2 Mart 2017 Perşembe

YETİŞ SHERLOCK !

sherlock ile ilgili görsel sonucu

Referandum yaklaştı ya, psikolojik harp teknikleri de hız kazandı. 

Dün Ekşi'de yine bir "türbanlı kadına taciz" haberi çıktı. Okuyunca güler misin, ağlar mısın? Adam kendi karısından 'türbanlı kadın' olarak söz ediyor.:))) ki, bence boşanma sebebi. :) 

Efendim karı - koca, bilmem nerede kahve içiyorlarmış, saat gecenin 10.15'i. Karısı ben gidip filan yerden dondurma alacağım diyor. :))))Adam da türbanlı karısını gece o saatte tek başına o filan yere gönderiyor. Biz ahlaksız, başı açık, sarhoş, laiklerin arasına!!! İki sarhoş kız sahneye çıkıyor: 

"HEY! Sen akpartili!!!:))) (tam burada kendimi Hollywood filmi izliyor sandım, Bruce Willis'li filan:))))(ayrıca akp'li olmayanlar asla  'ak' parti demezler, akp derler) Senin ne işin var Amerikan firmasında? Ülke sizin yüzünüzden böyle oldu." 

diyorlar:))))))Kadın da AĞLA AĞLA AĞLA, AĞLA....!!

Ağlamaktan dönemiyor kocasının yanına! Cep telefonu da yokmuş herhalde garibin. Garson gitmiş filan kafeye: 

"Filan bey kim? Karınız bizim orada ağlıyor, ağlıyor, ağlıyor!!!"

Bu da haberin orijinali: kaynak Ekşi Sözlük

:))))))))))Yani lütfen senaryo yazacaksınız doğru dürüst yazın:))))okumaya değer olsun. 

Bence ülkeye Sherlock lazım. Gelse, ipuçlarından, kamera görüntülerinden olayı bir güzel çözerdi. Bu arada mesajı atanın eski mesajlarını incelemişler Atatürk'e hakaretler eden malum tiplerdenmiş. Korkup hemen o mesajlarını silmiş. 

Referanduma 1.5 ay var. Anlaşılan sıksık türbanlılara taciz senaryoları yazacaklar. Herkes dikkatli olsun, kasten otobüste, kafede, yolda, AVM'de size sataşan, kavga çıkartmak isteyen türbanlı bacılara

"haa, referandum geliyo di mi bacım?"

deyip kaçın hemen ortamdan, eliniz kolunuz kazara bu tiplere değmesin, mazallah "Ben hamburger kuyruğundaydım, bu adam / kadın benim orama, burama değdi diyebilir Allah kuru iftiradan korusun hepimizi. Kabataş yalanı, Sümeyye - tiyatro - sakız yalanı gibi iftiraları unutmayın.  



44 yorum:

  1. Mağduriyet devşirmeyi iyi bilirler de artık kimse sallamıyor. Kendileri pişirip, kendileri yesinler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En azından önce bir senaryo nasıl yazılır kitabını alıp okusunlar. çok beceriksiz, mantık hatalarıyla dolu senaryolar bunlar.:))))

      Sil
  2. Ekşiyi sabah okumak istedim entriyi görünce. ''Türbanlı karım'' dediği noktada okumayı bırakıp altta ki yorumları okudum. Herkes provakasyon olduğunu düşünüyordu. Hayatımda bu kadar saçma bir başlık ve içerik okumadım herhalde. :D Yalanın böylesi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Türbanlı karım":))))ben de üşenmedim tüm yorumları okudum, kimisi inanmış, büyük çoğunluk inanmamış, Sümeyye-tiyatro-sakız-türban ve Kabataş'tan sonra yalancının evi yanmış kimse inanmamış oldular.:)

      Sil
  3. Ha haaa :)) Ancak gülerim bunlara. Bayatladı ama bunlar. Yeni senaryoları bekliyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok güldüm İlknur'cuğum, bayatladı ve baydı hakikaten. :)))

      Sil
  4. Iyyy,nasıl bir üç kağıdın içinde yaşıyoruz yarabbim.Kusacağım,gerçekten kusacağım,önümüzdeki bilmem kaçıncı cumaya förüntülerini yayınlarlar kesin.Peki kızlar türbanlı bacının üzerine işememişler mi bu sefer,gecenin 10'unda tek başına ne geziyormuş o bacı tek başına,ben gezemem mesela,hayır türbanlı bacıların kocaları ne zamandır onları gece körlerinde yalnız dışarı yollar olmuş??Ay,aklımda bir sürü deli sorular uçuşuyor bak.Çoook haklısın,uzak durmak lazım,ellesi,dokundurdu vs bir sürü iftira atar bunlar.Şeytanlarından bulsunlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma Sevda'cığım, anlaşılan 'evet' çıksın diye 1.5 ay bu tür senaryolar yazacaklar. Gece 10'da türbanlı eşini tek başına yollayan eşlere kimse inanmaz dediğin gibi. Uzak duralım mazallah her an bir iftira/komplo/kumpas içinde kalabiliriz.

