6 Aralık 2017 Çarşamba

YEŞİM 7, Bölüm




Serdar, vakit kaybetmeden  Soma'ya gitti. 
Fatma'yla konuştu. 




" Tek bildiğim beyaz bir minibüs, iki adam vardı,  kızımı
televizyona çıkaracaklarını söylediler. Onlar kaçırdı kızımı."




"Umudunuzu yitirmeyin Fatma teyze, inşallah
bulunacak kızınız. Ben şimdi eve gidiyorum sonra
jandarmaya uğrayacağım, aramalara katılacağım köpeğim
çok iyi koku alır. Yeşim'in üzerindeki herhangi bir giysiyi verirseniz,
ona koklatmam yeter."




"Sağol çocuğum, Allah razı olsun, 
hırkasını getireyim..."



Serdar, Fatma'nın yanından ayrıldıktan sonra
babasını aradı...



"AKUT, jandarma hepsi arıyor ama henüz iz bulamamışlar."



" Anladım oğlum,  bizim ev nasıl sahi?"



" Ev çok iyi, karı, koca çok iyi bakmışlar. Sana
selamları var.  Ben şimdi gölün oraya gideceğim
biraz dinleneceğim, sonra eve gidip, 
banyo yapıp, bir şeyler yiyip, jandarmaya
gideceğim.  Hadi görüşürüz..."




"İşte geldik. Biliyor musun oğlum, bu gölde
çocukken yüzer, oynardık, sen doğmamıştın daha..."



"Aşka tövbe dedim...
Hani sen benimdin?
Nasıl yeminler ettin...
Aşka tövbe dedim...
Nasıl Luke, beğendin mi?"



"Güya bana aşıktı. Ben bunu hak edecek 
ne yaptım ha Luke? "





Eski ve sıkı bir polis olan emeklilikten sonra
özel dedektiflik yapan Feridun da
 araştırmaya başlamıştı.
Herkesle konuşuyor, mobese, kamera görüntüsü
arıyordu, Fatma ile o da konuşmuş, notlar almıştı.
Civardaki kullanılan, kullanılmayan tüm
 maden ocaklarını gösteren bir kroki almıştı ve
hepsine tek tek bakacaktı.




"  Servet sahibi bir ailede aniden bir üvey kardeş
ortaya çıkıyor ve kayboluyor. Mehmet bey benden başka
kimse bilmiyor dedi ama iç sezilerim bilen birisi ya da
birileri var diyor..."


O SIRADA YEŞİM NEFES NEFESE
BİR ÇIKIŞ YOLU ARIYORDU




Zorlu yolculuğunda ürkütücü şeylerle
karşılaşınca....


AAAAYY! 
Babasının sözleri imdadına yetişiyordu


"Madende moral çok önemlidir,
o yüzden  sesi güzeller
 şarkı söyler."



"Peki sen de söylüyo musun baba?"



" Evet, ençok beyaz giyme söz olur
Siyah giyme toz olur'u söylüyorum
Arkadaşlar onu güzel söylediğimi söylüyorlar."


"  Beyaz giyme söz oluuuuur...
Siyah giyme toz oluuuuurrrrr"
Brrrrr çok üşüdümmmm...."

Saatlerce  ilerledi..kah emekleyerek, kah yürüyerek...
Bir yandan da o iki adamın onu neden buraya
attığını düşünüyor bir sebep bulamıyordu...



"Vay canına! Yeraltı mağarası! Göle
yakın olmalıyım. Bir çıkışı olmalı. "




" Baretin şarjı çoktan bitti. Fener
umarım  dayanır. Çıkışı bulursam
kazmam gerekecek inşallah sert kaya
değildir. "



"HAV! HAV! HAV!" 


BİRDEN LUKE HAVLAMAYA BAŞLADI.
SESLER GELİYORDU...



"N'oluyor ? Güm güm sesler geliyor.
Aman Allah'ım deprem mi oluyor yoksa?"



slope hill ile ilgili görsel sonucu





HAV! HAV! HAV! 





54 yorum:

  1. Yeşimin şansı bundan sonra iyi gitse bari .-))

    YanıtlaSil
  2. Bu bölümü çok beğendim :) Şimdi o kapkara yüzü, terlemiş, pislenmiş üstü başı ile yeşil yeşil bakacak Serdar'a :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Feride'ciğim gerçekten tasvir ettiğin gibi oldu yüzü, gözü, üstü başı..:)

      Sil
  3. Ayyy Serdar kurtaracak Yeşim'i inşallah...Ufukta güzel şeyler seziyorum ikisi için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yarın göreceğiz Yeşim'ciğim, kadınların iç sezileri her zaman çok güçlüdür:))

      Sil
    2. Hadi bakalım yarın ola hayrola :))))

      Sil
  4. Yeşim de cesur kız hani, moralini hiç bozmadı ne güzel :) Hemen bitiverse şu çileler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı insanlar genetik olarak cesur oluyor, Yeşim de babasına çekmiş.:) Çok çile çekti değil mi? Evet artık biraz rahatlatalı kızcağızı....:))Bu arada tüm yorumların için çok teşekkürler canım.:)

      Sil
  5. Babasinin rehberligi kurtaracak Yesimi sanirim.merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Babasının ruhu gerçekten ona büyük güç veriyor, çok teşekkürler canım.

