24 Haziran 2017 Cumartesi

KARPUZ APARTMANI 1. Bölüm

Hayal gücümün ürünü, Netflix, Japon, Kore vs. dizilerden kopya olmayan, elimin emeği, çizimlerini kendi çizdiğim Karpuz Apartmanı'nın ilk bölümüne hoş geldiniz. 

Tüm ana karakterleri tanıtmak için ilk bölüm biraz uzun oldu. 
Sonraki bölümler buna göre daha kısadır. 
Gerçi çizdiğim sahneler ekranda izlense hiç uzun gelmeyecek...😊 


xxx

Bir yanında bakkal, bir yanında manav olan Karpuz Apartmanı' nın ismi, arsa sahibi olan manav Hüsnü'nün inadından geliyordu.


 "Kavun, karpuz sata sata bu apartmanı diktim" 

demiş ve apartmanın isminin değiştirilmesine karşı çıkmış; apartmanın ismi  Karpuz Apartmanı olarak kalmıştı. 😊



Kapıcı Sait efendi, Uzay Yolu ve Mr. Spock hayranıydı. :))))) Evinin duvarları uzay gemisi Atılgan, Mister Spock, Kaptan Kirk posterleriyle doluydu. Komşuları da "Volkan selamıyla" selamlardı.:)))))


"Günaydın kedici teyze, 
ekmek ister misin?"



"Günaydın Sait efendi, bir ekmek alayım ama
şu Volkan selamını bir türlü beceremiyorum."


"Ünemli diil Kedici teyze ben de 
Volkanlı diil dünyalıyım zaten. Ehehehe
hade eyi günler sana."



"İyi günler evladım."

Merdivenlerden gümbür gümbür  sesler gelince, Sait Efendi 
korkarak kapıya yaslandı.


Selam Zeynep hanım.
"Ne yalan sülim
senin gızanlar inerken  kendimi  
Serengeti düzlüklerinde gergedan sürüsüyle 
karşılaşmak üzere olan BBC belgeselcisi  
gibi hissediyorum." 
:))))


Ah! Sorma Sait efendi, şeytan diyor 
Safari  ayağına git oralara, 
bu ikisini orada bırak, gel. 
Ama annelik işte yapamıyorum.


Zeynep, aşağı indi, çocuklar yaz okulu için servise binerken. Çalışan karı koca Gülse ve Burak da arabalarına binip işe gitmek üzereydiler.


"Ay, Burak, bak Zeynep geliyor"



Şimdi  "Annelik çok zor canımcım." diyecek.

"Annelik çok zor canımcım."


"Ay!Kariyer kadını olmak da çok zor hayatım.
Sen ne güzel evde oturup koca parası yiyorsun."

"Sen benim kocamı mı kıskanıyorsun kız?
Sen kendi küpeli, at kuyruklu,
 entel dantel kocana bak. "

"Yok ayol, ne kıskanacağım senin kocanı. 
Tersine iş yerinde sıkılınca
"Kocişimle kahvaltı", 
"Kocişim cicişim"
resimlerinize bakıp eğleniyoruz. 7/ 24 canlı yayın
Zeynep ve kocişi Halim'in hayatı 
hahahahaha ayrıca küpe Burak'a çok yakışıyor:)

"Ay! Kariyer kadınıymış! Yakında ben de 
kariyer kadını olacağım, yazar oluyorum yazar 
blog açıyorum."



"Yemek bloğu mu?"
hadi baaaay....



Dur, gitme! Ne demek istedi bu entel dantel?
 Yoksa bana şişmansın mı demek istedi?




" Halim, Gülse bana 
şişman demek istedi. Üüü!..."



"Yok canım, karıcım, sen şişman değilsin, 
balık etisin."



"Üüüüü! Gülse ile aynı yaştayız 
ama o benden 10 yaş genç gösteriyor! 
O kadar diyet yapıyorum 
bir türlü kilo veremiyorum."



"Pazartesi diyete başlayıp, 

çarşamba bitirdiğin için olmasın?"

karıcım? heheheheh:))))))))



"N'apiiim, yemek yemeyi seviyorum, oburum işte,
dayanamıyorum. Üüüü"


"Boş ver karıcım, zayıflayıp ne yapacaksın, 
Gülse'ye bak bir deri bir kemik. 
Birleşmiş Milletler görse,
 gıda 
yardımı gönderir. :))))))))))"


"Gönderir di mi? Hahaha, ay valla BM'e
 müracaat edeyim de kapılarına
 un, pirinç filan koysunlar".:)))))


"Hadi kahvaltı edelim artık."


"Büyük oğlan nerede? İlkerrr! Hadi kahvaltı!"


"Bizim bir oğlumuz daha mı var? 
Hehehehe...."


 "Valla ben bile unutuyorum, 
çiş ve yemek dışında odadan çıkmıyor ki.. "


"Tam zombiler bana saldırıyor!
Şimdi gelirsem ölürüm! Bitince gelirim. Siz başlayın."

kahvaltı sofrası ile ilgili görsel sonucu



"Dur yeme! Resmini çekeceğim. 
Gülse alay etti. İnadına koyacağım."  

O sırada apartmanın önünde genç, güzel bir kız olan ARZU, "KİRALIK MOBİLYALI DAİRE" yazılı kata bakıyordu.


"Yaşasın mobilyalı kiralık daire kaça acaba?"

 Pencereden bakan ÇÖPÇATAN TEYZELER, Raigan ve Nagehan kardeşler kızı gördüler.  İki yaşlı kızkardeşin en büyük merakı insanları başgöz etmekti. Şimdi de apartmandaki yakışıklı doktora güzel bir eş arıyorlardı.


