3 Aralık 2017 Pazar

YEŞİM 4. Bölüm




" Evlerinde bilgisayar yok, mektup yazıp duruyorum,
dayalı, döşeli daire aldım, o sobalı evde oturmayın dedim, cevap
bile yazmadılar. İkisi de gurur yapıyor. Ne yapacağım bilmiyorum.
Velayetini üzerime almak istiyorum sen avukatsın iyice
araştır bakalım. Evlat, rıza göstermese de velayetini alabilir miyim? En azından ben ölürsem yoksulluk çekmezler. "






Aslan, babasının avukatla konuşmasına
kulak misafiri olmuştu. Her şeyi ablasına
aktardı.





"Babamı avukatıyla konuşurken duydum.
İnanmayacaksın ama bizim üvey bir kardeşimiz
varmış."

Ablası Zerrin de öfkelendi.



" Babam duymadan bu kızdan
kurtulalım. Yoksa her şeye ortak olur."



"Merhaba. Yeşim hanım sizinle
röportaj yapmak için geldik. Gerçekçi olsun 
diye madende çekim yapacağız. Ne dersiniz?



" Kusura bakmayın ama annem hasta
onu bırakamam."



"Geçmiş olsun, çok üzüldüm ama şey...
 röportaj için kanal yüklü bir para ödeyecek size..

Yeşim, ilaç, doktor parasını düşündü.
Annesinin iyi beslenmesi de gerekiyordu.
 Fikrini değiştirdi.




"Tamam, bekleyin giyinip, 
babamın baretini alıp geleyim."



Kızım telefonunu burada bırakmışsın..




"Madende çekmiyor nasılsa. Sen
ıhlamurunu içip dinlen sakın iş, miş yapmaya
kalkma,  seni
bilirim azıcık iyi olunca cam silmeye, kilim yıkamaya
 kalkarsın.."


Yeşim annesini öptü, iş yapmayacağına dair söz aldı, 
kadın onu kapıya kadar uğurladı.


"Hazırsanız gidelim Yeşim hanım."


Muhabir beyaz minibüsü gösterirken, Yeşim'in dikkatini 
adamın kolundaki akrep dövmesi çekti. 



"Niyeyse içimde çok kötü bir his var.
Allah'm sen kızımı koru."

white van in forest ile ilgili görsel sonucu







TÜM BÖLÜMLER:

YEŞİM 1. Bölüm
YEŞİM 2.Bölüm
YEŞİM 3.Bölüm
YEŞİM 4.Bölüm
YEŞİM 5.Bölüm
YEŞİM 6. Bölüm
YEŞİM 7. bölüm
YEŞİM 8. bölüm
YEŞİM 9. bölüm
YEŞİM 10.Bölüm
YEŞİM 11. bölüm
YEŞİM 12. Bölüm
YEŞİM 13.Bölüm
YEŞİM 14.Bölüm
YEŞİM 15.Bölüm
YEŞİM 16.Bölüm
YEŞİM 17.Bölüm
YEŞİM 18.Bölüm
YEŞİM 19.Bölüm
YEŞİM - FİNAL bölümü




Hikaye&çizimler
Müjde Dural  (Bücürük ve Ben)

54 yorum:

  1. Kaptırdık Yeşim'in öyküsüne. Kaybolduk içinde. İyi ki ertesi gün de okuyabiliyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum Yasemin'ciğim, ilk kez Arkası Yarın yapıyorum bloğumda.:)

      Sil
  2. İki kardeşe de gıcık kapmıştım zaten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gıcık olun diye tipleri de gıcık yaptım:)))Yalnız şimdi baktım da bu biyolojik baba ismi lazım değil kötü birine benzemiş (gerçek hayatta olan) tipini değiştireceğim. Yeniden çizeceğim. Umarım sadece ben benzetmişimdir:(

      Sil
  3. Aha! abla Zerrin'in niyeti iyi değil gibi..🤔 akrep 🦀 dövmeli muhabir..😀 bişeyler dönüyo,umarım kızcağızın başına bişey gelmez..kaleminize,ellerinize ve emeğinize sağlık..🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet maalesef bir şeyler dönüyor, dönmeye başladı. Sen de sağol arkadaşım. :)

      Sil
  4. Hadi bakalım bir gizem daha..akrep dövmeli tv muhabiri..

