, şimdilik silelim.
Eve gidince bir güzel banyo yaparsın."



"Geçmiş olsun...nasılsın?"



"Sağol iyiyim hayatımı kurtarmışsın.
Seni gördüğümü hayal meyal hatırlıyorum."



"Ben sadece ambulans çağırdım 
oradan çıkmayı sen başardın. 
Müthiştin! Aklım durdu! 
Luke ile deprem oluyor sandık."




"Luk?"



"Köpeğim..sahi beni tanımadın değil mi?
O kadar yıl geçti ki...ben, Serdar
eskiden burada otururduk..."


" Serdar? İlkokuldayken aynı sınıfta 
bir Serdar vardı...
Yoksa....?"



"Evet benim, hani kışın buz gibi göle itmiştin
2 hafta yattığımı hatırlıyorum. Annemler
bir daha sakın o kızın yanına yaklaşma demişti."



"Sen de üzerime kertenkele atmıştın. 
Bana da madenin sahibinin oğlunu
göle atmışsın ya babanı işten atarsa demişlerdi. Ama
atmamıştı baban."



"Hiç yapar mı öyle şey? Ayrıca rahmetli baban
sonradan babamın hayatını kurtarmıştı. Ona
bir can borcum var der hep."


O SIRADA İSTANBUL'da...


Paşazade'lerin evinde küçük bir davet vardı....
televizyon da açıktı...


"Ahahahaha..o zaman
yaza Miami'ye gidelim hem se...."




"Sevgili seyirciler, güzel bir haberle
başlıyoruz: İki gündür kayıp olan 
madenci kız Yeşim bulundu."


! ! ! ! ! 



ŞANGIRRrrt!!!!

Kadeh yere düşüp, tuzla buz oldu....




Tüm bölümler:

66 yorum:

  1. Oohh, içimin yağları eridi 😜

    YanıtlaSil
  2. Günaydın.Önce dizimi izleyip pardon okuyup:) sonra kahvaltı hazırlayacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın Mehtap'cığım:))afiyet olsun:)Çok teşekkürler gurur duydum:)

      Sil
  3. sonunda yeşim kurtuldu..🙂 hayat kurtaran luke ve serdar..acaba yeni bi aşk mı başlıyo..😍 fatih portakal da az deil,haber hemen şıp diye sölenir mi,bardakları kırdı döktürdü..😀 harika olmuş,emeğinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet doğru tahmin bu spoiler olmaz sanırım; yeni bir aşk başlıyor gibi ♥ ben de klavyede kalp yapabiliyorum neyse ki:)))çok teşekkür ediyorum, sen de sağol arkadaşım.:)

      Sil
  4. yine harika bir bölüm olmuş Müjde Abla, elinize saglik:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim beğendiğin için, sen de sağol Eren'ciğim.:)

      Sil
  5. :-)) sanırım bir aşk hikayesi de başlamak üzere...

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel sanki televizyonda dizi izliyorum. Harikasın Müjde abla :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah söyletiyor olsun inşallah TVde izleyeceğiz bir gün.
      Çok teşekkürler Yıldız'cığım.:)))

      Sil
  7. şangııırrr canım şangorrttt

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))Meltem'ciğim çok düşündüm şangırr diye yazıp-yazmamak konusunda.:) Sonunda

      "Madem ses efekti veremiyorum, yazarak vereyim" dedim:)))

      Eskiden Arkası Yarın'larda "efekt Korkmaz Çakar" denirdi hiç unutmuyorum şimdi o aklıma geldi..:)

      Sil
    2. iyi etmişsin abla, valla şangırt bakalım nler olacak

      Sil
  8. Madenci kızımız bulundu, hadi hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  9. " ŞANĞIRRR" ya daha dur ...

    Kötülere yeter ya...!
    Gene heyacanla zaman yaratıp geldim okudum.
    kaç gündür,diğer bloğ kızlara hiç uğrayamadım,elbiselerle bozdum,e üzerine bir de eğlenceye gidince bende piller bitti tabii.
    Emeğine sağlık.
    Öptüm Müjde'M

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama o kadar güzel elbiseler dikiyorsun ki, ben de olsam, ben de uğrayamam kimselere. Dikiş çok vakit alan bir uğraş çünkü, e bir de evin işleri, yemek, Topiş var. Yine de uğramana çok sevindim Merih'im, sen de sağol, öpüyorum.