"Ayol, şu güzel kız üstteki kiralık daireye bakıyor. 
Ay, inşallah o tutar. Baksana 
bizim doktora ne kadar yakışır di mi hemşire?"


Çöpçatan teyzelerin bahsettiği doktor Ayhan, kardiyologdu.


Arzu, apartmanın önünde Sait efendiyi görünce, kiralık dairenin fiyatını sordu. Makul bulunca evi gezmek istedi.


"Aman hanım kızım dur önce ben gireyim de korkma. Çünkü bizim bi 155 Selahattin abi var, CIA ajanlarına karşı bir takım icatlar yaptı."


"CIA ajanları mı?"


"Evet kızım biraz üşütüktür de sağolsun."

dedi. Sait efendi apartmanın kapısını açınca duvar ve tavanlardaki gizli kapaklar açıldı, robot gözler yeni gelenleri inceledi. Mekanik bir ses duyuldu:


"Boingggg ! Zzzzzz! CIA ajanı değil. Yeşil! Geç."

"Tamam kızım şimdi girebilirsin. Artık seni tanıdılar, bir daha böyle ötmezler. Ben sana anahtarı vereyim gez daireyi."


"Tamam teşekkürler. Bu 155 Selahattin tehlikeli biri değil ya? Yoksa daireyi tutmayayım."

" Yok, yok, bacım, altın kalplidir sadece icadını çalmaya gelecek olan CIA ajanları ondan korksun senin korkmana gerek yok kızım. 20 yıldır karıncayı incittiğini duymadık. "


"Adı niye 155 Selahattin?"

 aka çadad

"Sıksık onu, bunu CIA ajanı sanıp, 
panikler, 155'i arar, bizim karakolu 
boşuna meşgul eder o yüzden ama zararsızdır."


"Hmm anladım."

O sırada 155 Selahattin de zaman makinasıyla uğraşıyordu. Elindeki prizi sokete takacaktı.


" Onikibinüçyüzaltmışıncı deney için, 
Bismillah'la fişi prize takıyorum."



"Allah! Şükür çarpıla çarpıla
şerbetlendim de bişi olmadı. 
Ner'de hata yaptım acaba? Neyse pes etmek yok."



Arzu, kiralık daireyi gezerken, doktor Ayhan da günde 24 kez arayan annesiyle konuşuyordu.


"Merak etme annecim üşütmem iyi giyindim."

"Merak etme annecim aç kalmıyorum. 

"Merak etme annecim hastanede yemek çıkıyor."


Merak etme annecim evleneceğim."

"Hayalimdeki kızı bulunca evleneceğim annecim."


çelik kapı ile ilgili görsel sonucu
O sırada kapı çaldı. 



"Kapı çalıyor anne kapat istersen, 
belki hayalimdeki kız gelmiştir." :))))


"Doktor bey evladım bizim Sarman biraz öksürüyor
bir bakar mısın sana zahmet?"


"Ama teyzecim, ben kardiyoloğum, 
kedi anatomisinden anlamam ki....söz sana
uzman bir veteriner hekim arkadaş bulacağım söz..."


"Olsun evladım, sen doktorsun, ha insan, ha kedi 
dinleme aletinle bir dinleyiver."



"Eh peki teyzecim senin gül hatırını için. 
Gel bakalım." 



"Teyzecim çaydanlık fokurdar gibi sesler var 
ama sanırım kedi için alışılagelmiş bir şey. 
Mamasını yiyor, koşup oynuyorsa bence iyidir." dedi. 

"Allah razı olsun evladım. 
Akşam sıcak poğaça yapıp sana da getireceğim. 
Hadi pati ver Sarman; doktor beye teşekkür et."


"Zahmet etme teyzecim. Gerek yok. 
Hayır duan yeter. Geçmiş olsun Sarman. " :))))))))

Gülse, Zeynep'in instagram'a yüklediği fotolara bakıyordu. 



"Hahahay, Zeynep yine yediklerini, içtiklerini koymuş."
Paylaşmazsa Ölecek Hastalığı"
:)))))))

Bakalım altına neler yazmış?AAAA! Duy da inanma!
Hep bana gönderme!

ziyafet sofrası ile ilgili görsel sonucu

"Ay annelik çok zor, bugün gördüğünüz yemekleri yaptım, yoruldum tabii anne olmayan bilemez. Çalışan kadınlar yemek bilmiyor acıyorum valla. Mesela komşum Gülse; yazık kız hep köşedeki lahmacuncudan lahmacun alıyorlar. Lahmacuncu kapanırsa aç kalacaklar ama ben komşuları olarak onlara tabak tabak yemek götürürüm yani. E, komşuluk vazifesi. :)) "


"Üüüü, olamaz ya! Hep lahmacun yiyormuşuz, 
hiç de değil geçen gün
makarna, ondan önceki gün de menemen yaptım. 
Keşke resmini çekseydim."

Arzu, evi beğenip tuttu. Hemen taşındı. Mobilyalar çok iyiydi, birkaç parça şey almak için AVM'ye gidip geldi ve tam yerleşirken kapı çaldı. Gelen ÇÖPÇATAN TEYZELERDİ. 


Arzu'ya ahiret soruları sorunca, Arzu onlara küçük bir oyun oynamak istedi:

"Kızım nasıl evi beğendin mi? Seni pencereden gördük biz...."


"Biliyorum farkettim.
evi çok beğendim.."

"Ben Raigan, bu da kardeşim Nagehan. Bize bu apartmanda 'çöpçatan teyzeler' derler. Çok kişiyi başgöz ettik de. Eee, sen bekarsın di mi güzel kızım."

