18 Nisan 2017 Salı

AKP'nin 'a' SI?

 AKP'nin ilk harfi : 'adalet'. :))))  bir gülmedir geliyor:))


Bunlar da 16 Nisan referandumundaki hile görüntüleri. Adam o kadar kendinden emin ki, hileyi yaparken "Nasılsa arkamdaTayyip var" diyerek, resmini çektirmekten çekinmemiş. 

Sosyal medyada tartışma yaratacak görüntüler!


Bir de 2. 5 milyon mühürsüz oy pusulasını ekleyin.
AKP, iki yıl önce bir mühürsüz oy yüzünden seçimi iptal ettirmiş.

 AKP’nin ‘1 mühürsüz oy’ seçim tekrarı


Adalet varsa, referandum sonuçları geçersiz sayılır ve referandum tekrarlanır.  

22 yorum:

  1. Hukukçu yorumu,mühürsüz oylar yeniden sayılır,sonucu etkiliyorsa,seçim tekrarlanır.Mühürsüz oy sayısı sonucu değiştirmiyorsa o oylar yok sayılır.Şimdi demokrasi aşıklarından mühürsüz oyları saymalarını,hile karışmış sandıklarda yeniden seçim yapılmasını ve hukuk ne gerektiriyorsa o yolların izlenmesini bekliyoruz.Aziz halkınızın iradesi bu yöndedir,demokrasi aşkı bunu gerektirir,değil mi efenim 😳

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumuna sağlık Sevda'cığım, kesinlikle bunu gerektirir. Haydi bakalım bekliyoruz.

      Sil
  2. Benim oy pusulamda mühür var mıydı, yok muydu dikkat etmedim ama kabine girerken cep telefonun var mı diye 40 kere sordular. Hani cep telefonu ile kabine girmek yasaktı? O gün tüm sosyal medya evetçilerin kabin fotoğraflar ile doluydu. Utanarak söylüyorum ki çoğu da akrabamdı. En utandığım şey de, bir akrabamın Atatürk'ün fotoğrafının yüz kısmına RTE'yi monteleyip, ''Efendiler yarın başkanlığı ilan ediyoruz'' yazmasıydı.... Çok utanç verici..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah, Kerime'ciğim akrabalarımızı seçemiyoruz:(((ne diyeyim Atatürk'ün kıymetini bilemeyen birini yıldızların arasına fırlatsam bir işe yaramaz:( Allah insanı nankör yapmasın. Sen utanma canım, yapan utansın...

      Sil
    2. Kerime tüylerim diken diken oldu reziller ya. bende bir yerde padişahım çok yaşa afişi gördüm gerçekten gözlerime inanamadım gerçi idam idam diye haykıranlardan ne bekleyebilirdim ki :/

      Sil
    3. Allah insana akıl, fikir versin diyorum başka bir şey diyemiyorum. Hem sorsan "eski Türkiye bitti" derler, hem de kaç yüz yıl ESKİYE özlem duyarlar. Zaman makinesi icat olsaydı keşke onları o çok özlem duydukları Osmanlı'ya gönderseydik.

      Sil
  3. bunlar padişahlığı ne sanıyorlar acaba ne kadar meraklılar kul olmaya özgür olmak dururken aklım almıyor yani.. :-(( birazcık kanun varsa bu referandum iptal edilir ama kendilerine gelince işleyen adalet ve kanunlar başkasına gelince nedense işlemiyor ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zekaları çocuk zekası, kaftan, kavuk giyip sokaklarda dolaşıyorlar. Sanki Osmanlı'da yaşasalar hepsi Topkapı Sarayı'nda oturacak:)))

      Osmanlı'da Türk vatandaşları hor görülüp, aşağılanırdı. Daha bunu bilmiyorlar. Ağır vergiler alındığından sıksık padişaha isyan ederlerdi zavallılar ve o zaman da kafaları kesilirdi:( yoksuldular, okuma yazma % 2 filandı, adam yerine konmazlardı.

