18 Nisan 2017 Salı

HEDİYELERİM GELDİİİİİ:)

Sevgili arkadaşlarım  Handan ve  Burcu, farklı zamanlarda hediye çekilişi düzenlemişlerdi. Ve sürpriz olmuştu ben kazanmışım:) Belki bir ay oldu, ilk önce Handan'cımın, bugün de Burcu'cumun hediyeleri geldi. Burcu, kitap listesindeki kitaplardan üçünü seçme işini de  çekilişe katılanlara bırakmıştı.Ooo harika dediğinizi duyar gibiyim.:)

 "Referandum da bitsin bu konuda yazarım artık" diyordum ki, öyle oldu. Sevgili  arkadaşlarımdan gelen hediyelerimi  masama yaydım, Handan'ın elleriyle yaptığı boncuklu bileziği de koluma taktım.:) Handan'cığım, Burcu'cuğum ikinize de çok teşekkürler.:) Hep hatırlayacağım. Kocaman sevgiler hem size, hem okuyan arkadaşlarıma. Kıskanmayın kızlar hediyelerimi:))))




Bücürük de olsun isterdim ama
bugün biraz hasta:(
uyuyor şu anda yorganımın içinde:))

53 yorum:

  1. güle güle kullan kitap en güzel hediyelerden biri :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, bence de öyle. Halkımız çok okusaydı bu halde olmazdık.

      Sil
  2. Müjde ablacığım çok güzelsin sen yaaa.... Maşallah... Hediyelerini güle güle kullan :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay, o senin güzel bakan gözlerinin güzelliği, çok teşekkürler Kerime'ciğim. :)

      Sil
  3. Ayyyy Müjde ablacığım :) Maşallah ne kadar güzelmişsin sen :) İzin dilekçemi yazdım ama hala idareyle sorunlu bir süreç yaşıyorum.Beni geberttikleri gün sanırım mutlu olacaklar :) Bakamadım bloglara enerjim düşük olduğundan.Şimdi biraz bakayım dedim,seni görünce çok mutlu oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yurdagül'cüğüm, o senin güzel bakan gözlerinin güzelliği.:)
      Aaa, Allah korusun öyle söyleme:( izin mi kullanacaksın? İnşallah halledilir, sıkma canını. İyi haberlerini beklerim. Sen hepimize enerji veriyorsun senin enerjin düşemez, olmazzz!!!
      Çok teşekkürler:)

      Sil
    2. Memuriyetten ayrılıyorum.O kadar yoğun psikolojik şiddetten artık bıktım.Dilekçemi de verdim.Üzgün değilim de kafam dağınık biraz.Yeni bir rota çizmeye çalışıyorum.İzinde bile çağırıyorlar.Hayırlısı olsun ne deyim.Eminim çözülecektir :) Merak etmeyin :) Öpüyorum kocaman :)

      Sil
  4. sizi görmek ne kadar güzel :)))))) çok memnun oldum :) Hediyelerinizi keyifle okuyun :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O memnuniyet bana ait sevgili arkadaşım, çok teşekkürler, sağolun.:)))

      Sil
  5. Hediyelerini güle güle kullan Müjde Kardeşim.

    YanıtlaSil
  6. Müjdeciğim güle güle kullan,kitap en güzel hediyedir kıymetini bilen için ;)
    Kesinlikle çooooook güzelsin canımın içi :)) Kalbinin güzelliği yüzüne vurmuş.Öptüm çok,Bücürük'e çok geçiş olsun.Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de en güzel hediyedir, ay Nur'cuğum o senin kalbinin güzelliği:) çok teşekkürler canım, ben de çok öperim. Sevgilerimle. :))

      Sil
  7. Müjde,Burcu,Handan üç farklı kuşaktan,üç harika kadın ❤️❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hakikaten üç farklı kuşak:))ne güzel, çok teşekkürler Sevda'cım. ♥♥♥

      Sil
  8. Müjde ablam,
    Umarım keyifle okursun. Hediye paketi yapamadım, evden öyle bir çıktık ki bir not bile yazamadım kusura bakma ne olur. Bir daha ki sefere telafi ederim :)
    Sevgilerimle. ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay canım yaa, onca zahmete girmişsin, üç güzel kitap hem de seçimi bana bırakarak, evime kadar göndermişsin daha ne olsun?:)))A, yok hep bana, hep bana olmaz akp'liler gibi torpil olur....:))))Tekrar teşekkürler.
      Sevgilerimle...:)

      Sil
  9. Ne güzel hediyeler☺️ Güle güle iyi günlerde kullan. Maşallah Müjde abla bu nasıl bir güzellik❤️ Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O senin gözlerinin güzelliği canım, hediyeler gerçekten çok güzel, çok teşekkür ediyorum, sevgiler♥

      Sil
  10. Ay resim yapabilseydim ben de bu pozu çizmek isterdim :) Güzel ve zarif hatun, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah, Handan'cığım o senin güzel bakan gözlerinin güzelliği canım, çok teşekkür ederim. :)Sevgiler.:)

      Sil
  11. Çok güzel hediyeler ve sen ;zarif kardeşim bilezik çok yakışmış...İyi okumalar ,selam ve sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arzu'cuğum ne kadar naziksin, çok teşekkürler. Benden de selamlar, sevgiler kardeşim.

      Sil
  12. severek okursun inşallah ablacım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Meltem'ciğim.