      Sil
  5. Bu blog ticari kayıp yaşamıyor mu yav ? Nedir bu laiklik bu çağdaşlık hanım ! Hemmenn örtü bu bloğun üstünü başını. Sonra Kabataşta bloğunun üstüne işerler, son postunu tekmelerler falan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloğumda reklam almadığımdan ticari kaybım yok:))))ama bazen akp'liler ya da pkk yalakaları dadandılar, hadlerini bildirdim rezil oldular.

      Sil
  6. Ben de yaklaşık iki haftadır sürekli gergin günler yaşıyorum.Anlamadım gitti :(( Hafta sonu iyice dinlenip şarj olmayı düşünüyorum.Toleransım düştü iyice :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir başlayınca kolay gitmiyor Yurdagül'cüm, :( bolbol sıcacık suyla duş, çikolata, yaptırabilirsen (ben ömrümde yaptırmadım nerede o lordluk ama methini çok duydum)şu sıcak taşlarla masajdan yaptır..şımart kendini eminim tüm gerginliğini alır....geçmiş olsun:(

      Sil
  7. Ay İlknur kızımın yorumu çok güzeldi. Aunısına benzer düşüncelerim. Yalan türetmekte hızlarına diyecek yok. Meydan boş ya. Ama hakikisi gerçekleşiverir, iftira ne kötü şeydir. Hakikaten uzak durmalı. Ben sinirimi de dengeleyemiyorum bunlardan görünce. Sevgiler kardeşim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzeldi hakikaten tüm yorumlar da güzel. Aman ablacığım sakın ha, bunlardan uzak dur, başına iş açarlar şu referandum kadar özellikle sinirlenme sakın, olur da mahsus laf atarlar, sataşırlar, kışkırtmak isterler, sonra da mağdur olurlar.
      Sevgiler ablacım.

      Sil
  8. Artvinde karın üstüne hayır yazanlara polis müdehale edip yazıyı silmiş acaba arabaların camına yazsak da silerler mi, bedavaya getirmiş oluruz arabanın temizliğini =D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahaha, ilahiii, nasıl da korkuyorlar hayır çıkmasından sanki hayır çıkınca Tayyip Erdoğan, atılıp, Kılıçdaroğlu mu cb olacak? Değişen bir şey olmayacak yine eski kadro devam edecekler.

      Sil
  9. bu tür haberler bayağı arttı..sadece türban değil,hemen her konuda bir sulandırma metodları uygulanıyor..facebook,twitter gibi sosyal medyada da aynı şeyler var..evetçiler,hayrcılar birbirine girmiş durumdalar..öyle şeyler yayınlıyrlar ki akla hayale gelmeyecek şeyler..sizde yazmışsınız yorumda hayır çıksa değişen bişey olmıcak diye..çok doğru,değişen bişey olmıcak..sanki baskanlık gelince,anayasa değişince hersey çok güzel olacak! belki ülke bölünecek...belki ülke toprakları işgal altına alınacak...

    konu siyasete girince, birisi bana söyle bişey sölemişti; "abd isterse saatler içerisinde Türkiyeyi esir alır ve hiçkimse de gıgıkını dahi çıkaramaz.." "Neden" dediğimde o da "ülke de o kadar çok hain var ki,hangisini anlatayım...Sen düşmanla çarpışşsan arkandan seni bu hainler vurmaya çalışır..yani senin düşmanla savaşmana dahi izin vermezler..vs vs" diyordu..hak verdim bu sözlere çünkü erkenekon davasında eski genelkurmay başkann sözleri gelmişti aklıma..o da sölemişti.."ülkede o kadar çok hain var ki.." diye..baska nasıl anlatsın ki..

