22 Mart 2017 Çarşamba

HAFTANIN MELODİSİ - THE WORLD WE KNEW



Bu hafta, ençok Sinatra'nın yorumundan sevdiğim bir şarkı seçtim: The World We Knew. Çoğu Sinatra şarkısında olduğu gibi bitmiş bir aşkı anlatıyor.

Şarkının altta, The Anita Kerr Singers' dan yorumu da çok güzel. Bambaşka bir gezegendesiniz gibi, huzur veriyor, kadının sesi billur gibi. Dinlemek isterseniz:


Şarkının bestecisi Strangers in the Night'ın da bestecisi Bert Kaempfert.  Anita Kerr Singers'ın solisti şu anda 89 yaşındaymış!  Bu şarkının sözsüz versiyonları da güzeldir. Bir keresinde buz dansı yarışmasında Sinatra'nın versiyonuyla dans etmişti yarışmacılar. İyi dinlemeler:)

34 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Ben de teşekkür ederim Yasemin'ciğim. :)

      Sil
  2. Frank Sinatra, teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yorum için teşekkür ediyorum.

      Sil
  3. Gecenin bu vakti çok güzel geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim canım, ayrıca hediyene buradan da çok teşekkür ediyorum:)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Sinatra sevenler derneği kuralım. ♥ Bu şarkı onun sesine çok yakışıyor. Benden de sevgiler.

      Sil
    2. Emrin olur de kubad'cım.
      Hem bak hazır Türkçe Sinatra sevenlerin buluştuğu bir site var. :) Senin ve tüm Sinatra sevenler için altta linkini kopyaladım.

      https://sinatraclubistanbul.wordpress.com/

      Sil
    3. Oooo, bakıyorum hemen.

      Sil
  5. Müjde Hanım,
    Şarkı zevklerimiz ne kadar ortak :)
    Yayınladığınız her parçayı hiiii diyerek açıyorum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa, çok mutlu oldum inanın, çok teşekkürler ♥

      Sil
  6. Teşekkürler :))) Kucak dolusu sevgiler:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yorum için teşekkür ediyorum, kocamannn sevgiler:))))

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Yurdagül'cüm. :)

      Sil
  8. ooooffff..gangesterın bile yakışıklı ya da sesi güzelini versin Allah
    Bi de bizimbahtımıza düşene bak
    çok şanssızız çoook

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))Gangster sayılmaz yaa:))Las Vegas'taysan ve kumarhanelerin, gösteri dünyasının içinde üstelik çok da ünlüysen gangster arkadaşları olmaması mümkün değilmiş insanın.:) E, Sinatra olunca akan sular duruyor:)))

      Sil
  9. Müzik eşliğinde yorum yazmak çok keyifliymiş .

    YanıtlaSil
  10. Mmmmm miss ;) Verdiğin linke de uğradım.Ama bence "Müjde'nin Seçtiği Parçalar" adlı bir radyo programı olmalı ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay, Aytül'cüğüm, beğenmene sevindim, önerinle gurur duydum , ay keşke yapabilsem:))çok teşekkürler.:))

      Sil
  11. Strangers in the night geliverdi aklıma. Buda güzelmiş. sözleri de gerçekten oldukça hoş. ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah, ah çok severim o şarkıyı da. Birçok başka kişi söylemeye çalıştı Strangers in the Night'ı ama kimse Sinatra gibi okuyamıyor. Hatta bir ara O Ses Türkiye'de mi ne icra etmişlerdi. :)
      Senin de yorumuna sağlık Sümeyye'ciğim. Sözleri hakikaten çok güzel. :)

      Sil
    2. O ses türkiye mi hemen bakayım
      İyi birşey beklediğimden değil ama meraktan. Bencede ona yakıştığı gibi kimseye yakışmıyor :)

      Sil
  12. Sözlerini de sevdim :) Google translate sağolsun:) Paylaştığınız teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sözleri çok güzeldir ama google nasıl çeviriyor iyi mi? Onu bilmiyorum eğer iyi çevirmemişse, ben buraya senin için kendi elcağızımla çeviririm:)ben de yorum için teşekkür ederim.:)

      Sil
    2. İngilizce'den çevirileri iyi bence. İdare ediyoruz :)

      Sil
    3. İyi o zaman, mesele yok. :)

      Sil