"Bekarım teyzecim."

"Annen, baban?"

"Bursa'da oturuyorlar ben okulu bitirdim burada yaşamaya karar verdim."

"Hııı...tek başına mı oturacaksın?"



Adım Arzu, yazarım..
"Yok, kızım da var."

"A! E, hani bekardın?"

"Bekarım zaten teyzecim."

"A! Gözü kör olsun demek kocan seni kızınla 
ortada bıraktı. Boşadı ha? Tüüü toprak başına."


"Yok, yok teyzecim boşanmadım çünkü evlenmedim hiç."


"AA! O nasıl iş? Sen mi istemedin evlenmemeyi?"


"Yooo. Evlenmedim ama kızım var."


"Aaa! Evlenmeden mi çocuk peydahladın sen arsız?"


"Ayol biz de seni doktor bey oğlumuza 
yakıştırıp ne hayaller kurmuştuk. Vah vah vah vah!"

"Hayallerim paramparça oldu hemşire."

"Sorma ayol benim de..."

İki kocakarı dizlerini dövmeye başlayınca, Arzu onlara acıdı. Odaya gitti ve bir saniye sonra geri geldi. 


"Tanıştırayım: Kızım Bücürük, Bücürük
 bunlar da Raigan ve Nagehan teyzeler."

"Aaaa! Ayol 
az kalsın yüreğimize inecekti.
kedin de pek güzelmiş. 
Bizim yakışıklı doktor da kedileri seviyor. "

çelik kapı ile ilgili görsel sonucu

Tam o sırada kapı çaldı.  İyi insan lafının üstüne gelirmiş. Gelen doktor Ayhan'dı. Elindeki küçük poşette Çöpçatan teyzelerin ilaçları vardı. Teyzeler mahsus onu kiralık daireye çağırmıştı. :)))))


Ama doktor ve Arzu birbirini görünce  hiç de romantik bir tanışma olmadı. AVM'ye gittiğinde, orada park yeri yüzünden biriyle tartışmıştı. Adam süpermarkete girince de,  Arzu, anahatarıyla adamın arabasını çizmişti.


" SEN !"


"SEN!

"Arabamı sen çizdin değil mi ruh hastası! 
Senden önce park yerine girdim diye!"


"Yok artık. Bana ne senin
 külüstür arabandan maço?"


"Maço mu ? Yok daha neler? Üşenmesem kamera kayıtlarına 
bakardım sen dua et."



"Ay çok korktum titriyorum."

"Haspinallah. Burayı tuttum deme bari."


" Tam üstüne bastın kaldır ayağını. 
evet ben tuttum."


"Allah'ım ne günah işledim? 
Acaba hastalarımdan birine 
yanlış teşhis mi koydum?"



"Ay! Doktor olduğunu illa söyledin yani. "


"Yok artık! Fesat!"


"Hiç de değil ben megafonla 
'yazarım' diye ilan ediyor muyum?"


"İşte etmiş oldun. Neyse ben çöpçatan
 teyzelerin ilacını getirmiştim iyi günler!"




"Size de iyi günler
DOKTOR BEY! HIH!


Arzu kapıyı GÜM diye kapattı. 



"Hihihihihihi"


"A! Niye gülüyorsunuz Çöpçatan teyzeler? 
Komik olan ne?"



"En büyük aşklar kavgayla başlarmış da ondan gülüyoruz güzel kızım. Ay ne romantiiiik....di mi hemşire? Hani İsabella ile Alehandro'da böyle kavga etmiş sonra aşık olmuşlardı."

"Hatırlamaz mıyım sonra da köle sahibi onları ayırmaya çalışmıştı..."

"Kız hemşire şaşırdın, o İsaura'ydı, bu Alihandro ile İzabella..."




" Ya, inanmıyorum siz ikiniz 
gerçekten çok şekersiniz."

"Sağol kızım, ikimiz de bütün gün pembe dizi izleriz, günde tam 15 pembe diziye bakıyoruz.":))))))

"Ne! Olamaz!"

"Hı...hı...torunum bize pembe dizi kanalı buldu. Sabahtan akşama kadar Brezilya dizisi oluyor."


Ertesi gün Zeyneplerin kapısı çaldı

kapı ile ilgili görsel sonucu

zzZZRRR!!




"AAAA! "
Zeynep!



"Günaydın Gülse'cim. Baaak
ben de senin gibi sarışın oldum
 nasıl yakışmış mı? "


"Güle güle kullan da hayatım, 
yani sen doğal sarışın değilsin ki..
sana siyah saç daha yakışıyordu."


"A! Hiç de bile. 

Ben doğduğumda sarışınmışım,
sonra koyulaşmış."



"Ay! Yok artık! Doğal sarışın benim gibi olur,
mavi göz, sarı kaş, sarı kirpik.."


"Hiç de bile! Albümde bebeklik resmim var, hatta annem
bir tutam sarı saçımı kesip ataçla tutturmuş. Bekle
gidip bulayım bebeklik resmimi instagrama koyacağım. "


Zeynep, bütün gün  düşündü, taşındı...



"Bebeklik resmimi sarışın yapmalı 
ve bir tutam sarı saç bulmalıyım."


 İnternet canavarı büyük oğlu İlker ne güne duruyordu? Fotoşop diye bir şey vardı yani.:))))))))
Önce albümdeki  bebeklik resmini bulup, çıkarttı.


"Eveeeeet... benim internet canavarı oğluşum hadi annenin
bebekliğini bir güzel sarışın yapıver."


"İşte oldu anne..."

"Aferim oğlum şimdi bir tutam sarı
saçı da nasıl bulacağımı buldum."