      Sil
  4. Seçim sonu saatlerce yaşlı amcalarımla sandık başındaydık.Daha sandıklar açılmadan hemen sonuçlar ilan edildi.Boşuna mı o kadar uğraştık emek verdik diye düşünmeden edemiyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma yaaaa:(((madem bu kadar hile yapacaklar o zaman hiç seçim, referandum yapmasınlar. Allah cezalarını versin.:(

      Sil
  5. Sürekli algı operasyonu yapıyorlar. Her seçim hileli... Her yaptıkları sınav hileli... Biz hilenin ne olduğunu bu hükümetle öğrendik. Bir de üstüne üstlük müslüman olduklarını iddia ediyorlar! Tek dinleri va PARA!!! Kesinlikle bu seçimin sonucu hayır'dı. Ben türk milletinin sağduyulu davrandığına inanıyorum... Pes etmiyeceğiz. İnadına BARIŞ! İnadına ÖZGÜRLÜK! Yok edemeyecekler bu memleketi! Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten bunlardan öğrendik, eski Türkiye'de sınava girerdi insanlar, aklımızda bile gelmezdi sınavda hile yapacakları. Ağzına sağlık arkadaşım. Bunların bence de tek dinleri PARA. Bunlara yeterince para ver, Tayyip'i de satarlar. Fethullah'ı nasıl sattılar anında. Ayakkabı kutuları kimde çıktıysa onlardan yana oldular. İnşallah dediğin gibi olur canım. Sevgiler...

      Sil
  6. haykırışlarımız malesef duyulmuyor, daha oğrusu sağır taklidi yapanlara sesimizi duyurmaya çalışıyruz, imkansız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağır ve kör taklidi yapıyorlar gerçekten de ne iyi dedin ....:((

      Sil
    2. mücadeleye devam yılmak yok

      Sil
    3. Biz, hepimiz en azından bu ülkenin yarısı Atatürk çocuklarıyız yakışmaz bize yılmak, haklısın canım.

      Sil
  7. Ben de "adam izindeyiz" afişini görünce tokat yemiş gibi olmuştum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman ne 'adam' ne 'adam':)))yıllarca "Kandırıldım" dedi, üç gün önce "Kimse kandırmadı" dedi. Bir gün söylediğinin tam tersini söyleme ustası, kronik yalancı, megalomanyak. (Hakim ve Savcılar Yüksek Kurulunu Hakim ve Savcılar Kurulu olarak değiştirmiş kendinden 'yüksek' bir şey olmasına tahammül edemiyor:)))))

      Sil
  8. Oyumu akşama doğru kullandım. Benim sandıkta 80 kişi oy kullanmıştı. İlgi az gibi gelmişti. Sonuç istatistiklerine de hiç bakmadım. Moralim bozuldu çünkü. Bunca zaman kanunu tanımadılar. Millet şeriat istiyoruz diye bas bas bağırıyor, Atatürk, Anayasa, toprak bütünlüğü evet diyenlerin hiç umurunda değil. Hain olmak hiç umurlarında değil...
    Bundan sonrası için oy kullanmakta gereksiz artık. Çok mu umutsuzum sizce?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 80 kişi çok az. Benim sandıkta 330'du. Şeriat isteyenleri Suudi Arabistan'a yollasınlar, Belçika'da oturup, Hollanda'da oturup şeriat istemek kolay. Suudi Arabistan'daki Türk vatandaşlarının sandığından % 80 küsur HAYIR çıkmasından da mı bir şey anlamıyorlar?
      Ben de umutsuzum:( 4 milyon Suriyelinin gideceği yok, olacaklar 8 milyon, onlar da şeriat isteyecek, Kürtler özerklik isteyecek, öte yanda MİLLETİN ENAZ YARISI bu adamı İSTEMİYOR. Bilmiyorum ne olacak halimiz?

      Sil
  9. Kopyala yapıştır partisi bunlar Müjdecim. Attığı her adımda Atatürk'ün altında ezildiklerini komplekslerini öyle güzel anlatıyor ki bu hareketleri ben artık sadece gülüyorum. İzmir'in dağlarındaki çiçekleri bile kopyalayıp Rize'ye yapıştırdılar baksana o kadar kopyalar yani. Kendilerine ait tek bir işleri yok kandırılmaktan başka. Sahi seçimden önce ne kandırdım, ne kandırıldım diyen adam! Bugün Obam'a bizi kandırdı diyordu. Ortalıkta bir Nuri Alço dolaşıyor ha bire bunların gazozuna ilaç atıyor diye düşünmeden edemiyorum artık aklımda deli sorular sinirden gülüp duruyorum 😂😂.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sahi ya, evet haklısın Atatürk'ün büyüklüğü, sevilmesi onlarda aşağılık kompleksi yaratmış. Hayret verici bir şey. Normal olanı komplekse kapılacağına, gurur duymak, ne mutlu böyle bir liderimiz var diye mutlu olmak.

      Evet, evet bugün yine 180 derece dönmüş:)))bir kandırılıyor, bir kandırılmıyor, ertesi gün yine kandırılıyor. Nuri Alço sarayda galiba hakikaten:))))

      Sil