      Sil
  10. Eyvahh eyvahh işte şimdi işler karışacak ....

    YanıtlaSil
  11. Yahu Müjde abla,
    Bir hafta girmiyorum yine yeni diziye başlamışsın.
    Maşallah sana hızına yetişemiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nil'ciğim, öyle oldu:)))duyuru yapmıştım bir hafta öncesinden ama gözünden kaçmış. Karpuz Apartmanı'na ara verdim, sezon finali yaptım:)))Yeşim bitince, Karpuz Apartmanı kaldığı yerden devam edecek.:) Çok sağol canım.

      Sil
    2. Ne sandın seni sarı yılan :)

      Sil
    3. :)))Çok tatlısın Nil'ciğim, Teşekkürler yorumun için.:)

      Sil
  12. Yeni bir aşk hikayesi başlayacak sanırım..
    Hikaye bitince derin bir ohh çektim :) Yeşim'e birşeycikler olmasın..

    YanıtlaSil
  13. Birbirlerine gülümsediler, oldu bu iş :) Şimdi diğer üvey kardeşler de öğrenecek kızın yaşadığını... Serdar'ın da çizimleri babasının genç halini ne kadar andırıyor :) Çizimlerine ve eline sağlık, Müjde Abla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de oldu:)))maalesef üvey kardeşler öğrenecekler evet, çok teşekkürler sen de sağol canım. :) Bu arada senin fantastik hikayenin hastasıyım. Harika yazıyorsun sen de gayet iyi bir senaryo yazarı olabilirsin.

      Sil
    2. Çok sağol, inşallah, hepimizin temennisi bu emeklerimizin bir şekilde fark edilmesi:) Bakalım, sabır da sabır :)

      Sil
  14. hahahhaha iyi oldu o kadına elindeki bardağı düşürdü müsteak ona müsteak herşey ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müstehak ki, ne müstehak çok hem de:)))Sen de sağol Sevde'ciğim. Yeni şiirlerini bekliyorum bu arada....

      Sil
  15. Şangırr, haha. ^_^ Yine çok mu çok güzel bir bölümdü! Yalnız Yeşim'e helal olsun gerçekten, nasıl çıktı oradan? O_O Çok sevdim bu güçlü kadın karakterini. ^_^ Ayrıca Yeşim'i bu bölümde gülümserken görmek de çok güzeldi. :) Emeğinize sağlık! ^_^ (Bakalım bizi başka neler bekliyor?)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))Efekt de yapıyorum:))çok mutlu oldum İrem'ciğim, ben de şimdiye kadar yazdığım senaryolar içinde bir Serap (Bulunmaz İkili isimli romantik komedi/macera) ve bunu sevdim. Karpuz Apartmanı'ndaki karakterleri de (kaynana hariç) seviyorum. Evet ya kızcağız hep hayatı dramla geçti, ilk kez gülümsedi:) Daha bir dolu şey olacak. :)

      Sen de sağol İrem'ciğim.:)

      Sil
  16. Ooolmaaazz... Hemen bitmesin. Hep heyecan :)

    YanıtlaSil
  17. Paşazadeciğim öyle şangırdarsın işte, oh olsun!

    YanıtlaSil
  18. Şükürler olsun Yeşim hayatta; bakalım daha neler görecek?Çok teşekkürler Müjde'ciğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz daha değişecek şimdi işler Yeşim için, ben de yorumların için çok teşekkür ediyorum Arzu'cuğum. :)

      Sil
  19. Kaç gündür bloga uğrayamamıştım. 1.den buraya kadar okudum. Çok güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyan gözlerinize sağlık, çok teşekkürler.

