5 Nisan 2017 Çarşamba

ALDATILDIĞI DA MI YALANMIŞ ? !!!???



orijinal haber Yeniçağ gazetesinin



Hani bunu pkk aldatmıştı, Fetö aldatmıştı, hani Balyoz'da aldatılmıştı? O da mı yalanmış? Kimse aldatmamış mı?  E, düne kadar hep "aldatıldım" diyordu. Aldatılmadıysa İlker Başbuğ'u yani koskoca genel kurmay başkanını ve onca komutanı suçsuz olduklarını bile bile mi hapse attı? Fetö terör örgütüne bile bile mi 'ne istediyse verdi'? Bu bir itiraf mı? Ağzından mı kaçırdı? Yarın yine kıvıracak mı? 

13 yorum:

  1. Bence itiraf...ama kıvıracak tabi ki. ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sürekli yalan öyleyen, yalan söyleme hastalığı (MİTOMANİ) hastaları geçmişte söyledikleri yalanları unutuyor o yüzden böyle oluyor:))

      Sil
  2. Artık herşeyi karıştırır oldu, ama nolcek nasılsa herkesin keyfi yerinde artık hepten umursamaz oldular.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla şaşkınlıktan dumura uğruyorum bu kadar yüzsüzlük olamaza, 3 gün önce "Hayır diyenler terörist" diyordu. 3 gün sonra kıvırdı. Bu kadar kıvırtık birini bir de başkan yapacaklarmış. Allah yazdıysa bozsun.

      Sil
  3. Arşive de gerek yok, öyle yakın ki "Kandırıldım." sözleri. O zaman itiraf etmiş oluyorlar. Bile isteye yerleştirdiniz devlete.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın Burcu'm, google'a
      "Kandırıldım" yaz tıkla, hepsi bir bir geliyor. Kesinlikle bu bir itiraftır. Savcılar göreve diyorum. Namuslu savcı kalmadıysa.

      Sil
  4. yalanları hatırlamak zordur, al işte kanıtı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her zaman doğruyu söyleyen insanlar asla zor durumda kalmazlar.

      Sil
  5. eğer aldatılmalar yalansa,fetöcülerle kolkola olma zamanı yakındır demektir artık.. bunlar gene bir olup askerleri,ulusalcıları,laikleri,atatürkçüleri yeniden hapse atmasınlar sakın.. :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten onu yapmaya başladılar. Atilla Taş laik, Atatürkçü bir insan, Ahmet Şık Fetö'nün kitabını yazan laik, Atatürkçü bir insan, başladılar. Bak: Saftirik Town Tayo dı kid, bili de sümük bunların tek anlaşamadıkları şey parayı ve gücü paylaşmaktır. İkisinin de düşmanı ortak: Atatürkçüler, laiklik.

      Sil
  6. Öyleymiş ya, nasıl şaşırdığımı anlatamam sana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben şaşırmadım Belle'ciğim bunun zaten her şeyi bile bile yaptığını biliyordum. Adam açık açık, dobra dobra
      "Beni kimse kandırmadı,
      hepsini bile bile yaptım
      bile bile İlker Başbuğ'u hapse tıktırdım
      bile bile yüzlerce Türk subayını hapse tıktırdım
      bile bile intiharlarına, ölmelerine sebep oldum
      bile bile pkk'ya açılım yaptım"
      diyor.
      Nasıl bu kadar rahat peki? Çünkü karşında ne derse 'eyvallah reisimiz ne dese haklıdır o yarı tanrı' diye düşünen bir kitle var.

      Sil