28 Şubat 2017 Salı

TÜRKİYE'den KAÇAN KAÇANA...

Sabah güne ferah, güzel, iyi haberlerle başlayan bir ülke olsaydık keşke. Arkadaş nasıl pislik bir ülke olmuşuz parası olan arkasına bakmadan kaçıyor ülkeden. Benim gibi parası olamayan 24 saat içinde peşpeşe okuduğu rezil haberlerle ya hayata küsüyor, ya cinnet geçiriyor, ya da küfürbaz oluyor.

İşte isyan etmeme sebep olanlar:

1) Çaresiz bir insan, hastanedeki bebeği ile intihar etmeye kalkmış, bir kısım vatandaş cep telefonuyla, bir kısmı çekirdek yiyerek izlemişler. Dindar nesiliz ya...


cekirdek-1
Ah be bacım, sen bir "Tür"sün. Klonlarından bizim apartmanda, karşı apartmanda, mahallede yüzlerce var. Aynı senin gibi yere çömüp, aynı senin gibi çekirdek yiyip, aynı senin gibi düşünüp, aynı senin gibi hareket ediyorlar. Aynı senin gibi neyin doğru, neyin eğri olduğunu bilmiyorlar.



2.
Sevgilisinden hamile kaldı; doğurduğu bebeği ölüme terketti. :(  Dindar nesiliz ya...
ulan mahallede benim gibi kedici bir teyzenin kapısına bırakaydın seve seve bakardı,  niye balkonda ölüme terkediyorsun? Benim kediler senden iyi bebeklerine annelik ediyorlar:( Hem de altı tane birden bakıyorlar...


Sevgilisinden Hamile Kalarak Evde Doğum Yapan Kadın, Bebeğini Balkonda Ölüme Terk Etti

Haberin kaynağı ve diğer fotoğrafları: şuradan




Taciz var diyerek öldürmüştü, DNA testi şok etti

3.
Bu hanımefendi de, dört çocuk anasıymış, kocasını komşusuyla aldatmış, hatta dördüncü çocuğun babası sevgilisiymiş. DNA ile ortaya çıkmış. Meğer kadın, "beni taciz etti" diyerek sevgilisini öldürmüş. !!!!

Haberin ayrıntıları ve kadının sevgilisine yazdığı mektup:
şuradan


4.
Konya'da Suriyeliler, Afganlılara bıçak ve tornavidalarla saldırdı. Biri ağır, on yaralı. AKP'den önce ülkemizde ne Suriyeli vardı, ne Afganlı. Çok iyi idare ediliyoruz ya...

suriyeliler-afganlar-kavga-1000-5



.
Milyonlarca mülteci karın tokluğuna işe girince, işsizlikte rekor kırıldı. Vatandaşlık verilen Suriyeliler memur olacak. 
Kaynaklar:




5. 
Hangi ülkedense, ölmüş hayvan leşleri getirip, Et ve Balık Kurumu'na vermişler, vatandaşın mutfağına gitmiş, millete leşleri yedirmişler. Bakanlık kabul etmiş. Ben iyi ki, vejeteryanım ya olmayanlar?..

Odatv Türkiye’nin gündemini değiştirecek



6.
Vaktiyle "Türkiye bizden PKK'lıları istiyor, değil onları, Türkiye'ye Kürt kedisini bile vermem" diye posta koyan (!), Türk düşmanı Talabani'nin 'özerk Kürt yönetimi' yani sözde 'Kürdistan' bayrağı ülkemizde göndere çekiliyor. 



7. 
Piyanistler twit attı Tayyip'e hakaret etti diye kelepçeleniyor, kemancı, orkestra şefi abuksabuk nedenlerle  işten atılıyor, ekmeğinden oluyor, üniversitede hocalar, doçentler, profesörler bir bildiriye imza attı diye 'terörist' yaftası yiyor, okuldan atılıyor. Altta fotoğrafını gördüğünüz üniversitede araştırma görevlisi  - tanımam, etmem- terörist olduğuna inanmıyorum - çünkü kendilerinden yana olmayan herkesi 'terörist' yaptılar, işsiz kalıp, ekmeğinden olunca intihar etmiş. Bir imzayla terörist mi olunuyor? Ha adam  pkk'lı teröristlere  para mı vermiş? Silah mı temin etmiş? Yataklık ve yardım mı yapmış? PKK'yı mı övmüş?  Kanıtlayın sözümü geri alayım.   

Üniversiteden ilişiği kesilen Mehmet Fatih Traş intihar etti


Bugün bir doçent yine "Suçsuzum" diye not bırakıp intihar etmiş. Vaktiyle suçsuz askerlerimizin de intiharına sebep olmuşlardı, kahrolup kanser, beyin kanaması, kalp krizinden ölümlerine sebep olmuşlardı, şimdi bu intihar edenlerin kaçı gerçekten suçlu? Kaçı suçsuz? Bir üniversite hocası işsiz kalınca evlere temizliğe mi gidecek? O kadar kolay mı 'terörist' yaftası vurmak? Fetö, madem terör örgütüydü, ayakkabı kutularını ortaya çıkartıncaya kadar, Gülen'e övgüler yağdıranlar, Fetö savcısının heykelini dikmek isteyenler ortada geziyor. 



