19 Aralık 2017 Salı

YEŞİM 17. Bölüm

Yeşim, eğitimi daha fazla yarım kalmasın
diye  dersaneye yazıldı. Serdar, hukuk son sınıftaydı,
O da mutlaka okuyacaktı. 
özel dersane  bahçesi ile ilgili görsel sonucu

Aile, okula gidip gelirken
her ihtimale karşı bir koruma tuttu. Uzaktan kızı
izleyecekti. Saatleri uyarsa Serdar onu bırakıyordu.



"Hadi iyi dersler. Evde görüşürüz"

"Görüşürüz..."
Dersane kapısındaki kızlar Serdar'a
hayran hayran baktılar...



"Şunlara bak! Yiyecekler sanki!!
Ben bunların gözlerini oyarım"

foreign language class ile ilgili görsel sonucu


Sınıfa girdikten sonra yabancılık çekti
ama sonra yanına biri yanaştı...



"Merhaba, ben Ayşe...."




"Merhaba, ben de Yeşim..."

özel dersane  bahçesi ile ilgili görsel sonucu

Yeşim, Zerrin'i zaten hiç görmemişti.
Siyah peruk ve gözlüklü haliyle hiç tanımadı.




"Acele etme Zerrin, önce kızın güvenini kazan.
Yavaş yavaş...andante andante..."



Zerrin, sahte adıyla Ayşe, gece - gündüz farketmiyor
sürekli hayaller görüyordu.



"Ne kadar mutluyuz değil mi Serdar?
 Başka bir ülkeye
gidelim. Sahte pasaportum var benim."





malikane ile ilgili görsel sonucu




"Kızım ne oldu? Niye ağlıyorsun?"

" Dersanedeki kızlar Serdar'ın içine düşüyorlar.
Bir tanesi 'günaydın' deyince, 
Serdar da  'günaydın' dedi."



"Tövbe Yarabbim! Ne var bunda?
Günaydın diyene günaydın denir kızım."



"BANA NE! Demiycek işte!"


malikane ile ilgili görsel sonucu

Günler böyle geçerken 
Zerrin hayal dünyasında yaşamaya
devam ediyordu..


"Çok mutluyum herkes beni kıskanıyor. 
Brezilya'ya gidelim orada bizi kimse bulamaz."


Aydan ve Bahadır'ın evinde
Yeşim, annesi ve Aydan tv
izliyordu...

fatih portakal haber soma ile ilgili görsel sonucu

"Sayın seyirciler bir son dakika haberi veriyoruz:
 Soma'da maden ocağında
göçük olmuş. Can kaybı olup olmadığı
henüz belli değil. İnşallah yoktur..."




" Böyle durup seyredemem. Gitmem lazım.
Hepsi babamın, kardeşimin arkadaşları..
benim de..."




"Kızım, arama kurtarma ekipleri var,
sana gerek yok yavrum, yapma böyle..."



"Annen haklı kızım, sana gerek kalmaz.
Hem dersane var?.."



"Ben o ocağı çok iyi tanıyorum. Ekip tanımaz, 
hem ne kadar 
çok kişi ararsa, o kadar çok kişiyi kurtarırız."

malikane ile ilgili görsel sonucu

" Olmaz kızım, anne sözü dinle."
"Bak ben de Aydan teyzen olarak katiyen razı değilim
kızım..."




" Gitmezsem asla kendimi affetmem."


malikane ile ilgili görsel sonucu

Yeşim annesini de, Aydan hanımı da dinlemedi,
babasının baretini alıp fırladı. Kapıda Serdar'la 
burun buruna geldi.




"Yeşim! Hayrola! Nereye "
elinde baretle?



"Madende göçük olmuş, Soma'ya gidiyorum.
Engel olmaya kalkma."


"Sana engel olmak mı? Kendimi yine
buz gibi gölde mi bulayım?:)
Ben de geliyorum."


malikane ile ilgili görsel sonucu

Onlar gitmişti ki, Bahadır
eve geldi, olanları öğrendi...



Ne? Helal olsun. Aferim ikisine de.
Hadi o zaman iki gözüm, biz de gidiyoruz.
Süleyman arabayı hazırlasın."



"Allah razı olsun sizden; hemen
gidelim."




