21 Aralık 2017 Perşembe

YEŞİM 19. Bölüm



Polis, Zerrin'in sahte pasaportla
yurt dışına kaçtığından neredeyse emindi.
Bu da  evdeki herkesi rahatlamıştı...
malikane ile ilgili görsel sonucu

Bir gün Aydan hanım Yeşim ve annesine
 hep kilitli duran küçük odanın kapısını açtı:


"Hani bir gün anlatırım demiştim ya,
benim de bir kızım vardı diye....."


baby room ile ilgili görsel sonucu

"İşte burası onun odasıydı."


"Serdar'dan önce bir kız bebeğimiz vardı ama
kalbi delikmiş çok yaşamadı ..."



" Vah, vah, vah, kıyamam...çok üzüldüm
Aydan hanımcığım. Allah sabır versin.." 


Yeşim'ın boğazı düğümlendi.



"Sizi de üzdüm, kusura bakmayın,  inşallah
bir gün torunum olur ona bu odayı veririz..."



"İnşallah canım..."
Bizim bile yüreğimiz yandı Allah
dayanma gücü versin.."


AYLAR GEÇTİ....

foreign language class ile ilgili görsel sonucu

Yeşim, her gün dersaneye gidiyordu.


Ayşe sandığı Zerrin, kediler sayesinde
Yeşim'in iyice güvenini kazanmıştı.


"Baksana şu minnaklara
evleri yok kimse istemedi..."


"Hiii! Çok tatlılar. Bizim
bahçe kocaman ben alırım.
Aydan teyze de çok seviyor."



Yazın ÖSS sınavına girdi,
edebiyat öğretmenliği bölümünü kazandı
 ve herkes çok sevindi.


Birbirlerine olan masum,
 aşkları da gözlerden kaçmıyordu...

Sonunda Aydan hanım
eşine durumu söyledi
"Bahadır....?"


"Söyle iki gözüm?..."

malikane ile ilgili görsel sonucu

"Bu ikisi birbirlerine sırılsıklam aşık..."

"E, ben zaten anlamıştım iki gözüm, ismini koyalım 
bir an önce; birbirlerine yakışıyorlar."

"Böylece nişan yapmaya karar verdiler.
Yeşim'in okulu bitince de evleneceklerdi."
" Sevmek bir ömür sürerrrrrrrr...."




Nişan haberini internetten Zerrin de öğrendi...

"Olamaz! Serdar o kızla nişanlanamaz. "



"OLAMAZZZZZ!"

malikane ile ilgili görsel sonucu


NİHAYET NİŞAN GÜNÜ GELDİ...
güvenlik için nişan evde yapılacaktı..

NİŞAN HABERİNİ GÖREN BİNNUR, POLİSTEN
 ÖĞRENDİĞİ BİLGİYİ DEDEKTİFLE
PAYLAŞMAK İSTEDİ..


" Binnur hanım? Tabii hatırladım. Merhaba...evet...NE? Sizin 
tam düğün günününüzde gelen videoyu da mı Zerrin ayarlamış?
Serdar'a saplantılı aşık mı? Hmm.. 
Ben sadece miras yüzünden düşmanlık yapıyor sanıyordum.
Haber verdiğiniz için sağolun, aileye bunu hemen iletirim.  Birazdan orada olacağım."


"Bunu dedektife söylemem iyi oldu,
o kız psikopat, benim düğünümü
mahvetti, (bak: 2. bölüm 
 nişanı da mahveder."

malikane ile ilgili görsel sonucu

Dedektif de nişana davetliydi. Hazır gitmişken
aileye daha tedbirli olmalarını söyleyecekti.



" Bir içim su olmuşsun,
elbisene bayıldım. Hele çantasıyla nasıl
uyumlu olmuş. Arkanı da dön bakalım
küçük hanım.."



"Teşekkür ederim Aydan teyze.."


"Nasıl güzel mi hakikaten?"

"Bayıldım, Maşallah...."



" Maşallah...Maşallah..."


"Hadi biz de giyinelim Fatma'cığım..
misafirler neredeyse gelmeye başlar..."

Annesi ve Aydan hanım giyinmek
üzere gittiğinde, Yeşim'in telefonu çaldı...

" Evi mi bulamadın Ayşe'ciğim?
Hay Allah, biz gelir seni alırız
canım. Bekle sen orada..."



