11 Eylül 2017 Pazartesi

BEGONVİLLİ EV 10. Bölüm



hastane ile ilgili görsel sonucu

Tarık Solmaz, kendi hastanesinde,  DNA
testi yaptırdı. Başhekim ve güvenlik
herhangi bir 'rüşvet, sahtekarlık' için
azami önlem almıştı.  



dna test ile ilgili görsel sonucu


Ne olur, ne olmaz diye yurt dışında
bir laboratuvara da, 
 DNA örneği yollatmıştı. 
İki gün sonra ikisinden de sonuç geldi.




"Kız doğru söylüyormuş. Bebek
özbeöz torunum."


dialling cellular phone ile ilgili görsel sonucu

Hemen avukatını aradı. Onunla
görüştükten sonra eve gidip
durumu ev halkına duyuracaktı.
Kızın yalan söylemediğine sevinmişti.
İç sezileri Ebru'nun iyi biri olduğunu söylüyordu.
Tabii oğlunun Banu'ya ve başka kızlara
yaptığı her şeyden habersizdi...
Ebru'nun bebeğin annesi değil teyzesi olduğundan da..,


begonvilli malikane ile ilgili görsel sonucu


O sırada
malikanenin mutfağında  akşam yemeği
hazırlığı yapılıyordu.


malikane mutfağı ile ilgili görsel sonucu



" Uğur, büyükhanımı rahatsız etmiyorsun ya?"


"Yok anne, bana sorular soruyor
ben de cevap veriyorum.."



"Aferim demek mektebe gidiyorsun. Benim
mektebime taş mektep derdik. Yakamızı her hafta kolalardık."



"Kola mı?"
Koka kola mı?


 "Koka kola olur mu? O içecek.
Öğretmenimiz
mendillerimizi, yakamızı 
her gün kontrol ederdi."

  

"Büyükhanım ben mutfaktayım bir şey emrederseniz
Uğur'a söyleyin."


" Benim mendillerimi, akide şekerlerimi
getirsin. "



80 yaşındaki büyükhanım mendillerini
düzeltir, Uğur'la birlikte akide şekerlerini yerken, 
Erdem geldi.



 "Oğlum? Bir şey mi oldu?"




"Pelin!"


" Allah'ım! Yoksa...?"


" Sonunda bulunmuş......
ölü olarak..."

"Aman Allah'ım!...Ailesi
mahvolacak. En azından kayıpken
bir umutları vardı. Hemen 
başsağlığına gidelim oğlum..."



BİR YIL ÖNCE...
ŞUBAT AYI..

snow cosy cottage ile ilgili görsel sonucu



"Eee? Hani  parti vardı?
Kimse yok."


" Şömine sıcacık."

cosy fire and drinks ile ilgili görsel sonucu



cosy fire and drinks ile ilgili görsel sonucu


"Akşam yemeğimiz hazır..."


"Senle başbaşayız...
Ne yapacaksın başkalarını? "


"Sen benle dalga mı geçiyorsun?
Karda, kışta onca yolu parti var diye geldim,
Senle başbaşa kalmak için değil. Ben gidiyorum."


"Beni red mi ediyorsun Pelin?"


"Elbette reddediyorum. Her çıktığı
adamın evine mi gidiyorum sandın?"


"Yok canım. Ama
ben Tarık Solmaz'ın oğluyum
herkes değilim..."



"İstersen peri padişahının oğlu ol.
Ne sandın sen beni yaaa?
Hadi iyi akşamlar, kendin iç şarabını.."

snow cosy cottage ile ilgili görsel sonucu


Ama Kerem'in reddedilmeye tahammülü yoktu..
Pelin, kendi arabasına yürürken o da arabasına bindi..



man pushing pedals ile ilgili görsel sonucu
Gaza bastı...

"N'apıyorsun!  
İmdaaat! Kimse yok mu!"






"Kızı  uzak bir yere at.
Kar tekerlek ve ayak izlerini nasılsa kapatır.
Dikkat et mobese filan olmasın."


" Başüstüne beyim."

Kerem'in şoför olarak işe aldığı yoksul bir adam olan Mehmet'in babası maden kazasında yaralanmıştı, hastanede en iyi şekilde bakılıyor, bir dediği iki edilmiyordu. O da Kerem'in tüm pisliklerine katlanıyor ve üstünü kapatıyordu.  Polise giderse anında küçük çocukları dahil tüm ailesini öldürmesinden de korkuyordu.




Ama vicdanı rahat değildi. Bir gün gerekir diye kimi delilleri saklıyordu. Pelin'in içinde birkaç tutam saçının da olduğu beresini de bu amaçla aldı.




"Allah'ım sen beni affet
bir yol göster...ben ne yapayım?
Bir yanda ailem, bir yanda vicdanım.."




Bölümler:

36 yorum:

  1. Diğer bölümleri de okuyacağım ilk fırsatta eline emeğine sağlık Müjdeciğim. İyi haftalar diliyorum, sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hanife'ciğim şimdiden okuyacak olan gözlerine sağlık diyorum, çok güzel bir hafta dilerim ben de. Sevgilerimle.

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Nur'cuğum öncelikle çok özlemiştim hoşgeldin; o senin muhteşemliğin canım çok teşekkürler. :)♥♥

      Sil
  3. Bu Kerem'in gırtlağını sıkasım geldi.Bu kadar kötü bir adamın sonu hayrolmaz bence...Çizimler yine muhteşem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haksız değilsin:) Üstelik aile üyeleri onun bu karanlık yüzünü hiç bilmiyorlar, sadece çapkın biri sanıyorlar. Çok teşekkürler Yurdagül'cüğüm :)

      Sil
  4. Gene çok güzel. Heyecanlı...