"Akşam yemeği?..."




" Ziyan olmasın, sizler afiyetle
yiyin, hadi iki gözüm, çantanı al..."




"Tamam. Zahide'ciğim ev size emanet...
Sarman ile Luke da tabii..."




"Merak etmeyin Aydan hanım,
hayırlı yolculuklar......"







TÜM BÖLÜMLER:

YEŞİM 1. Bölüm
YEŞİM 2.Bölüm
YEŞİM 3.Bölüm
YEŞİM 4.Bölüm
YEŞİM 5.Bölüm
YEŞİM 6. Bölüm
YEŞİM 7. bölüm
YEŞİM 8. bölüm
YEŞİM 9. bölüm
YEŞİM 10.Bölüm
YEŞİM 11. bölüm
YEŞİM 12. Bölüm
YEŞİM 13.Bölüm
YEŞİM 14.Bölüm
YEŞİM 15.Bölüm
YEŞİM 16.Bölüm
YEŞİM 17.Bölüm
YEŞİM 18.Bölüm
YEŞİM 19.Bölüm
YEŞİM - FİNAL bölümü






Hikaye&çizimler
Müjde Dural (Bücürük ve Ben)



52 yorum:

  1. Aa Yeşim dersaneye gidiyor ne güzel.Hukuk Fakültesini kazanacak mı peki ?Kazansın ,kazansın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TV de olsa tabii daha detaylı bütün bu sorularının cevapları olacak, şöyle ki, Yeşim, Serdar'dan geri kalmak istemeyecek, hukuk ya da başka bölüm mutlaka üniversite bitirmeyi aklına koymuş bir kız. Kazansın tabii ki...:))

      Sil
  2. Hahahah Zerrin'in hayallerine de çol güldüm, yazıııık :P

    Madende göçük ha, bakalım neler olacak.

    Hoşgeldin Müjdecim, neyse servise göre ucuza yapılmış laptop, buna da şükür.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zerrin iyice hayal dünyasında yaşamaya başladı, ekranda olsa daha ne hayaller kuracak ama işte ancak özetimsi verebiliyorum.:((

      Hoşbulduk Handan'cığım, bilgisayara kavuştum bu sefer de bakım/onarım nedeniyle elektrikler kesikti, sabahtan beri, ancak 14.30 civarı geldi. Hah sevindim derken telefon kesik onu da bekledim. (tüm mahalle iki gündür böyleyiz, herkes sinir krizi geçiriyor ben dahil, 186'yı araya araya bir hal oldum) neyse evet servise göre ucuz yaptı, çok şükür.:)

      Sil
  3. İyi insanların ruhunda var kahramanlık zaten, aferin Yeşim’le Serdar’a, anne ve babalarına da tabii...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle Sevda'cığım, keşke herkes onlar gibi olsa...

      Sil
  4. tam bitti derken yine bir heyecan ve olay geldi..

    YanıtlaSil
  5. zerrin de ne kurnazmış,okulda nası bulmuş yeşimi..🤔 neyse yeşime de helal olsun,madendekileri kurtarmak için okulu bırakıp,madene gidiyo..👍 aferin ona..🙂 emeğinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tv dizisi olarak çekilseydi, Zerrin'in uzaktan, araba içinde vs. Serdar'ların evini gözetlediğini görecektik artık üşendim o sahneleri çizemedim valla:(((
      Sen de sağol arkadaşım. :)

      Sil
  6. hoşgeldin abla bilgisayar geldi demek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum Meltem'ciğim, dün yani pazartesi öğleyin geldi şükür hepinizi çok özlemişim:)

      Sil
  7. Geçmiş olsun Müjde'm nihayet bilgisayarına kavuşmuşsun.
    Takip edemedim canım nasıl kırıldı böyle.
    Bücürükün patilerimi değdi yoksa yaramaz.

    kaldığımız yerden devam.
    hadi bakalım yeni olaylar zinciri başladı yine desene.
    Emeğine sağlık.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Merih'im, dün kavuştum şükür, bu sefer de dünden beri elektrik + telefon bakım onarım nedeniyle kesiyorlar, sabah 10.0 gibi akşam 4 gibi veriyorlar:(((çıldırmak işten değil.
      Sen de sağol canım,
      Sevgilerimle.