"Merhaba canım komşum, saçlarımnasıl olmuş? 
Hem de bir kahve içeriz dedim. 
Ay, Aleyna'cım da buradaymış. Kuzummm...:))))

blonde child playing at home ile ilgili görsel sonucu

"Oy, oy canım Aleyna'm  oyun oynuyormuş....."

Suna, mutfağa gider gitmez Zeynep cebinden makası çıkarttı...

hand holding scissors ile ilgili görsel sonucu

Ancak tam o sırada Suna içeri girmez mi!

"Kahven nasıl olsun canı....aaaa ne yapıyorsun sen  makasla! Manyak! Uzak dur çocuğumdan!"


"Yanlış anlama canım, izah edebilirim...
Gülse'ye bebekken
sarışın olduğumu ispatlamam lazım...."

diyerek tüm hikayeyi anlattı. Suna da kızının sarı saçından minik bir tutam kesip Zeynep'e verdi. Zeynep'in sevinci görülmeye değerdi:)))))))))))))

"Canımcım sağol, çok teşekkür ederim, çok teşekkür ederim. Hemen gidip fotoşopa tutturayım bu bukleyi. İnstagrama yükleyeyim. Sen de bakmayı unutma. Öptüm! :)))))))

" İlahiiiiiiiiii! Ne gerek var böyle yalanlara neyse sen mutlu ol da. Sahi saat iki'de bende toplaşıyoruz tüm hanımlar gelmeyi unutma. Sayko Ceyda'dan nasıl kurtulacağımızı konuşacağız."

"Aaa! Tamam canım. Gelirim. Bir şey getireyim mi? Söyle bak ne olur çekinme, börek yapayım mı?"

"Yok canım ben her şeyi hazırlarım. Sağol."

"İiii asıl sen sağol canım."

Zeynep koşa koşa evine gitti, Aleyna'nın buklesini albümdeki fotoğrafa tutturdu, resmini çekti ve instagrama yükledi.

Gülse instagrama bakınca şaşırdı.


"Aman Tanrı'm ! Doğru söylüyormuş! 
Gerçekten sarışınmış"
Gel bak Burak.



"Oha!
"Hastanede bebekleri karıştırmış olmalılar." ! :))))))))))))))


saat iki ile ilgili görsel sonucu

Saat öğleden sonra iki olduğunda, tüm hanımlar Suna'da toplaştılar. Çaylar içilip, kısırlar yenirken, Sayko Ceyda'ya henüz söz gelmeden Aleyna Zeynep'e döndü ve

blonde child playing at home ile ilgili görsel sonucu
"Jeynep teyjeeee  saçımı keşmiştin ya, inştayrama koydun mu? Ben de bakçam." 

diye sordu. 


"Ne? Yok canım, ben mi? Saçını niye keseyim canım
ahahahaha çocuk işte hayal görüyor!"


Aleyna haklı olarak kızdı

" Ben hayal görmüyorum işte! Şabah şaçımı keştin ya?"

Suna da

"Aaaaaaa! Aşkolsun Zeynep'cim, sen benim kızıma yalancı mı diyorsun? Sabah gelip instagrama koymak için kızımın saçını kestin ya?"



"Ahahahahaha demek o saç Aleyna'nın dı...
fotoşop yaptın ha? Seni üçkağıtçı seni.
Biz de Burak'la doğumda bebekleri karıştırmışlar sandık.
Hahahahahayyyy......."


"Bıktım senin bu kendi beğenmiş, entel dantel tavırlarından!
Sen de kocan da entel dantelsiniz yalan mı?
Gidiyorum ben! Saçımı tekrar siyaha boyatacağım. "

"Aaaaaa! Komşum gitme ! Hay Allah!"........


O günkü  Sayko Ceyda'dan kurtulma toplantısı iptal oldu. Sayko Ceyda kim mi?

 " Bu apartmanın adı Salak Eşler Apartmanı olmalı, ayyyy paçozlar, ben havalı kadınım, bir gün birinizin kocasıyla kaçacağım" diyen  tip tabii ki. :))))))))))) 

Akşam olunca, Gülse,  Zeynep'in facebook sayfasına baktı.  Sarışın bebeklik fotosu silinmişti. 


" Dostun seni arkadan bıçaklayınca kızma, 
ona arkanı dönen sensin"


"Olamaz! Zeynep bana gönderme yapmış!"

Gülse de hemen kendi duvarına 

" Her yüze güleni dost sanma"  yazdı. 

akşam mahalle ile ilgili görsel sonucu

Gece yarısını geçti.  Bir Zeynep yazıyor, bir Gülse yazıyor, bir Zeynep yazıyor, bir Gülse yazıyordu. Sonunda ne yazdıklarının farkına varmamaya başladılar.


"Sakla samanı gelir zamanı...."


"Ak akçe kara gün için........"

Bu kıskanmalar, facebook, sosyal medya insanları olmadık şekillere sokuyordu sonunda ikisi de kendilerinden nefret etmeye başladılar ertesi sabah  soluğu apartman komşuları, yaşam koçu Yurdagül'ün kapısında aldılar.

"Aman Tanrı'm ne yapıyorum ben? facebook yüzünden  kıskanç ve üçkağıtçı biri olup çıktım.! Yurdagüüülllllllll imdaaatttt":)))))))))))))

"Ne yapıyorsun Gülse? Facebook yüzünden manyak ve kıskanç oldun!  En sevdiğim komşumla aram bozuldu. Yurdagüüüülllll imdaaattt:))))))))))

"Ne yapıyorsun?"

"Yurdagül'le konuşmam lazım."

"Hayır önce ben konuşacağım."