    YanıtlaSil
  5. Ya Müjde bu her dakika daha güzelleşip heyecanlı hale geliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim beğenmene Handan, aslında çizerek bu kadar oluyor. Dizi olsa pekçok şeyi aynı anda izleyecektin. Yani ta ilk bölümde, bir yandan Ebru ve ailesi, diğer yandan Kerem'in ailesinde olanlar içiçe verecektim. (Senaryoda öyle ama çizince özetimsi şekilde yayınlıyorum çünkü her sahneyi çizmek çok zor:()

      Sil
  6. Birilerinin yaşam dayanaklarının diğerlerinin elinde olması ne kadar acımasız. Mehmet'in durumu da en az Kerem kadar sıkıntılı. Bir yanda işi, umutları, çocuklarının geleceği diğer yanda vicdanı. İlk aklımıza gelen, vicdanına kulak vermesi ama bazen durum söylendiği kadar basit değil, yine de vicdandan kaçış olanaksız gibi geliyor.

    Begonvilli Ev'in olay sarmalına gün geçtikçe yeni olaylar ekleniyor. Umarım, hayallerin gerçekleşir ve senaryoların dizi haline gelir. Müjde ablacığım, güzel günler dileklerimle, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok doğru bir tespit Mukaddes'ciğim, ülkemizin siyasi yönden bu kadar acayip olmasının, mesela dün küfrettiği, hakaret ettiği kişiye ertesi gün yamananların olmasının sebebi de bu herhalde. Yani şantaj, tehdit, sunulan muhteşem olanaklar...

      Umarım olur Mukaddes'ciğim, güzel dileklerine ve yorumuna çok teşekkür ediyorum, bil mukabele, sevgiler. :)

      Sil
  7. Merhaba Müjde Abla. Bayadır buralarda yoktum, biraz koşuşturmaca içindeydim. Sanırım bu durum biraz daha sürecek. Ama güzel bir koşuşturmaca olduğunu söyleyebilirim 😊

    Güzel mesajın için çok teşekkür ederim 😘 Umarım buraya da yakın zamanda dönerim.

    Hikayeye gelirsem. Ben döveyim mi şu Behlül çakmasını 😡 Adam ruh hastasıymış meğer.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Belle'ciğim, güzel bir koşuşturmaca ise senin adına çok sevindim.

      İstediğin kadar dövebilirsin:) Evet tam bir ruh hastası ve megalomanyak. İyi bir babadan nasıl çıktığına insan şaşıyor. Behlül çakması sözünü çok sevdim:)

      Ben de güzel yorumun için çok teşekkür ediyorum ve inşallah yakında dönersin diyorum. :)

      Sil
  8. İyice heyecanlı oldu Begonvilli Ev Müjde Abla, elinize sağlık, merakla bekliyoruz yeni bölümü, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha da heyecanlı olacak Eren'ciğim, çok teşekkür ediyorum, sen de sağol, sevgiler. :)

      Sil
  9. Kerem de tam bir psikopat çıktı. Mehmet'e de yazık ya:( Adama kızayım diyorum kızamıyorum... İlkokula giderken annemde benim dantel yakalarımı kolalardı... Taaa nerelere gittim:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tam psikopat, dizinin kötü adamı. Mehmet de onun kurbanı aslında. Siyah önlükler, beyaz yakalar sanki asırlar geçmiş gibi:) Sevgilerimle...

      Sil
  10. Eninde sonunda gerçekler ortaya çıkar. Adalet ağır aksak gelir ama mutlaka gelir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın, eninde sonunda gerçekler gün yüzüne çıkacak.

      Sil
  11. güzel kız peline yazık oldu..ah kerem ah! :( yalnız şoför iyi birine benziyo,keremin pisliklerini ortaya koyacak gibi..ya babasına gerçeği anlatacaktır /polise..bakalım sonuç ne olacak? çizimler gene harika olmuş..yazarlık ve senaristlik yanında usta çizimci/ressamlık da var siz de..tebrik ederim.. :) kolay gelsin....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok yazık oldu gerçekten. Şoför iyi biri sadece ailesi Kerem tarafından rehin alındığı için bir şey yapamıyordu. Ama şimdi Kerem felç olunca belki ona da cesaret gelecek. Tabii suç ortaklığının cezası da korkutuyor. Çok teşekkür ediyorum, beni yalnız bırakmıyorsunuz, cesaret veriyorsunuz. Sağolun.:)

      Sil
  12. Heyecan gittikçe artıyor:)Yine severek okudum.
    Kalemine sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha da artacak:)Çok teşekkürler canım, beğenmene sevindim, sen de sağol.

      Sil
  13. kerem belasını bulmuş o zaman :)

    YanıtlaSil
  14. Kerem'in ne çok vukuatı varmış. Hani neredeyse enişteye sarılıp alnından öpeceğim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))Hakikaten üstelik enişte de, ailenin diğer üyeleri gibi vukuatlarını bilmiyor.:)

      Sil
  15. Yanıtlar
    1. Merakla bekliyorum ne olacak bakalım,kötüler cezasını çekecek inşallah.
      Ay senin o çizimlerin,hayal gücümzü geliştirmeye başladı valla

      Sil
    2. Kötüler cezasını çekmeli bence de. Film olarak olmayınca mecburen hayal gücünüze kalıyor:)))

      Sil
  16. Heey ben yanlışlıkla 8'i atlayıp 9'u okumuşum. :D Yanlışlıkla fark ettim, iyi oldu. :D Tarık'ın da yaptıkları bitmiyor yav. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur öyle yanlışlıklar:))minik bir düzeltme Tarık babası. Kerem kötü çocuk. :)

      Sil