      Sil
  8. Ama şimdi adaşım böyle bir günaydına kıskançlık krizine giriyorsan Serdar'ın yanında kız görsen yanlışlıkla tokalaşsa falan....düşünemiyorum :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahahaha, Yeşim'ciğim çok tatlısın:)))
      Valla ben de düşünemiyorum:)))

      Sil
  9. Ya gerçekten şu Soma' daki maden faciası ile ilgili şöyle güzel bir senaryo ile bir kaliteli film-belgesel yapılsa. Mutlaka konu olacak filmlere ama ne zaman...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüzlerce kişi hayatını kaybetmişti tam sayı şu an aklımda değil, tabii ki yapılmalı, başka ülkede olsa mutlaka yapmışlardı.

      Sil
  10. harikasınız Müjde Abla, Yeşim'in okul maceraları da eğlenceli olacağa benziyor, elinize sağlık, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Eren'ciğim, okul maceraları çok hoş olacak ama ben çizgi olarak onları es geçmek zorundayım:(((son üç bölüm kaldı. 20. bölümle final yapmak durumundayım:(( zaten başlarken demiştim 15-16 bölümde bitirmeyi düşünüyorum diye...:(

      Sevgilerimle.:)

      Sil
  11. E ben buna yayınlanır yayınlanmaz okuyup yorum yapmıştım.Bazen anlamıyorum interneti :( Yeşim ve Serdar'Dan iyi bir aşk hikayesi bekliyorum :) Şu evdeki yardımcının da hiç mimiği yok,biraz nemrut mu ne :))Filmlerde de böyle olur bunlar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa:((((telefondan, tabletten mi yorum yapmıştın Yurdagül'cüğüm? Dün çok dikkat ettim 3 gündür epey yorum birikti, gözümden kaçmasın diye ama tabletten giren arkadaşlarım yorum yazıyoruz ama gitmiyor demişlerdi daha önce de....

      Evdeki yardımcı üzgün ve şaşkın o kadar çizebildim canım elimden bu kadar geliyor:)))

      Sil
    2. Sen söyleyince, yardımcının gülümseyen bir çizimini koydum. :))))

      Sil
  12. Sana ne gerek var sözü ile bu hallere geldik zaten :(

    YanıtlaSil
  13. Yine harika bir öykü...Ablam çizimler,anlatım süper olmuş merak içindeyim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnci'm hoşgeldin. Lohusa halinle gelip yorum yapmışsın eksik olma canım, çok teşekkürler. Anne ve bebeği öpüyoruz. .

      Sil
  14. Nerelere gidiyor öykü. Zerrin de giderse.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Az kaldı Yasemin'ciğim, 20. bölümde final yapıyoruz. :)

      Sil
  15. ooooo bak bu bölümdeki hiçbişiyi beklemiyodum, zerrin ve soma, değişiyo öykü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında çok şey düşünüyorum senaryoda ama çizgi olunca düşündüklerimin çok az bir kısmını aktarabiliyorum çizgilere:(

      Sil
  16. Geçmiş olsun Müjde Abla'cığım. Bilgisayarın tamir olmuş. Diğer yorumlarda bir göz attım da sorma ben de o elektriklerden ne çekiyorum.
    Japonya'da yılda sadece 6 saatliğine elektrik kesiliyor, ne güzel değil mi, ah ah :D
    Yeşim de bir hayli kıskanç çıktı valla ama yapacak bir şey yok, seven insan kıskanır :)
    Eline sağlık, arkası yarınlar başladı yine ne mutlu ki...
    Sağlıcakla kal :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Feride'ciğim, sorma yaaa, yarın da yine bakım,onarım diye öğlen 3'lere kadar gelmezse diye şimdiden endişeleniyorum. Elektrik olmayınca çizgi diziyi hazırlamam da zorlaşıyor.:( Deprem bölgesi olmasa valla Japonya yaşanacak yer:)

      Haklısın sevdiğinden kıskanıyor:)))sen de sağol canım, çok teşekkürler, kal sağlıcakla.:)