      Sil
  13. Asalete gel! Resmen nur akıyorsun. Kitaplarını keyifle oku, diğerlerini güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay, ay, ay yapma Belle'ciğim, estağfurullah, o senin asaletin, çok teşekkür ediyorum. :)

      Sil
  14. Sizi bu kadar net ilk kez gördüğüm için mutlu oldum :) Bücürüğe üzüldüm Müjde Abla, çabuk iyileşir umarım.
    Hediyeleriniz çok güzel, güle güle kullanın, okuyun :) Handan'dan ben de çekiliş kazanmıştım ve çok mutlu olmuştum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum Zülal'ciğim, Bücürük için de sağol, inşallah iyi olur:(
      Çok teşekkürler, sen de hediyelerini güle güle kullan canım. :)

      Sil
  15. Çok tatlısın Müjde, kocaman sevgiler.Hediyelerini iyi günlerde kullan, oku...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Mehtap, o senin tatlılığın, çok teşekkürler, benden de kocaman sevgiler. :)

      Sil
  16. Ooo ne kadr da güzel ve gencmissin sen müjde ablacim.ilk defa bu kadr net gördm seni masallah.Zap zayıf 💕😊 ne güzel kitaplarini gülw güle oku bilekliginide iyi günlerde tak.Ben nasil kacirmisim bu bilekligi 😀🌼😊 😘😘😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))ah, ah zayıfım ama genç ve güzellik senin güzel bakan gözlerinden kaynaklanıyor kesinlikle:)Çok teşekkürler canım. Ay bunlar ne güzel emojiler böyle:))) ♥

      Sil
  17. Tebrik ederim, hediyelerinizi güle güle kullanın, Bücürük'e geçmiş olsun:( fotoğrafınız harika, ne kadar hoşsunuz, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendim ve Bücürük için çok teşekkür ederim Eren'ciğim, çok naziksin, benden de sevgiler:)

      Sil

  18. Hediyelerin çooook güzel...
    Sen hediyelerinden daha güzelsin hatun....
    Öpüyorum seni,sadeliğini-asaletini sevdiğim,sağlıkla kal.
    Mutlu günlere umutla; Arkadaşım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merih'im çok teşekkür ediyorum, hep aynı cevabı yazıyorum ama senin kalbinin güzelliği canım, çok naziksin. Sen de sağlıcakla kal, umutlarımızı tükenmesin. Öptüm...:)

      Sil
  19. blog arkadaşlığı gibi yok..ne güzel herkes burada..en çok sevindiğim cumhuriyet ve atatürk sevdalısı insanlarımızın bloglarda yer alması..o açıdan herkesi ayrı ayrı tebrik etmek isterim..öyle her zaman bloggere giremesem ve diğer arkadaşların sayfalarına giremesem de size bırakmış oldukları içten yorumlarla,yanlız olmadığımızı anlayabiliyoruz..ayrıca sizi de tebrik ederim,değerli hediyeleriniz için..güle güle kullanın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hakikaten öyle arkadaşım. Burada çok nadiren Atatürk sevdalısı olmayanlarla karşılaştım, arkadaşlarımın %100'ü Atatürkçü olduğu için çok mutluyum, yalnız değiliz. Sadece dışarıdan İSİMSİZ bir,iki kişi vardır Atatürk, cumhuriyet karşıtı. Onlar da zaten arkadaşım değiller:))
      Çok teşekkür ediyorum, sağolun.

      Sil
  20. Asaletini severim senin ne güzel çıkmışsın, iyi okumalar ablacığım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Burcu'm, o senin asaletin. :)

      Sil
  21. Çok güzelsiniz...
    Ben de Burcu ve Handan'ı çok seviyorum, güzel insanlar hep çevremizde olsun, hep güzellikler görelim...sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşe'cim bembeyaz, yaşlı bir kedici teyzenin ne güzelliği olacak o senin kalbinin güzelliğidir olsa olsa. Ben de çok seviyorum, Amin.... Sevgilerimle.

      Sil
  22. Ne kadar güzelsiniz Müjde Hanım, üstelik babanıza da çok benziyorsunuz.
    Hediyeler ayrı güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. De kubad'cım babama benzediğimi hep söylerler:)o senin kalbinin güzelliği canım. Çok teşekkürler.

      Sil
  23. Ay, ne güzel ki :)) Güzel günlerde okuman dileğimle :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsi de çok güzeller gerçekten, çok teşekkürler.:))

      Sil
  24. Keyifle okuman dileğiyle canım Bücürüğe çok geçmiş olsun.
    Harika bir poz olmuş canım benimmm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım, kendim ve Bücürük adına..bugün biraz daha iyi şükür:)

      Sil
  25. Bilekliğini güzel günlerde tak, kitaplarınıda memleketimin güneşli, güzel günlerinde oku 😀. Bizim güzel baktığımız doğrudur ama gerçek olan o bakışların güzelliği sende olan güzelliğe baktığımız içindir 😍💙. Sevgilerimle Müjdecim 😙❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay, ay Zehra'cığım çok teşekkür ediyorum, sağolasın iltifatların, güzel dileklerin için. Cümlemiz için amin diyorum. Benden de sevgiler, emojiler da pek şeker:)♥♥♥

      Sil
  26. keyifli okumalarınız olsun efem :D

    YanıtlaSil