    yazık gerçekten bu ülkemize..elalem uzayla uğraşırken bizim milletimiz nelerle uğraşıyo..saygılarımla..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma arkadaşım, sıksık düşünüyorum bizim kadar haini bol başka ülke var mıdır diye? Ama vardır, niye vardır her ülkede cüzdanı vicdanıyla yer değiştirmiş bolca insan olur, kimi insan AÇ kalır ama soğan-ekmek yeter şerefini satmaz, ne bileyim fahişelik yapmaz, hırsızlık yapmaz, ülkesini satmaz; ama kimi insan da üç kuruş için anasını satar. Maalesef ençok hainlik parap/makam için yapılıyor bu ülkede. Bir de etnik kökenler var, her Etnik kökeni farklı olan hain olmuyor ama olanı da çok. O yüzden zaten Atatürk'ten bu nefret, adam için için diyor ki, "Keşke Yunan galip gelseydi, şimdi ne güzel olurdu". Böyle diyen biri ömrü oldukça her hainliği yapacak elbet. Vaktiyle hangi ünlü tarihi kişi söylemişti unuttum şu an ama
      "Bir ülkeyi yöneten kişilerin o ülkenin insanlarının (işte Fransızsa Fransız, Türkse Türk) kanı taşımasına dikkat edin" diye, ismi lazım değil birisi var; sıksık " ben Türk değilim, eşim de Türk değil", ben şuyum, buyum, sonra yok ben öyle demedim diyor (oysa video kayıtlarında var), e böylelerinden ülkeye hayır gelmez arkadaşım. Yazık oluyor tabii..
      Saygılar...

      Sil
  10. Hey adamım şu insanların dediklerine inanabiliyor musun? hey adamım senin sorunun ne?! Tamam tamam sakin ol ahbap. Onlara Türkçe altyazı olarak "lanet olsun" diyorum. :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahahahaha:))))çok iyiydi Utku'cuğum, ağzına sağlık.

      Sil
  11. Güllüyorum ya bayağı bayağı gülüyorum, hele kü cımhurbaşkanının kalkıp evete destek beklemesne

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz bunları hakettik Meltem, neden dersen, koskoca ana muhalefet partisi "Cumhurbaşkanı olurken tarafsız olacağına dair NAMUSU ve ŞEREFİ üzerine yemin etti, aylardır bu yeminini çiğniyor. Anayasaya aykırı, suç işliyor" diyerek bu şahsın hakkında Yüce Divan'a suç duyurusunda bulunmadı.

      Sil
    2. hakkaten ya onu anlamıorum neden dava açmıyorlar

      Sil
    3. Valla beceriksizlik sanırım. Ya da korkaklık. Ben vatandaş olarak açayım dedim, yeğenim hukuk son sınıf öğrencisi "Teyze öyle bir şey yaparsan, hemen polis gelir, seni terörist diye hapse atarlar" dedi. 60 yaşında hapislere mi düşeyim? Bücürük'e kim bakar? Ben yapamıyorum ana muhalefet partisi yapsın ama yapmıyorlar:(

      Sil
  12. Şaka gibi yaaa... Zeka düzeyimiz iyice yerlerde toplum olarak:( İşin kötü tarafı zekası olanlarında zekasını aşağı çekecek bu düzey:( Referandum öncesi bankaların emeklilere promosyon adı altında dağıttıkları paraya ne diyorsun Müjde abla? Çok mu kötü niyetli düşünüyorum bilemedim:( Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şaka gibi gerçekten, hayır onu da bıraktım 15 senedir mağdur olan kesim ortada, benim bloğum bu mağduriyetlerle dolu, ne piyanisti kaldı, ne Erol Evgin'e bulaşmadığı, ne orkestra şefi. Ama mağdur hep bunlar!!!

      Asla kötü niyetli düşünmüyorsun canım, emekli promosyonu yıllardır konuşuluyordu, tam referandum öncesi verdiler. Tamamen TAKTİK. Yoksa daha üç, beş yıl sürüncemede kalırdı. Verdikleri promosyonla bir aylık doğalgaz parası. O kadar....

      Sevgiler...

      Sil
  13. Pek tutarlı değil anlatılan. Ne diyim, daha fazla bu haberlerle karşılaşmayalım. (Ya özür dilerim,çok alakasız olacak ama Ekşi denince aklıma yine Sabire Meltem Banko geldi. Bugün Ekşi'de yine yaptı yapacağını :D)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Referanduma kadar yine karşılaşabiliriz:))))ha şu kadın ben ilk kez duymuştum, sen söylemiştin kim olduğunu:)))

      Sil
  14. Her şeyin bu denli yaklaşımlarla yaşandığı başka yerler var mı nereye gidiyoruz merak ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dünyada tek olabiliriz. Özellikle tiyatro- en ön koltuk- çakkıdı çakkıdı sakı çiğne- sonra türban diye ağlaşmanın bir örneği yoktur. Böyle nereye gideriz? Zıvanadan çıkarız...ancak uçuruma gideriz...