      Sil
  17. Laptopunun yapilmasina sevindim.:)
    Benim sahte pasaportum var;))) Cok iyi yaa:))
    Cok guzel mesajlar var burada. Keske dunyamizda boyle olsa:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler ya, internetsiz hayat çekilmiyor hele Arkası Yarın işi de durdu istemeden çok üzüldüm:(
      Beğenmene sevindim, sağol. Keşke...:(

      Sil
  18. Öykünün seyri değişiyor gibi geldi sanki. Kaleminize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekdüze olmasın, heyecan katmak istedim. Sen de sağol arkadaşım. :)

      Sil
  19. Zerrin bela olmasa bari, gerildim ben:)

    YanıtlaSil
  20. Bu bölüm yeniliklerle doluydu, bayıldım! ^_^
    Yeşim'in sadakat ve güçlülüğü gerçekten takdire değer. ^_^ Umarım daha da fazla kişiyi kurtarırlar. :)
    Yalnız, söylemeden geçemeyeceğim, Zerrin'e peruk ve gözlük yakışmış. :)
    Emeğinize sağlık! ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim canım, evet Yeşim kesinlikle öyle biri, hamurunda var denir ya öyle:) Zerrin sarışınlıktan esmerliğe geçiş yaptı:)Sen de sağol İrem'ciğim, teşekkürler:)

      Sil
  21. hımmm iyi gidiyodu bu bölüm ama sonunda yine çıktı o kaka kız :)

    (oniki kişi sağ kurtuldu, olacak)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaha:))kaka kız:)))çok şekersin deeptone:)

      Oniki kişi sağ kurtuldu yerine ne yazmışım kim bilir :))bakıp düzelteyim hemen, çok teşekkür ediyorum. :)

      Sil
  22. Üff yine Zerrin iş başında....ocakta inşallah bişey olmaz ailelerde gidiyor bak şimdi fena oldum buralarda hep böyledir göcük zamanı:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen bizzat yaşadığın için onların çektiği acıları daha iyi biliyorsun. :(

      Sil
  23. ay ay ne güzel eğitime devam etmesi ama ya , harika olmuş yine , sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Babası, kardeşi ölünce, madende işçi olarak çalışınca eğitimi yarım kalmıştı. (tv dizisi olsa aylarca sürecekti o bölümler)
      Çok teşekkürler Eylem'ciğim, sevgiler.

      Sil
  24. Dikkat ettim de Serdar çok popüler bir genç. Yeşim'in kıskançlığı ortaya çıkınca fark ettim. Evlenmek üzere olduğu kız da peşinden ayrılmasaydı şaşırmazdım.
    Göçük fena, yerin altında kalmak çok korkutucu. Mezar gibi.
    Yeşim'in gitmezsem kendimi affetmem deyişi hoşuma gitti. Bir şeyler yapabilecekken öylece oturacak bir karakter değildi zaten.
    Kalemine sağlık Müjde abla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten popüler bir genç, sosyetedeki bekar kızların gözdesi biri, (tabii malum çizerken bu ayrıntıları veremiyorum)Sorma ya, Allah korusun orada çalışan herkes:(((
      Sen de sağol canım, beğenmene sevindim.:)

      Sil
  25. Oh... Kavuştum hikâyeye sonunda Müjde'm. Yeşim çok güzel bir kız, senin eserin canım. Kıskanır tabii, ben kıskanç olduğum için hak verdim. Baksana şeytan Zerrin'e, kötülük tatil yapmıyor onda. Maden kazalarını da işlemen çok iyi oldu Müjde'm. Dilerim bir gün her türlü sosyal konuları işleyen öykün dizi olur. Birikmiş ama ben toplu okuyorum. Şeniz iyileşti biraz, vakit bulacağım inşallah bundan sonra. Eline, emeğine sağlık kardeşim benim. Çok öptüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelile Şeniz'in iyileşmesine çok sevindim. İnşallah daha da iyi olacak. Gör bak turp gibi olacak. Senin gibi bir annesi var başında.:)
      Birkaç arkadaşım daha senin gibi biriktirip, toplu okuyor, hatta öyle daha zevkli olduğunu söylüyorlar.:)
      Ne zaman müsait olursan ablacığım, çok teşekkürler tüm yorumların için. Ben de çok öpüyorum.:)

      Sil