8.
Dün akşam Halk tv' de birkaç konuşmacı vardı, ben televizyonu açtığımda program çoktan başlamıştı o yüzden konuşmacının ismini öğrenemedim. Öyle mantıklı, öyle yerinde bir soru sordu ki, kıskandım:)) benim niye aklıma gelmedi bu soruyu sormak diye. Dedi ki:

"Referandum sonucu 'HAYIR' da çıksa, cumhurbaşkanı yine Erdoğan, başbakan yine Binali Yıldırım, TBMM'de yine şu kadar AKP milletvekili olacak, bir şey değişmeyecek. O zaman niye ille de "başkan" olmak, anayasayı değiştirmek için bu kadar çırpınıyor?

Haklı.  HAYIR çıkınca, Tayyip Erdoğan atılıp, yerine Kemal Kılıçdaroğlu gelmeyecek. Niye bu ısrar o zaman? Tamamen rejim değişikliği için. Açık İstihbarat sitesinin yazdığı üzere bu referandum aslında "Şeriata geçiş startı vereyim mi?" oylamasıdır. Ancak apartman önlerine minder atıp, çekirdek çıtlayıp intihar edenleri seyredenlere bunu anlatmak faydasız. 



9. 
D......... denen şahsa gelince: Arkadaş nasıl bir kasedi varmış ki, nasıl bir mide var ki, değil tükürüğünü, kustuğunu, s.....tığını yuttu!  Arkadaş bu nasıl videoymuş? Ben korktum o videodan.  Seks meks diyorlar da, cinayet mi işlerken çektiler? Para, pul için bu kadar dönekliği kimse yapmaz. Ya da malum partiye yerleştirilmiş bir 'casus virüs' - Truva atı .  İnşallah o kadar ödü koptuğu kasedi internete düşer. 


10.
Bir twitte rastladım,  aktarıyorum:
"Bir ülkede başbakan çıkıyor, başbakana gerek yok diyor."

!!!  Traji komik!


Sonuçta nasıl pislik bir ülke olmuşuz arkadaş? Çocukluğumun, gençliğimin dürüst, saf, iyi insanlarla dolu ülkesini arıyorum. Kabataş yalanlarınızla, kininizle, iftiralarınızla, görünüşü dindar, içi şeytanlarınızla, para için anasını satanlarla, 'kandırıldım' deyip kandıranlarla, Atatürk'ümüze kadar sataşarak, doğup büyüdğümüz ülkeden bizi nefret ettirdiniz. Allah layığınızı versin. 

52 yorum:

  1. yazık yaa ülke kimlere kaldı bende imkanım olsa saniye durmam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de imkanım olsa durmam. Eskiden Suriyelileri eleştiriyorduk niye ülkelerinden kaçtılar diye. Onlar buraya geldi biz nereye kaçacağız?

      Sil
  2. Bunlar sadece basına yansıyanlar.
    Ya basına yansımayan ve/veya
    basında sütun bulamayan haberler?
    Ben bu nedenle haberleri izlemiyorum artık.
    Hem de çoktandır.
    Haber saatinde belgesel yayınlayan kanal izliyorum
    ya da TV kapatılıyor. Nokta..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka basına yansımayanlar da var, hatta bir ara t24 kanalında askerlerin kaldığı hapisanede yangın çıktı diye haber vardı ama hiçbir kanalda duymadım, okumadım, meçhul???? Ne oldu gerçek mi? Yalan mı? Sansürlendi mi? Bilemiyorum. Allah bilir. Hocam Halk tv' ile Fatih Portakal'ın haber saatini naçizane tavsiye ederim.

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. gerçeklerin bu kadar suratıma çarpıldığı bir ortam olmadı, sevgili hippi.
      bakma lafın gelişi o. sen devam et.
      hala evet diyen gerizekalılar var.

      Sil
    2. Hippi:)))yok canım ben anlıyorum seni Goethe arkadaşım. O evet diyenlerin psikolojisini anlıyorum mağdurlardı, dışlanmış hissediyorlardı, birden kendileri gibi başörtülü, türbanlılar iktidarı ele geçirip, bunlar da nimetlerden (ama kul hakkı yiyerek)faydalanınca, bırakmak istemiyorlar. Fakirlik ayıp değil, 15 sene önce ekmek alamayacak kadar yoksul mahallede oturan kimi tipler altlarında 300000 liralık jiplerle dolaşıyorlar. Bu kişiler evet vermeyip ne yapacak? of ki of...