    YanıtlaSil
  5. Al işte miras yediler işbaşında,gözleri doynmaz ki..
    merak ettim inşallah bu kızçenin sade hayatı zehir-zıkkım olmaz.

    Emeğine sağlık,sevgili arkadaşım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Para ne kötü bir şey, kimse parayı başkasıyla paylaşmak istemiyor dünyada tabii istisna iyi insanlar dışında. Sen de sağol canım.

      Sil
  6. Umarım Yeşim'in başına kötü birşey gelmez. Devamını merakla bekliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yarın öğreneceğiz hep birlikte, şimdi söylemiyorum spoiler olmasın diye.:)

      Sil
  7. Bu iki kardeşin kötü niyeti gözlerinden belli yahu!

    YanıtlaSil
  8. 1. Bölümden başladım okumaya. Yine o kadar hızlı ilerliyor ki. Sanki her dizide daha sürükleyici bir yazım oluyor :) Ellerine sağlık :) Soma'da böyle biten birçok hayat olması çok çok kötü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyan gözlerine sağlık İrem'ciğim, sürükleyici bulmana çok sevindim, dizilerin olmazsa olmazı benim için çünkü.:)
      Sorma yaaa...şimdiye kadar sayısız insan o madenlerde ekmek parası için hayatını kaybetti:(

      Sil
  9. Yok yok bu akrebin arkası iyi gelmez 😯yazık olmaz de mi Yeşim'e

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MMmm...spoiler olmasın diye bir yorum yapamıyorum canımcım ama malum dizinin ana karakterlerinden biri Yeşim. :)

      Sil
  10. Anne böyle diyorsa Yeşim'e kesin kötü bir şey olacak, hissediyorum bunu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annelerin hisleri çok güçlüdür:))))Ama söylemiyorum yarına kadar:)))

      Sil
  11. Yeşim üvey kardeşleriyle baş edebilecek kadar güçlü bence 💪🏻

    YanıtlaSil
  12. Ama Yeşim yiğit kız, kurtarır kendini 😌

    YanıtlaSil
  13. Müjde abla, çok ketum oldun sen:) Eskiden tüyo alırdık, alsaydık yarına merak edecek şey kalmazdı ama. Annenin hisleri, akrep, üvey kardeşler zihnimi bulandırdı, Yeşim'i koru bari, ayyyy annesini de:)

    Sevgilerimle, kendine iyi bak ablacığım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya, biliyorum canım da, tüyo verince spoiler oldu diye - bence haklı - eleştiriler geldi, ben de tövbe ettim valla artık spoiler vermiyorum:)))Zaten Arkası Yarın. Hani yarın sabah 08.00'de nasılsa yeni bölüm gelecek:))
      Sen de kendine iyi bak canım, sevgilerimle.:)

      Sil
  14. Minibüsün ardından bakakaldım :) Eyvah ki eyvah. Kız da bir hayli güzel tabi. Şimdiden birkaç tahminde bulundum, bakalım yarın düşündüklerim olacak mı:) Kalemine ve çizimine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalım Feride'ciğim, bölüm hazır, yarın sabahtan erkenden yayına koyacağım ve merakın giderilecek.:)Sen de sağol canım. :)

      Sil
  15. Ablacığım şu Zerrin de daha itici olmazdı.Çok iyi yansıtmışsın valla :) Sabah yeni bölümü bekliyorum merakla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kötüleri çizerken itici çizmeye çalışıyorum:)))Çok teşekkürler Yurdagül'cüğüm, umarım beklemene değer. :)

      Sil
  16. İkisini birden okuyabildim şimdi;merak ve heyecan almış başını gidiyor...Yarın görüşmek dileklerimle ,kolay gelsin Müjde'ciğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arzu'cuğum sen yorum yapınca aklıma blogcudaki Afrika Maceramız geliyor.:))) Çok teşekkürler, sağol canım.