"Hayır önce ben geldim."

" Üçkağıtçı!"

"Enteldantel!"

"Akşam yazdığın atasözlerini niye sildin?"

"Sen niye sildin?"



"Canım arkadaşım facebook 
yüzünden küsmeyelim bir daha"

"Haklısın canım ne salağız biz yaa" :))))

Bir an internetin, cep telefonunun, bilgisayarın icat edilmediği, birbirini özendirmeler, kıskandırmalar, övünmelerin olmadığı, o eski güzel günlere döndüler. Acaba bu barışma ne kadar sürecekti? :)))))))))



TÜM BÖLÜMLER:


KARPUZ APARTMANI KARAKTERLERİ


Yazan&Çizen:
Müjde Dural







86 yorum:

  1. Müjdecim ne emek vermişin. Çizimlere bayıldım. Feysbuk yüzünden küsmeyelim. Bakıyım küstüğüm var mı, varsa ve onu yanlışlıkla sildiysem :) hemen yeniden istekte bulunayım.

    Kedisinden sofrasına çok zengin bir öykü okudum. Çoook sevdim.

    İyi bayramlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yapayım canımcım, yapımcılar burun kıvırıyor senaryolarıma, senin kimseyle facebook yüzünden küseceğini zannetmiyorum. Çok nazik ve hassassın çünkü. Beğenmene çok sevindim Yasemin'cim. Keşke yapımcılar da beğense de çekilse.:)
      İyi bayramlar:)

      Sil
  2. Müjdecim kalemine sağlık😍 Bayram için Akhisar'a gidiyorum trenle şu anda.Kitap okuyacaktim senaryonla karşılaştım. Harika oldu yolculuğuma eşlik etti.Yaşam koçu bizim Yurdagül mü? 😊
    Çok güzeldi canim çizimlerinle daha da güzelleşmiş.Mumyayla fantastik yönler de daha caziplestirmiş. Bayıldım Karpuz apartmanına ben😙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güle güle git, güle güle gel Aytül'cüm, iyi bayramlar, iyi tatiller. :) Evet bizim Yurdagül'den esinlendim:) sonraki bölümde de olacak inşallah.
      Beğenmene çok sevindim, çok teşekkür ediyorum. :)

      Sil
  3. H A R İ K A S I N....
    Özellikle çigilerin bir harika,anlatımın harika,cansın sen can....Dilerim bir gün tv lerde çekilir,
    Kalemine sağlık...
    Sevgilerimle kuzum....!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merih'im aslında çizime önem vermiyorum çünkü yoruldum, senaryoya önem veriyorum, tabii çok da baştan savmamaya çalışıyorum sizlere ayıp olmasın diye:)Bu kadar oldu yine de beğenmişsin o senin harikalığın canım. Aslında param olsa profesyonel çizer tutarım, ben söylerim sahneyi, o çizerdi daha harika olurdu. Sen de sağol canım. Sevgilerimle.

      Sil
  4. Senaryonu kabul etmeyen yapımcılar utansın. Sen onlara bakma. Herkesin birbirine aşık olduğu, dakikada bir entrika döşemediğin için kabul etmemişlerdir.

    Kalemine sağlık. Devamını bekliyorum 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ne bileyim Belle'ciğim, çok üzüldüm, bu sitcomdan çok umutluydum. İkinci bölümde de bambaşka heyecanlı ve komik şeyler olacak. Yalnız çizimler yoruyor:((keşke birisi olsa da çizse:)))
      Çok teşekkürler canım, sen de sağol.:)

      Sil
  5. Müjdecim harika olmuş. Keyifle okudum. Çizimler de çok güzel.

    Bu senaryoyu geri çevirdiklerine inanamıyorum, nefis bir şey olurdu. Aynı kısır döngü insanların kısır döngü senaryolarından kurtulurduk biz de biraz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan'cım çok sevindim beğenmene, maalesef ne göndersem geri çeviriyorlar artık pes ettim. Sanırım Türk Malı kuzu kuzu mee gibi şeyler daha beğeniliyor:( ben 5 dakika tahammül edemedim. Kısır döngü dedin de Çocuklar Duymasın yine başlıyormuş, ısıtıp ısıtıp getiriyorlar. Çok teşekkür ediyorum.

      Sil
  6. "Bücürük TV" :) keşke böle bi imkanınız olsaydı..ne güzel olurdu..:) bayağı uzun bi senaryo olmuş..çizimlerde harika..emek vermişsiniz,senaryocular almamış olabilir ama kıyısından köşesinden hikayenizin kelimelerini araklayabileceklerini tahmin ediyorum..umarım öyle olmamıştır..kaleminize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef aynı dediğiniz gibi hem dışarıdan yazarlarla çalışmak istemiyorlar hem de yaptıklarının kıyısından, köşesinden araklıyorlar. Daha önce çok yaptılar. Çok teşekkürler, siz de sağolun.