"Ayşe, evi bulamamış, Serdar sen giyinmeden
gel şunu alalım, otobüsten inmiş, 
buralarda dolanıp duruyormuş zavallı.."



"Off! Kadınlar!
Tam da sırası...."



mansion gate ile ilgili görsel sonucu

Yeşim ve Serdar tam çıkarken, 
dedektif Feridun geldi.



" Az önce gidenler Serdar ile Yeşim değil miydi?
Allah Allah birazdan nişanlanacaklar, nereye
gidiyorlar?"


car goes  forest road at evening ile ilgili görsel sonucu

"Senin kızı bulana kadar güneş battı...
Hangi otobüs durağındaymış fesupanallah!"


"İşte orada! Yolun kenarında...ağaçların
yanında..."


"Merhaba Yeşim...size zahmet verdim yaaa..."
bu arada şurada minnak bir kedi var onu da
alalım mı? Gel bak..."


"Yok canım ne zahmeti, aşkolsun. 
Otobüs yanlış yerde indirmiş
seni, ta nerelere gelmişsin. 
Minnak mı? Geliyorum."


Yeşim, kediye bakmak için arabadan inince,
ağaçların arasından silahlı iki adam fırladı


" Ay! Serdar!"




"Çek o pis ellerini nişanlımın üstünden! ÇEK!"

"Kes de arabayı kullanmaya devam et."



"Sen de geç arkaya!"


car goes  forest road at evening ile ilgili görsel sonucu

Bir süre gittiler... Yeşim, aylardır
Ayşe sandığı kızın Zerrin olduğunu
öğrenmişti. 


Adamlar Yeşim ve Serdar'ın 
ellerini birbirine bağladılar.
Deniz kıyısındaki uçuruma getirdiler.


"Ne güzel değil mi? Ölüme birlikte gideceksiniz.
Bu kıyağımı unutmayın. "



"Hastasın sen."


" Hasta değilim, sadece seven bir kadınım.
Seninle çok mutlu olabilirdik. 
Bu sonu sen seçtin."

O sırada evdekiler
merak içindeydi...

"Allah Allah!..
Nerede bunlar? Telefonları da cevap vermiyor."



mobile phone on the grass ile ilgili görsel sonucu

"Zrrrr....zrrrr....zrrrr!...."




"Korkma bir tanem..."

"Sen yanımdayken hiçbir şeyden korkmuyorum.
sadece çok soğuk ve rüzgarlı üşüyorum..."


Zerrin'in işaretiyle adamlar ikisini
uçurumdan attı...


"Aaaaaa! Serdaaarr!"





Elleri bağlı olduğundan yüzemiyorlardı...:(




TÜM BÖLÜMLER:

Hikaye&çizimler
Müjde Dural (Bücürük ve Ben)


52 yorum:

  1. Aaaa, vallahi attı yahu 😳😳😳 Bu arada Yeşim’in elbisesini de pek şık çizmişsin Müjdem, eline sağlık 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma ya, saplantılı aşıklardan korkulur.
      Elbise kendi tasarımım ama tabii dikiş dikmekten zerrece anlamadığımdan sadece çizim olarak kalıyor. Çok teşekkürler Sevda'm. sen de sağol:)♥

      Sil
  2. platonik zerrin 😀 amma saplantılı bir kızmış.. tam bi paranoyak..🙂 emeğinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle:))siz de sağolun arkadaşım. :)

      Sil
  3. Aaaa bitiyor mu hemen, ne güzel alışmıştım.

    Nişan elbisesine bayıldım.

    Yarını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan'cığım haklısın, diziye başlarken 15- 16 bölüm gibi demiştim ama 20'ye uzattım. Çekilse enaz bir yıl olacak olayları bir çırpıda anlatmak durumundayım. Begonvilli Ev'de de öyle yapmıştım hatırlarsan, o 16 bölüm sürmüştü.