      Sil
  15. Yorumumu görmeyince yanlış bir şey mi yazdım diye düşündüm Müjdecim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nur'cuğum bu yorumundan başka yorumun ulaşmadı elime canım arkadaşım. Teknik bir arıza olmuş olabilir:( sen yanlış bir şey yazar mısın aşkolsun...mümkün değil..

      Sil
  16. Sherlock bu ülkede olsaydı, sıkılma ve keman çalma alışkanlıklarını bırakırdı, kafasını kaşıyacak vakti olmazdı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle:)))herkes birbirine kumpas düzenliyor:(((

      Sil
  17. Fakat fantazileri çok gelişik.. 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma ya, dindar değil ama dincilerin erkeği, kadını üçkağıtçılık ve akla gelmeyen fantazilere çalışıyor.

      Sil
  18. Şimdi Müjdecim sen söyle ben güleyim mi bu habere ağlayayım mı? 😂😢. Traji komik bir hikaye en iyisi biz milletçe hem ağlayıp hem gülelim 😢😂😂. Sevgilerimle ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru diyorsun Zehra'cığım, hem ağlayıp, hem gülelim:))))Sevgilerimle ♥

      Sil
  19. Bak tırsdım şimdi,ben türbanını da mine eteğinide ancak davranışlarına göre farkedenlerden oldoğumdan kadın ve helede yanında çocuk ya da yaşlı-haynvan varsa pozitif ayrımcılık yaparım ama bunu kullanıp üstüme sıçratırsa ne yaparım o an Allah bilir.....Çok komik ama;insanın sinirinibozabilen durumlar uzak duralımda;
    Bu millet nasıl uyanacak,
    Sevgilerimle Müjdem...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma yaaa, konu komşum hep türbanlı, en iyi komşularım hep türbanlıydı (gerçi Lokum hadisesinden sonra çok üzüldüm, içime kapandım artık sıkıfıkı olmayacağım kimseyle)onlardan yana korkum yok ama sen dikkat et, ne bileyim mesela birisi karısını filan döverse yardım etmeye çalışma:))))belki komplodur tutar "Bu kadın türbanlı karımı dövdü" der. Mazallah. Birkaç nesil sonra ancak uyanırlar.
      Sevgilerimle Merih'im.

      Sil
  20. Dikkatli olmak lazım, her taşın altından bir komplo fırlayabilir. Baş örtüsü üzerinden saldırmaya devam ediyorlar. Vallahi yazarken çekiniyorum. Başını bağlayıp bu komplolara inananlar, burada yazdıklarımıza bakıp onlara karşı olduğumuzu düşünüp üzülecekler. Kendini bilmezler toplumu kamplara bölmenin yolunu keşfetmişler. Saftirik Town hikayesinde bahsetmiştiniz.
    Yazık bu millete...
    Hayırlı pazarlar diliyorum Müjde Abla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok, yok bence hiç öyle düşünmezler, benim en iyi komşumun başı örtülüydü,diğer komşularım da çoğu başı örtülü, pardösülü vs. En sıkı fıkı komşu kızım hem Fethullahçı, hem AKP sıkı Tayyip'çiydi, sonra benim kapılarım 'komşu' sandığım, 'komşu' dediğim, ruh hastaları tarafından yumruklanınca, bir 'geçmiş olsun, hayırdır' deyip gelmeyince (alt katımda oturuyor, görsen kızım gibi ona emek verip, bir şeyler öğretmeye, ufkunu geliştirmeye çalışmıştım yıllarca)soğudum, eski sıkıfıkılık gitti, bir şey de öğretememişim zaten:( o yüzden samimi DİNDAR başını örtenler bence üzülmezler, hatta hak verirler. Hatta hemcinslerinin bu komplalarından utanırlar. Mesela Sümeyye-sakız-tiyatro olayından da, Kabataş yalanından da utandıklarını düşünüyorum. Ama dediğim gibi samimi Allah'a inanan, üçkağıtçı olmayan dindarlar...
      Valla her şey olacağına varacak, görüp yaşayacağız...
      Hayırlı pazarlar canım:)sağol..

      Sil
  21. Süpersiniz gerçekten, bayıldım yazınıza:) tam bir komedi, ama yazık olmuş esere, eminim bir tiyatro veya sinemada sunulsa haftalarca kapalı gişe oynardı, ülkemizde kaliteli komedi sayısı az:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O senin süperliğin Eren'ciğim çok teşekkürler.:)Beğenmene sevindim hakikaten ya, sinemada oynatsınlar ya da televizyonda hepimiz kahkahalarla gülerek seyrederdik.:)))

      Sil