      Sil
  7. Ay bittim Müjde Abla:))) süpersiniz, elinize sağlık, çizimler mi desem hikaye mi desem... müthiş :) bu arada iyi bayramlar dilerim, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim canım, senin de yorumuna sağlık.) Çok teşekkürler, güzel bir bayram diliyorum, sevgiler. :)

      Sil
  8. Çok keyifliydi :D Nasıl tatlı bir apartman böyle :)) İyi bayramlar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim canım, çok teşekkürler. :) Sana da iyi bayramlar.:)))

      Sil
  9. Ne kadar zahmetli bi sey yapiyorsun. Hem cizip hem yazmak.. ? Valla bravo. Hikaye Eglenceli ama:) Radyo tiyatrosu gibi:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim Berfin'ciğim, çok teşekkür ediyorum. :))

      Sil
  10. Bayram ziyaretlerinden yeni eve geldim.Çok hoşuma gitti.Ben de varım yaaaaa :) Bayram sürprizi oldu bana :) Merakla diğer bölümleri bekliyorum.Mutlu bayramlar ablacığım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim Yurdagül'cüm, diğer bölümlerde kah Zeynep, kah Gülse senin kapını aşındıracaklar, içlerini dökecekler, sen de onlara öğütler vereceksin ama tutacaklar mı bakalım?:))))sana da mutlu bayramlar canım. :)

      Sil
  11. Keyifle okudum Müjde Abla kalemine sağlık. Kitaptan fırlayan mumya fantastik bir kimlik katmış hikayeye, sonraki bölümlerde uzaylıları da okursam şaşırmayacağım.
    İnternet dünyasından gözlemler süper! Tanıdık kahramanlar görünce ayrıca mutlu oldum. Hikaye ete kemiğe büründü. :)
    Sevgiler diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim Zülal'ciğim, devamı gelecek, umarım onları da beğenirsin. Bu hikayede bir psikolog ya da yaşam koçu zaten düşünüyordum. Çizerken aniden aklıma Yurdagül'ün evreni kucakladığı fotosu geldi. Tamamen doğaçlama yani. :)
      Sen de sağol canım, sevgilerimle. :)

      Sil
    2. Yazarın notu: Çok sonradan bölümdeki mumyalı sahneleri sildim çok uzun olmuştu. Yani orijinal ilk bölümde bir de 155 yüzünden kitaptaki mumya resmi canlanmıştı ve olaylar olmuştu.

      Sil
  12. Ay harika ya.Yazıp bir de resimlemişsin.Bir zamanlar fotoromanlar vardı.Seninki hangi kategoriye girer acaba ? Çizgi roman değil,fotoroman değil.Çizgi film değil.Bir isim bulmak lazım senin kategoriye :)Çizgi dizi olabilir mi?
    Azmin elinden hiç bir şey kurtulmaz.Sen bunun örneği olmuşsun.Bayıldım sana .Umarım bir gün senaryolarını tvlerde de görürüz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ediyorum. Evet fotoromanları hatırlıyorum, ya bilemiyorum ki ne isim konulsa? Siz değerli ve sevgili okurlarım nasıl isterseniz öyle olsun. :)))
      Buna mecbur kaldım inanır mısın, senaryolarımı beğendiremiyorum. Dizi sektörü, sinema sektörü dışarıdan senaryo yazanlara kapalı:(((illa kendi çevrelerinde, tanıdıkları birilerine yazdırıyorlar. :( Ben de böyle bir çare buldum. Bir de Begonvilli Ev var, her perşembe de onu yayınlıyorum:)))ilk 2 bölümü yayınladım bile.:)
      Sağol canım, inşallah.

      Sil
  13. Çizimleriniz çok güzel :) Bende kahvemi alıp geleyim madem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elif'cim beğenmene sevindim, çok teşekkürler, hoşgeldin, sefa geldin. :))

      Sil
  14. Harika olmuş ablacığım, çizgi roman tadında okudum. Çizimler de çok güzel.
    Devamını merekla bekliyorummm :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevindim canım, çok teşekkür ediyorum.

      Yeni bölümün çizimlerini bugün bitireceğim. Bu gece Begonvilli Ev'in 3. bölümünü yayına koyacağım, cumartesi de Karpuz Apt.yeni bölümünü. :)

      Sil
  15. Keyifle okudum valla, çizimleri de çok beğendim :) Kaleminize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gurur duydum, çok teşekkür ediyorum. Sen de sağol arkadaşım. :)

      Sil
  16. Merhaba, Karpuz Apartmanı blogromanınızı yeni okumaya başladım. Okudukça da çok keyiflendim. Hem yazdıklarınız hem de çizimleriniz çok hoşuma gitti. Diğer seriniz olan Begonvilli Ev'i de okuyacağım. Kendi blog sayfamda Blogların Gündeminde Neler Var? başlıklı dizi yazımda sizden de bahsedeceğim. Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, ne kadar mutlu oldum, çok teşekkür ediyorum eksik olmayın. İnşallah arkadaşlarımın bu teveccühleri, beğenileri, güzel yorumları, destekleri bir sonuç verir dizi olarak ekranda izlemeye devam ederiz hep birlikte:))yorumunuza sağlık. :)

      Sil
  17. Çok güzel olmuş Müjde hanım, kaleminize sağlık. Çizimlere bayıldım, çok eğlenceli. Ne keyifli bir dizi olurdu hakikaten. Bir tek mumya fikrini yakıştıramadım, o da benim fantastik sevmediğimden kaynaklanıyor muhakkak.
    Ay çizimler çok hoş ya, tekrar etmeden geçemeyeceğim. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim arkadaşım, mumya evet fantastikleştirdi biraz. Çok teşekkür ediyorum, bir mimardan bu övgüyü aldığım için gurur duyuyorum özellikle...

      Sil
  18. Merhabalar.
    Senaryosu ve kamerası size ait olan güzel bir dizinin ilk bölümünü izledim. Bu bir kabiliyet ve sevgi meselesidir. Bu işi hem seviyorsunuz, hem de bu işte süper beceriklisiniz. Tebrik ederim. Yukarıdan aşağı doğru sırasıyla hem okuyarak, hem de temsili görüntüleri izleyerek takip ederken, insanda resimli fotoroman dediğimiz türden bir yapıtı anımsatıyor. Kaleminize ve yüreğinize sağlık ve mutluluklar dilerim. Görsellerin çizimine kattığınız güzellikler, diziye çok güzel bir hava katmış.
    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Recep bey,
      İnanın çok mutlu oldum, çok teşekkür ediyorum. Okuyan gözlerinize, yorumunuza sağlık.