      Çok teşekkürler canım, yarın buluşmak üzere.:)

      Sil
  4. Finale çok erken geldik gibi oldu Müjde ablacığım. Yeşim'in hikayesi bayağı etkileyiciydi. Finalinde öyle olacağından zerre kadar şüphem yok. Selam ve sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mukaddes'ciğim inan en başından zaten bu kadar planlamıştım hatta 15-16 bölüm diye yazmıştım duyurduğumda. Sakın aklına acele etti, çabuk bitirmek istedi gibi gelmesin.:)))Karpuz Aparmanı'na ara verip, kısa bir diziye başlayacağım diye yazım hala duruyor hatta:)))inan çizimler olmasa bir yıl da uzatırdım.:)))

      Beğenmene sevindim canım umarım yarın final de dediğin gibi olur.:)Benden de selamlar, sevgiler:)

      Sil
  5. hımmmm ne güzel tatlı tatlı giderken bölüm yine koydun aksiyonu dramııııı. detektif gelcek işteeee oleeeey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha çok tatlısın:)))))valla bir şey demiyorum yarın göreceğiz:))))

      Sil
  6. Nişan elbisesini çok beğendim:)) sonu da çok heyecanlı oldu:) elinize sağlık Müjde Hanım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lisedeyken ünlü bir modacı olma hayalim vardı (henüz senaryo yazmaya merak sarmamıştım) ama olmadı. Sen de sağol arkadaşım. (bu kadar resmiyete gerek yok:) sadece Müjde diyebilirsin:))nasıl rahat ediyorsan daha doğrusu...:)

      Sil
  7. Aaaaa oldu mu şimdi aşkolsun Müjde'm...
    Kurtulsunlar lütfennnnn....!💏💏💏

    YanıtlaSil
  8. Yeşim'in elbisesinin rengi o kadar güzel olmuş ki. Halbuki ben pek yeşil rengini sevmem ama bu rengi sevdim, sıcak alt tonlu, çok da güzel çizmişsin. Kızın endamı çıkmış ortaya, tabii gözler de yeşil, ah Müjde Abla ah, biliyorsun işini :D
    Anne babalar da ne tatlı toplanmışlar öyle. Favori sahnem oldu, üçü bir yerde :D
    Çizimin ve kalemin der görmesin...
    Hadi yarın final :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de en sevdiğim iki renk açık mavi ve açık fıstık yeşili.:)))koyu yeşil sevmem pek. Beğenmene sevindim Feride'ciğim, evin içi vaktiyle böyle elbise çizimleriyle doluydu sonra tepem attı hepsini çöpe attım:( o günlerden kalan bir alışkanlık.
      Sen de sağol canım, yarın bekliyorum finale.:))

      Sil
  9. En heyecanlı yerinde kaldın ablayaaaa :( Bu bize yapılır mııııııı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaha:))))canısı mecburen:)))biliyorsun bunlar hep TV dizisi olması için tasarladığım şeyler. TVde de en heyecanlı yerinde kalacaktı:))az kaldı yarına:)))

      Sil
  10. gölde öğrenmişlerdir yüzmeyi onlar :)

    YanıtlaSil
  11. Of ya hemen bitiyor mu üzüldüm ama umarım final güzel biter ellerine sağlık çizimler falan bir harika yarını merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevde'ciğim üzülme, Karpuz Apartmanı devam edecek hem sitcom olduğu için bitmiyor aylardır:))))inşallah sizler bıkana kadar da devam ettireceğim.:) Bu diziden önce Begonvilli Ev yapmıştım o da 16 bölümde bitmişti, zor oluyor inan..şu an harıl harıl yarınki bölümün resimlerini çiziyorum, yarın görüşmek üzere canım, sen de sağol.:)

      Sil
  12. Ben dedektif yetişir sanmıştım

    YanıtlaSil
  13. Çok draam neden? :( Biraz Karpuz Apartmanı okuma ihtiyacı hissettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türk seyircisi dramlara bayılıyor:)))
      Karpuz Apartmanı'nın eli kulağında İrem'ciğim.:))

      Sil
  14. ölmesinler , ara ver diziye yine , diğerlerine ara verdikçe girersin ama nolur ama ya :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eylem'ciğim daha bitmedi ki:)ölüp ölmeyecekleri belli değil.:) Üzülme sen kıyamam...:)

      Sil
  15. Yeşim'in nişan kıyafeti ve saçı harika...Nasıl güzel çizmişsin...Ahhh ama bu bölüm sonu var yaaaa.İçimi acıttı.Nolur mutlu son olsun yarın.Nolurrrrrrrr :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Yeşim'ciğim, yarına az kaldı, spoiler olmasın diye söylemiyorum. Azıcık sabır:))

      Sil
    2. Takipteyim.Finali kaçırır mıyım hiç ?