      Sil
  20. İşte böyle şangır şungur olur. Kendi düştüğü kuyuya düşmek buna denir galiba... Şimdi mirası oturup çatır çutur yesin. Aç gözlü olmak ne kötü:) Gözü de doymuyor bunun. Hadi neyse Yeşim kurtuldu ya unutalım derim geçmişi. Müjde abla, yorum butonu düzeldi mi epey uğraştım bugün. Robot onayı falan soruyor mu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aç gözlülük dünyanın bu hale gelmesinin sebebi:(((yorum yaptım sana robot onayı sormamıştı sanırım (anında unuttuğum için umarım doğru aklımda kalmıştır başka bir arkadaşım da sormuştu yine robot ama o kim onu da unuttum.:)))bana yorum yazarken soruyor mu robot diye sahi?
      Çok teşekkür ederim canım sağol...

      Sil
  21. Serdar Benim kardeşimin adı. Ona benzettim :) daha bi keyifli oldu bu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa, ne tesadüf:))çok teşekkürler Berfin'ciğim.

      Sil
  22. Serdar Hızır gibi yetişti...
    Şu hayat denen gailede yakınımızda meleklerin olmasi ne güzel değil mi? Mesela köpek yavrularının meleği olmasaydı onların hali nice olurdu. Bu aralar ben de bir melek buldum. Dizinin bu bölümünü yorumlarken aklıma geldi bu mevzu. Hayatımızdaki meleklerin değerini bilelim diyeceğim kısaca.
    Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o göl çocukken onu buz gibi suya attığı göl bir de:)))kesinlikle çok güzel bir şey, aaaa ne iyi çok sevindim senin için Zülal'ciğim, hayatımızda meleklerimiz hep olsun. Bence de bilelim. Sevgilerimle:)))

      Sil
  23. hımm serdara güvenmemiştim ama iyi biri gibi hımmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serdar iyi biri hatta dizinin esas oğlanı.
      Bu arada dikkat ettiğin için müteşekkirim bir ara Serhat diye yazmaya başlamışım:))))şimdi hepsini düzelteyim tekrar, birbirine benzer isimler böyle karışıyor...:))

      Sil
  24. Ben geldim, geriye doğru okuyacağım tüm bölümleri bu gece :)

    YanıtlaSil
  25. Yeşim çocukluk arkadaşına aşık olacak gibi:) ve İstanbulllu zengilerede diyorum ki daha dur! daha dur! :)) ayy luky çok şekerrr ama çizimler on numara beş yıldız arkadaşım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İç sezilerin doğru söylüyor, durum o yöne gidiyor gibi:))))çok sağol canım.

      Sil
  26. maden sahibinin oğlu ile işçi kız hikayesi , çok güzel ve acayip heyecanlı :D

    YanıtlaSil
  27. Nihayeeet, kardeşimdeyim işte. Şükür kavuşturana Müjde'm. Sana gmail attım, görmedin galiba, demin yeniden attım.
    Öncelikle resimler... Hani bir tane çizmeyi başardık diyelim, zorlandık ama yaptık. İşte senin sanatın orada başlıyor. Aynı yüze ifadeler yerleştirmekte müthişsin. Kutluyorum seni.
    Yeşim maneviyatı kadar, kendisi de güçlü bir evlat. Luke Serdar'a haber verdi işte. Zaten bu hayvanların hikmetini bilseler onlara asla zarar verilmemesi gerektiğini de bilirler.
    Şükür kızımız kurtuldu. Haydi bakalım neler olacak?
    Aklına, esinlerine, eline sağlık canım. Sevgiyle kucaklıyorum seni :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin, sefalar getirdin ablacığım.

      Ablacığım gözünden kaçmış, son paylaşımımın altına duyuru yapmıştım, benim pc kırıldı, çerçevesi kırıldı, cumadan beri bilgisayarsızım, telefondan da internete girmeyi bilmiyorum, o yüzden bugün tamirciden geldi, bugün ancak görebildim gmailini, epey yorum birikmiş şimdi tek tek onları cevaplamaya çalışıyorum.

      Beğenmene çok sevindim ablacığım onca dert, işinin arasında gelmen beni çok mutlu ediyor, sakın gelemedim filan diye de düşünme önemli olan sağlık. Sen de sağol ablacığım, sevgilerimle kucakladım.:))

      Sil