      Bu arada evet çok severek yapıyorum, sevmeden olacak bir iş değil zaten. Diğer bölümlerine de beklerim tabii müsait olursanız yoksa zorlama yok:)))

      Benden de selamlar, bil mukabele.

      Sil
  19. Gercekten supersin..hikayeler cizimler senaryolar bilgi egitim...ne deyim..bir insanda bunca kabiliyet:)sevgiler kocamanindan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfurullah Emel'cim, beğenmene çok sevindim ama insanda şans ve fırsat kullanacak akıl da olacak ben yapamadım :((çok akıllı değilim, çok hırslı da değilim:( Olsun siz değerli arkadaşlarım beğeniyor, okuyor, yorum da yapıyor ya, o da yeter bana:)
      Benden de kocaman sevgiler. :)

      Sil
  20. Cok emek vererek yazdiginiz 1; bolumu bir solukta okudum. Cizimler sahane, karakterlere bayildim, bendemi o apartmana tasinsam ne yapsam. Baktimda bir terzileri yok yazikkkk :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum Mevlüde'cim, evet bir terzileri yok ama çok karakter var bir sitcom için gereğinden çok diye düşünen bile olabilir. Yoksa senin için bir de terzi koyardım.:))))

      Sil
  21. hellooo müjde abla ben sabırsız olduğumdan bitmiş şeşklde okumayı sviyorm o yüzden yeni başladım :D yurdagül demek pek bi tanıdık geldi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana da hellooo Meltem'cim. Daha iyi, Netflix dizileri gibi olur. Ben de onları bir oturuşta neredeyse bitiriyorum.:)))) Bizim sevgili Yurdagül'den esinlendim zaten.

      Sil
    2. Unuttum, okuyan gözlerine sağlık olsun canım. Çok teşekkürler. Umarım beğenirsin.:)

      Sil
  22. Merhaba sizi niye böyle geç keşfetmişim. Çok beğendim senaryonuzu ve sıcacık anlatımınızı. Ne büyük emek, özveri ve sabır işi bu. Kalben yapılan her iş birgün mutalaka karşılık bulur derler. Başarılarınızın devamını dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size de merhaba sevgili Yıldız, hoşgeldiniz sayfama. Senaryomu beğendiğiniz için mutlu oldum, okuru sıkmamak için senaryo teknik dili, iç/dış-gün gece, vs. gibi formatla yazmaktansa, böyle bir yol tercih ettim. Çok severek yazıyorum. İnşallah olur. Sağolun.

      Sil
  23. Severek yapıldığı o kadar belli ki.Kaleminize, yüreğinize sağlık :))

    YanıtlaSil
  24. Gerçekten çok tatlı hele o kardeşler yok mu onlara bayıldım ve güldüm eğlenceli bir ilk bölüm dü diğer bölümleri de okumaya kaçıyorum ben ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyan gözlerine sağlık Sevde'ciğim, çok teşekkürler. :) Beğenmene sevindim çöpçatan kardeşleri. İleriki bölümlerde de çöpçatanlık yapacaklar. :)

      Sil
  25. Bu gecenin son yorumunu yapacağım arkadaşım. Hikâye dediğin baştan sona kadar okunur. Hay Allah, şaşırdım, ben bunları, hem de başını okudum da zira hatırlıyorum. Bir engel mi çıktı o sırada yorum yapamadım hayret içindeyim. Çoook güzeldi. Uzundu, çok emek vardı. Kahramanlar bir bir ortaya çıkıyorlar. Emeğine, ellerine sağlık canım arkadaşım. Şimdi twetter,da ve google,da paylaşacağım. Görmeyen de görsün. Sana huzurlu bir gece diliyorum Müjde'm. Artık yatacağım. Begonvil'in diğer bölümlerine yarın salim kafayla bakacağım. Sevgiyle öpüyorum canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüm yorumların ve paylaşımların için ellerine sağlık canım, yorum yapamadığın için takma kafana lütfen, ben de bazı yazıları kaçırıyorum, yorum yapamıyorum. Ben de sana huzurlu, güzel bir gece dilerim, çok sağol, öpüyorum, sevgilerimle. :)

      Sil
  26. :) Gayet başarılı emeğe saygı diyorum gerçekten hak ediyorsun Müjde :) Bu saygıyı başarıyı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mayıs'cığım seni özlemiştim, hoşgeldin:) ve çok teşekkür ediyorum. Sağol.

      Sil
  27. Müjde abla uzun zamandır okuyacağım ama bir türlü fırsat olmadı. Bugün okumaya başladım ve çok sevdim. Özellikle doktor ve şu yeni kız favorim. Bakalım neler olacak. Devamlarını çabuk çabuk yaz oldu mu? Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa! :))Ne kadar mutlu oldum anlatamam Beyda'cığım. Gerçekten çok sevindim. Doktor ve yeni kız (Arzu) ile neler neler neler olacak. :))))
      Merak etme günde bir bölüm okusan 27 gün var, o zamana kadar ben de yenilerini hazırlarım inşallah:))
      Sevgiler:)

      Sil
  28. Çok güzel bir hikaye. Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Beyda'cığım sen de sağol.

      Sil
  29. Hikayeyi çok sevdim. Çok tatlı karakterler var. Bakalım neler olacak?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim sevgili arkadaşım, çok teşekkürler.