      Sil
  6. Luke 'nin kurtarılmasına az kaldı :)

    YanıtlaSil
  7. Ayyy hadi bir an önce kurtulsun artık. Nefes alamayacağım yoksa

    YanıtlaSil
  8. Soma'da ölen madencilerin mekanı cennet olsun. Devamını bekliyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnnn Elif'ciğim. Her sabah yeni bölüm yayınlıyorum. Çok teşekkürler.:)

      Sil
  9. Bir sonraki bölümü merakla bekliyorum! Emeğinize sağlık. ^_^
    Umarım Yeşim çok geçmeden bulunur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Az kaldı:)))Çok teşekkürler İrem'ciğim,
      sen de sağol. :)

      Sil
  10. Oy o Luke’un ağzını öperim ben ❤️❤️

    YanıtlaSil
  11. Hepsini birden yayınlamanı istesem :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) tv deki dizilerin hepsini birden yayınlayan var mı?:))))))çok teşekkürler :)

      Sil
  12. Okumadığım bölümlerden başladım.Hemen son bölüme geçiyorum ablacığım :) Heyecanlı gidiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyan gözlerine sağlık Yurdagül'cüğüm, çok teşekkürler:)

      Sil
  13. Kaçirdigim bürün bölümleri okudum. Bu dizi çok sardi 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oldum Derya'cığım, okuyan gözlerine sağlık.:))

      Sil
  14. Ay tam heyecan yapip diklendim bitti!!! :(

    YanıtlaSil
  15. Valla heyecanlandım. Öyle güzel anlatmışsın ki, bence en sonunda senin başarını, başka bir zeminde kutlayacağız. Haydi Müjde'm. Merakta bıraktın beni. Emeğine, eline sağlık, canımsın. Sevgiyle kucaklıyorum kardeşimi.

    Gmailden sana kızımın rahatsızlığı hakkında, belki merak etmişsindir diye yazacağım canım. Tekrar sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef hiç umudum yok o konuda keşke senin güzel yüreğinden geçenler gerçek olsa, inşallah diyeyim:)sen de sağol, ben sevgiyle kucakladım seni ablacığım. :)

      Aaa, çok üzüldüm, inşallah önemli bir şey değildir, yaz tabii, şimdiden şifalar diliyorum. Segiler:)

      Sil
  16. yeşimin sesini duyduuuuuuu :)

    YanıtlaSil
  17. Müjde abla bu bölüm için iki kere bayıldım diyeceğim. :) Kalemine sağlık. İki dakikada okudum bitti ama hayal etme süreci daha uzun oluyor. İş bu noktada ayrı güzelleşiyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Film, dizi eleştirmeni gözüyle yorum yaptığından, bana torpil geçmediğini biliyorum o yüzden çok mutlu oluyorum Zülal'ciğim, sen de sağol canım. :)))

      Sil
  18. Ben yokken birikmiş, keyifle okudum hepsini. Esas kızla esas oğlan karşılaşacaklar yakında sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her sabah yeni bölüm olunca, çabuk birikiyor. Sezgilerinin doğru olup olmadığını yarın sabah göreceğiz:))Çok teşekkürler Handan'cığım. Okuyan gözlerine sağlık.:)

      Sil
  19. Aaaa en heyecanlı yerinde bitirmişsin ya ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu TV dizisi ya, o yüzden mecburum en heyecanlı yerinde bitirmeye:)))yarın sabah nasılsa devamı geliyor, sen de sağol Sevde'ciğim:)

      Sil
  20. ayyyy...
    Kızçem başaracağını biliyordum.
    O çizgilerin varya canlı gibi valla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu oldum Merih'ciğim çok teşekkürler. Bunları ekranda gerçek oyuncularla, müziğiyle, sesiyle, efektiyle, gerçek mağara, maden çekimleriyle izlettirebilsem keşke....:(

      Sil
  21. Çok güzel;köpek çok hoş bizim Goldi gibi ,havlayışı da...Çok heyecenlı Müjde'ciğim ,kolay gelsin.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne şanslısın Arzu'cuğum, Goldi'yi ıslak burnundan öp benim için. :) Çok teşekkürler, benden de sevgiler.

      Sil
  22. İki gündür okumayınca eksiklik hissettim. Bilgisayarım iki haftadır errorun alasını veriyor, bayağı bayağı uğraşıyorum o halde varım:) Neyse ki Yeşim beni ziyadesiyle sardı da azıcık rahatladım. Yeşim'in mağaradan çıkma sahnesini çok iyi canlandırmışsın, kalemine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma yaaa bilgisayarın mı var, derdin var. :( Benimki de film izlettirmiyor, film hatta dizi fragmanı izlemeye kalkınca bozuluyor ben de bıraktım izlemiyorum. Beğenmene sevindim, sen de sağol.:)

      Sil
  23. Sanki buralarda yaşamışın Müjde ocakların iç görüntüsü yeraltı mağarası konuya hakim olman valla kutlarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayalimde yaşatmaya çalışıyorum, kendimi Yeşim'in yerine koyuyorum yazarken, düşünürken ve çizerken. Nasıl olurdu? Ne yapardım? Neler hissederdim diye...:)
      Çok teşekkürler Aysel'cim.

      Sil
  24. sonunda çıkış yakın galiba , ay hadi inş :D

    YanıtlaSil
  25. Kız köstebeğe döndü be abla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, valla öyle:)yerinde olmak istemezdim...:)

      Sil