      Sil
  17. Minibüsün arkasından baka kaldım. Zerrin'i ve kardeşini daha ilk görüşte sevmemiştim zaten. Bir de yorumunu okurken fark ettim. Biyolojik baba iyi davranıyor ama altından bir çapanoğlu çıkacak beklentisi oluşturdu bende. İsmi lazım değil deyince de meclisten birisi canlandı gözümde :))
    Dünkü yorumumda soracaktım ama sormadan yanıtlamışsınız. Arkası yarınsa her gün buradayız artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Zerrin de, kardeşi de sevilecek tipler değiller hani evlat olsa sevilmez aynen öyleler. Ya babanın tipini değiştirdim, baktım baktım ismi lazım değil kötü birine benzettim, üşenmedim google görsellerde Kirk Douglas'ın bir fotosundan değişiklik yaparak yeni bir tip yarattım:)))

      Evet Arkası Yarın, tıpkı çocukluğumdaki gibi. :)
      Çok teşekkürler, Zülal'ciğim, başımla beraber. :)

      Sil
  18. Bende ilerde akrep dövmesi yaptırmayı düşünüyorum :D Aaay merak ettim şimdiden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha sevimli bir canlı türü bulamadın mı kız Elif? :))))))
      Yarın sabah yeni bölüm...

      Sil
  19. Ay peşpeşe iyi gidiyodu ben şimdi yarında okuyamam ama meraklandım fırsat bulup açacam pc. senaryoya kötülük kokuları sarıyor bakalım neler olacak kolay gelsin senaristim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım biriktirip dört bölüme birden yorum yapmışsın, hepsi için çok teşekkür ediyorum. Ah, ah senaristinin bir de senaryoları çekilse....neyse buna da şükür:)

      Sil
  20. son hız entrikalar başladı bakalım ne olacak..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Audrey'ciğim Arkası Yarın şeklinde olunca hızlı hızlı gelişecek her şey:)

      Sil
  21. gitti göz göre göre kız iyi mi :((

    YanıtlaSil
  22. Uvey kardesler is basinda gibi bir his var icimde :)

    YanıtlaSil
  23. ayyy akrabaya akrep derler işteeee :)

    YanıtlaSil
  24. Yine çok heyecanlı bir yerde bitirmişsiniz! Acaba röportaj nasıl geçecek??? Bunu öğrenmenin tek bir yolu var. ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet İrem'ciğim arkası yarın şeklinde olunca her bölümü heyecanlı anlarda bitirmek istedim. :))))

      Sil
  25. üvey kardeşler geldi bile baksen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma, para insanları birbirine düşürüyor:(

      Sil
  26. Şu üvey kardeşlerden şüphelendim ama inşallah kötülük yapamazlar. Adam Yeşim'le annesini düşünüyor, bu iyi de...
    Gerçekten yeşil göz böyle güzel mi çizilir? Sen yetenekli olduğunu kabul et Müjde'm.
    Devam ediyorum okumaya. Eline sağlık canım. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burada özetimsi anlattığım için ayrıntılara giremiyorum, orijinal senaryoda adam gençken çok zayıf karakterli biri olacak, babasına, anasına karşı çıkamayacak ama yıllar sonra babası ölünce, vicdan azabıyla kızı ve Fatma için bir şeyler yapmaya çalışacak.
      Beğenmene sevindim ablacığım çok teşekkürler, sen de sağol, okuyan gözlerine sağlık, sevgiler :)

      Sil
  27. kızın başına bir şey gelmesin diye dua ediyorum, süper ya 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oldum, çok teşekkürler Emre'ciğim. ♥

      Sil