      Sil
  30. Yine güzel bir hikaye .Artık buna devam edeyim okumaya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Fato'cğum, üstelik bunda ölenler yok, kötü adamlar yok:)hep kahkaha:)))

      Sil
  31. Hikayeler, tiplemeler çok güzel olmuş. Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim, siz de sağolun. Bu arada hoşgeldiniz sayfama.

      Sil
  32. Karpuz Apartmanı'nın 30. bölümünü yayınlamışsın ama ben ilk bölümden başlayıp okumak istedim.Karpuz Apartmanı'nın ismini ve sakinlerini öğrenmiş oldum bu sayede...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyan gözlerine sağlık Yeşim'ciğim, zaman nasıl da geçiyor, ilk bölüme başladığımda haziran ayıymış:)şimdi 30 bölüm oldu ama kış geldi. Nasıl istersen öyle oku canım, rahat ol:)

      Sil
  33. Karpuz Apartmanı adlı senaryonuzu yeni okumaya başladım.Çok güzel bir hikaye olmuş.Hem çizim hem hikâye çok emek vermişsiniz.Emeğinize sağlık 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim beğenmenize, sonraki bölümler daha komik, daha ilginç olacak. Siz de sağolun:)

      Sil
  34. Hikayelerini yeni keşfettim. Okumadan duramıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorumun, iki ayrı arkadaşım yorumuyla birlikte 'spam'a düşmüş nasıl olmuş anlayamadım gerçekten spam bir yorum vardı onunla birlikte sanırım düşmüşler.. geç de olsa farkettim, kusura bakma canım gerçekten nasıl olmuş anlamadım

      Çok teşekkür ediyorum, Karpuz Apartmanı benim favori hikayem.:))

      Sil
  35. Bebişi uyuttuk, eşim maç izliyor, ben de oturdum Karpuz Apartmanı'na bakıyorum. Yeni favori dizim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oy, oy, güzel rüyalar görsün inşallah, çok teşekkür ediyorum, okuyan gözlerine sağlık Dilek'ciğim. :)

      Sil
  36. hehe ne eğlenceli komik apartmanmış buuuuuu :)

    YanıtlaSil
  37. İlk bölümden itibaren okumak gerek, bayıldım:). Her zaman ki gibi yaratıcılığınızı konuşturmuşsunuz, gerek çizimler gerek karakterlere bayıldım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa, Handan'cığım hoşgeldin, epeydir yoktun, bloğuna döndüm mü? Toplu yorumlarına çok teşekkürler şimdi gördüm hepsine tek tek cevap yazacağım.

      Sil
  38. GERÇEKTEN BLOGUNU ÇOK BEĞENDİM BU İŞE YENİ BAŞLADIM AMA SENDEN ÖRNEK ALICAM GİBİ DURUYOR

    YanıtlaSil
  39. Hikayenin konusuna da çizimlere de bayıldım .
    Ama birbirlerini kıskanıp böyle yapmaları hiç hoş değil tabii gerçek hayatta böyle komşular çok biliyorum ama ben gerçek hayatta böyle insanları hiç sevmiyorum.Devamını da okuyup yorumlayacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Esra, öncelikle güzel yorumun için çok teşekkür ediyorum.
      Gerçek hayatta da maalesef böyle komşular çok. Zaten ben de bu komedi hikayemi gerçek hayatta gördüğüm insanlardan esinlenerek yazdım. Kurgu var tabii ama kurgu ve gerçek içiçe. Tabii hangisi gerçek kişiler, gerçekten birebir başıma gelen ya da bana aktarılan olaylar onu sadece ben biliyorum:)))bazen okurlara not olarak "yaşanılan şu olay birebir yaşanmıştır" dediğim de oluyor.

      Sil
  40. Merhabalar...
    Sabırla okumayı beklediğim Karpuz Apartmanı hikayenize nihayet bugün başladım. Her bir bölümü keyifle okuyacağımdan kesinlikle eminim. Daha ilk bölüm de bile okuru hikayeye çeken zeka dolu anlatım ve buna eşlik eden çok özel çizimler tüm övgüleri hakediyor.
    Bölümleri tek seferde okumam mümkün olmayacağından fırsat buldukça bloğunuzu ziyaret edip her bir bölümü mutlaka okuyacağım.:)

    Naçizane kısa bir not...Bazen yazdığımız kelimelerde tek bir harf eksik ya da fazla olunca o kelimenin anlamı değişebiliyor. Halim'in karısı Zeynep'e dediği " balık eti " yerine " balık etli " olacak.
    Saygı ve selamlarımı gönderiyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Nazlıcığım,
      Ayy:))çok sevindim:) okurlarımın çoğu okudular eskiden ama böyle yeni ve tatlış bir okurum olduğu için çok mutlu oldum. Evet bayağı uzun ne zaman müsait olursan o zaman devam edersin tabii ki...bu arada dün akşam ani bir kararla Wattpad'da roman şeklinde ama yine bölüm bölüm yayınladığım iki hikayemin de çizgi roman şeklini yeniden yayına aldım. (Wattpad'daki okusunlar o daha kapsamlı, ayrıntılı tam bir kitap gibi diye taslaklara almıştım)

      Ah mutlaka değişir, yazarken gözümden kaçan o kadar çok şey oluyor ki, okurlar sağ olsun hatırlatmazsa, bulmazsa öyle kalıyor. Çok teşekkür ediyorum hem dikkatli okur olduğun ve düzeltme fırsatı verdiğin; hem de güzel yorumun için. ♥
      Benden de saygılar, selamlar :)

      Sil
  41. Wattpad'dakini okusunlar olacaktı yine aceleden harfler eksik kalmış:)))

    YanıtlaSil