      Sil
  16. Aaa şoklardayım!
    Zerrin "Ya benimsin ya kara toprağın" dedi attı ikisine de...
    Yarın görüşmek üzere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma aynen öyle yaptı, saplantılı aşıklardan bucak bucak kaçacaksın.:)))
      Görüşürüz Zülal'ciğim. :)

      Sil
  17. Ovvvv... Beklenirdi. Yarını bekleyeceğiz artık. :)

    YanıtlaSil
  18. Uuvf, nasıl bir bölümdü bu? o_o En sevdiğim bölümlerden biri oldu bu bölüm! Özellikle o uçurum sahnesine bayıldım! ^_^ Çizimler de ayrı bir güzel olmuş sanki. *_*
    Finalde bizi neler bekliyor acaba? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İrem'ciğim beğenmene sevindim, çok teşekkürler. Her yorumda keşke tv dizisi olarak çekilseydi kaç misli güzel ve heyecanlı olurdu diye. Neyse üzülmeyeyim yaaa kısmet...:(((
      Umarım finali de çok seversin. :)

      Sil
  19. Aaa! Ay resmen attı, bu kız tam bir psikopat. Bu bölüm televizyonda olsa epey ses getirirdi bence.
    Final bölümünü çok çok merak ediyorum açıkçası gönlüm mutlu bir sondan yana :)
    Yeşim de nasıl güzelleşti öyle.. Ellerinize sağlık Müjde Ablacım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendim yazdım diye demiyorum ama bence de televizyonda olsa epey ses getirirdi. Hatta Yeşim - Serdar hayranları Yeser diye twitter sayfalarına yorum yazarlardı. Ne diyeyim kader:(( sizlerin bu güzel yorumlarına da ŞÜKREDİYORUM, seviniyorum, mutlu oluyorum.
      Az kaldı yarın sabah erkenden yayımlarım:)
      Çok teşekkürler, sen de sağol canım.:)

      Sil
  20. Ölmesinler sonu güzel bitsin bari :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalım, yarın göreceğiz sevgili arkadaşım.:)

      Sil
  21. Onlar kesin yüzme biliyordur. Ben mutlu sona odaklıyım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüzme bilseler de elleri bağlıyken nasıl yüzücekleri sorun var ama hep böyle mutlu sona odaklanman ne kadar güzel bir şey Berfin'ciğim.:) Bakalım....burada saat 04.00'e geliyor, kötü bir rüya daha doğrusu kabus görüp uyandım, senin yorumunu gördüm...hazır kalkmışken final bölümü de yayımlayayım bari...eğer hala uyumamışsan okursun:)))

      Sil
  22. Ne kadar sade ve şık olmuş Yeşim. Yeşil gözlerine nasıl da uyum sağlamış elbisesi.

    Canım dedem, ruhun şad olsun :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım, cep telefonumun fotoğraf çekiyorum ama bilgisayara yüklenmiyor, arızalandı. Bilgisayarın kendi kamerasıyla çektim koyu çıkmış aslında rengi çok uçuk bir yeşil, kağıttaki ton bambaşka, telefonla çektiğimi yükleyebilsem daha beğenirdin.:)

      Aminnnnn::( iki gözüm lafını her duydukça, burada okudukça hatırlayacağım rahmetli dedeni.:(

      Sil
  23. aaaaa tam nişan elbisesi şahane model de çizmeli Müjde derken attılar ya çocukları ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim liseden beri elbise modeli çizme tutkum var ama dikişten, nakıştan anlamam:)))sadece çizim:)

      Sil
  24. Bence bu bir rüya :((( Ama hayat bu, olabilir de... Eline sağlık canımm, son bölüme koşayım, dilerim kurtulurlar. Çok öptüm kardeşimi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke rüya olsaydı:(((sen de sağol canım ablam. Bir sürü yorumla zahmetler ettin, ellerine sağlık. Ben de öpüyorum çok.

      Sil
  25. Atmadan dedektif yetişir sanmıştım, umarım kurtulmuşlardır, hemen diğer bölüme geçiyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biriktirip okumuşsun canımcım, çok teşekkür ediyorum tüm yorumlarına:)

      Sil