20 Mart 2017 Pazartesi

AN İTİBARIYLA...

Şu anda yani tam 20. Mart akşam saat 22 .41 ve ben Halk Tv'yi izliyorum. Uğur Dündar ve Halk Arenası programı var.  Ben açtığımda Selin Sayek Böke çok güzel bir konuşma yapıyordu.

Dedi ki, "Başkanlık sistemi bizi her yıl daha yoksul yapacak."

Ama sonrasını söylemedi. Naçizane ben ekliyorum:

Birileri daha yoksul olacak ki, birileri daha zengin olsun.

Yani bizler her yıl daha yoksul olacağız ki, Tayyip, 7 sülalesi, AKP'li bakanlar, belediyeler, şirketler vs. daha zengin olsun.

Halk tv ve özellikle Uğur Dündar'la Halk Arenası'nı izlemeye devam. (Şu anda reklam arası verdiler yine başlayacak)


26 yorum:

  1. Başını kaçırdım, reklamdan sonrasını bekliyorum ben de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Halk tv'ye kimse reklam vermiyor nasıl korkuttularsa, adamlar kitap satışı, Atatürk'lü tükenmez kalem vs. satışı ile ayakta kalmaya çalışıyorlar o yüzden de sıksık bu kitap satışı reklamı ile programlara ara veriyorlar. :( Çok üzülüyorum...digitürk filan hep atmış kimse seyredemesin diye..:( ancak uydudan izleniyor, iki yıl öncesine kadar ben hiç izleyemiyordum çubuk antenimden çıkmıyordu..

      Sil
  2. Çünkü kapitalist sistem bunu istiyor ve buna hizmet ediliyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız. Aynen öyle. Birileri yoksullaşacak ki, birileri zenginleşecek.

      Sil
  3. Refarandum için il il gezen arenayı hep izliyorum ama bu son olanı izleyemedim tekrarını mutlaka izleyecem canım.İnşallah hayır'lı olack:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah AYsel'ciğim, HAYIRlısı olacak. :)

      Sil
  4. halk tv bizde çekmiyo,uydu olmasına rağmen :( eskiden çekiyodu ama şimdi çekmiyo bi gariplik var bu işte..izmir de çoğu evde çekmiyo mesela.. bide şöle bişi var..daha yeni farkettim..halk tv,ulusal gibi ulusalcı kanalarrın frekansları çok kötü..ama öyle abudik gubidik saçma sapan kanallar var ki,onların sanki HD kalitede..ulusalacıların ise SD kalite.. o da en düşük frekanstan..ulusalcılar frekanslarını neden daha kaliteli olarak almıyorlar ki? illa da HD olması gerekmiyor..çünkü herkesin HD tvleri yok..SD frekanslı kanallarında kalitesi olanları var..Kaliteli olan frekansları onlar mı almıyor yoksa türksat mı vermiyor? Ben de bunu düşünüyodum..halk arenasını sürekli kaçırıyruz..zaten uzun süredir haber falan izleyemiyordum..facebook hesabımı alıkoydular maalesef..off of.. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah Allah o zaman gerçekten bir gariplik var, şimdi uydu sistemleri filan her şey devletin elinde, yani akp'nin elinde. Nasıl yapıyorlarsa? Bilemiyorum ki...:( facebook hesabınız için üzüldüm yeni açın en iyisi arkadaşım. :(( Geçmiş olsun:(

      Sil
  5. Halk Tv ve benzeri kanalları sadece biz izliyoruz ki Müjde abla, onların umurunda mı sanki :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef öyle Burcu'm, kandırılmış, izdivaç, Survivor ile hipnotize edilmiş vatandaşların izlemesi lazım:(

      Sil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla Bekir Bey, herkes tv sunucusu değil ki, çok mükemmel diksiyona sahip olsun. Önemli olan yalan konuşmuyor, dürüst, doğruları söylesin.

      Bu arada siz hala soruma cevap vermediniz.
      Demiştiniz ya bir yazıma yorumunuzda akp'ye oy atmayacağım, chp'ye de oy atmayacağım, kime oy atacaksınız HALA MERAK EDİYORUM. Allahaşkına bir cevap verin de beni meraktan kurtarın. :)

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. Allah'ım!
      Hani cevap? Hangi partiye oy atacaksınız?
      Bir parti ismi yok.
      Oy vermeyelim propogandası mı yapıyorsunuz?
      Kaç ay önce yine sormuştum. Yine cevap vermemiştiniz.
      Bir sonraki yazımı sildim, ama pişman olduğum için silmedim, mesajımı aldınız diye sildim.
      Sürekli akp kötü, chp de kötü, oy atacak parti yok, oy atmayın demeye getiriyorsunuz. Sürekli oy atmayın propogandası yapıyorsunuz. Oy atmayalım, akp'ye yarasın. Oldu bravo! Bunu yemez benim okurlarım ama diyorum ya mesajımı aldınız. Siz istediğinizi yapın,oy atmaya gitmeyin. Ama bloğuma gelip ona oy atma, buna oy atma, o kötü, öteki de kötü, en iyisi kimseye oy atmamak propogandası yapmayın. Bıktım çünkü.

      Sil
  7. Aykut Erdoğdu da CNN'deydi, ne has konuk aldılarsa artık. Gerçi izleyip, aydınlanan olmasın diye 23'ten sonra çıkardılar adamı, yazık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düzgün, doğruları söyleyen insanları çıkartmıyorlar ya da dediğin gibi gece çıkartıyorlar ki, kimse izlemesin diye. Ben yandaş kanallara hiç bakmıyorum Burcu'm. Sadece Fatih Portakal'ın haberleri ile Halk tv'yi izliyorum. Ulusal'a da bakardım ama uydu ayarını beceremedim.:))

      Sil
  8. Halk tv yi herkes izlemesin diye ellerinden geleni yapıyorlar konuşulanları gerçekleri başımıza gelecekleri bir tek bizler tahmin ediyoruz diğerlerinin çoğu bir makarna uğruna evet diyecek türde insanlardan oluşuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle Gülşah'cığım, Sözcü gazetesini de THY uçaklarına mahsus koymuyorlarmış. Dün Uğur Dündar anlattı zaten biliyoruz gerçi.

      Sil
  9. Biz de izliyoruz, hele Yılmaz Özdil ile olan bölüm nefisti:)

    YanıtlaSil
  10. Karaparti ve onun tek sahibi olan kişi,bir projedir,tıpkı İsrail projesini hayata geçirdikleri gibi,Türkiye üzerindeki projelerini hayata geçirmek için tasarlanmış karaparti ve onun başı projesi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle. Zaten saklamıyordu ki, videosu var, silinmemiş duruyor. youtube'da açıp açıp izliyorum bazen silinmiş mi diye. Amerika'nın Büyük Orta Doğu projesi var, biz bu projenin eş başkanlarından biriyiz. diyor. Ayyyy fenalık geldi bana ya...bizim apartmanda giriş katında oturan 70'lik teyze var her seçimde akp'ye oy atar ne bilsin bunları? İşte bunlardan oy alıyor. Bir de seçime gitmeyenler buna yarıyor.

      Sil
  11. Ara verdim geldim ama sen hızından hiç bir şey kaybetmemişsin,tebessümle onu gördüm.
    Zaman iyi gelmiş sana;umudun çoğalmış öfken bilevlenmiş sanki

    özlemiştim,sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgelin, sefalar getirdin Kadriye'cim.

      Hakikaten öfkelendim, artık sadece kızabiliyorum olanlara, sinirleniyorum. Bıktım bazı şeylerden tahammül edemiyorum. Umudumuzu ise kaybetmeyelim değil mi? Ben de seni özlemiştim, bir daha ara verme çok, sevgiler.

      Sil
  12. Uğur Dündar çok takdir ettiğim biri. Umarım bu ülkede daha güzel şeyler olur. Ummaktan başka ümidim kalmadı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah, ben daha lisede filandım Uğur Dündar ta o zamandan beri televizyonlarda gıda işinde hile yapan, kırmızı bibere kiremit tozu katan, ne kadar namussuz, üçkağıtçı varsa Uğur Dündar teşhir eder, onlarla mücadale ederdi. Babam olsa namussuzluk yapan acımam derdi hiç unutmam. Böyle şerefli, namuslu insandır. Onca yıl bak ben lisedeydim bir yamuğunu, bir skandalını, bir kepazeliğini görmedik, Keşke başbakanımız o olsaydı...:(

      Sil