      Sil
  4. Offf... Yabancı dilim olsa, param olsa gitsem bu ülkeden.. Hatta hep beraber gitsek.. Ama o zaman da Atatürk'e haksızlık yaptığımı düşünürüm.. '' Ben size mis gibi bir ülke bıraktım, neden sahip çıkmadın'' diye rüyalarıma girer :) Ülkemize sahip çıkmalıyız ama nasıl???
    Pazar günü, Avcılar'da bir cami tuvaletinde, eşimin kuzeni bir grup suriyeliler tarafından darp edilmiş. Sebebi de para..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle eşinin kuzenine çok geçmiş olsun. :(( Vah vah yaa...:((alıp onları saraya götüreceksin, kim davet ettiyse onun evinde kalsınlar!
      Atatürk mis gibi ülke bıraktı ama kıymetini biz bildik, başkaları bilmedi Kerime'ciğim:( benim yabancı dilim var ama para yok:))))gitsek anca tuvalet temizletirler:(

      Sil
  5. Bu topraklar nasıl pislik içine bulaştı bu kadar kimler sebep oldu hala görmeyenleri de Allah a havale ediyorum. Ettikleri kadar çeksinler inşallah açığa alınmış bir öğretmenle konuştum ağlayarak anlatıyor herseyi işten kovulmuş cocugu engelli maaşlarını alamıyorlar suçsuzum diye yeminler ediyor. İnsan hakları mahkemesine başvuruyorlarmış toplu halde hiç bir işe yaracağını sanmıyorum. Herkesi kukla gibi oynatıyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Allah'a havale ediyorum, iyilik meleklerine de havale ediyorum Gülşah'cığım, ya bak bu konuştuğun öğretmen 'kandırıldık' desin, Fetö'cülerin ağababaları 'kandırıldık' diyor çıkıyor içinden. Aynı öyle kukla gibi oldu...

      Sil
  6. Bu pislik elli yılda bile temizlenemez,çekirdek çitleyen teyze ( ki,taş çatlasa benimle yaşıttır ) bana hastaneye büyük abdestini yapan pardüseli teyzeyi hatırlattı.Bildiğin koridora yapıyor kadın kakasını,öyle ayakta dikilirken,Müslüman ya 😡😡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın Sevda'cım, yani gök taşı düşse bu kadar zarar verirdi ülkeye, ay Yarabbi'mmmmm!!!!! Ay nasıl bir 'tür' bunlar arkadaşım:((((hastanede sen doktorsun daha iyi bilirsin arasan en az 20 tane tuvalet vardır:((((ıyyyy

      Sil
  7. Bugün bizim mahallede giderken bir baktım yolun biri barikatlarla kapalı. Karakolun olduğu ara yolu barikatla kapatıp diğer tarafı çift şerit yapmışlar. O karakol kırk yıldır aynı köşede duruyordu, savaş ortamı görüntüleri yoktu hiç. Barikatları görsen siper zannedersin, ah ah tam ortadoğu ülkesi olduk :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah Allah!!!!! Bir yandan da çıkıp herkes pompalı tüfek alıyor diye aba altından sopa gösteriyorlar. Kesinlikle Ortadoğu ülkesi olduk. Ne demokrasi kaldı, ne hukuk. Vatandaşı tehdit eden, kimin neci olduğu bilinmeyen, yalakalığın, gammazcılığın meslek olduğu pislik bir ülke hem de...:(

      Sil
  8. Yazık gerçekten, her gün daha kötü oluyor herşey :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zıvanadan çıkınca öyle oluyor:( az önce rastladım "Ülkede başbakan çıktı, başbakana gerek yok dedi"
      diye twit atmış bir sosyal medya kullanıcısı. Traji komedi...

      Sil
  9. Gözlerim karardı vallahi. O kadın nasıl bir yaratık, bir atla atla diye alkış tutmadığı kalmış. Et ve balık kurumuna ne demeli, iğrendim. Ah imkanım olsa beş dakika durmam bu ülkede. Kalıp savaşırım, Suriye'lilerin yaptığı saçma derdim eskiden. Ama kimle savaşacaksın ki? Herkes satılmış, hipnoz olmuş gibi. Savaşın güzeli olur mu? Olurmuş. Eskiden en azından bir kuralı varmış, mertçe savaşılırmış. Ciddi ciddi pislik içinde debeleniyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanlık kalmamış canım, camilerden "İnsanlık aranıyor insanlığımızı kaybettik" anonsu yapsınlar işe yararsa. Haklısın, kimle savaşacağız? O çekirek çıtlayan 'tür' benim apartmanda da var, sol, sağ, tüm mahallede de komşularımla mı savaşacağım? Eskiden yabancı ülkeden düşman gelirdi onunla savaşırdık, şimdi düşman içimizde!!!!

      Sil
  10. Bu ara ben de ruhsal olarak dengeden çıkmış durumdayım.Memur olmak modern kölelik.Bugün mali başkana bunu söylediğimde herkes bakakaldı :)) Çünkü hepsi yaranmak için el etek öpüyorlardı :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay, hayır olamaz!:((sen hepimize daha mutlu yaşam tavsiyeleri verirken....kıyamam sana yaa..:( çok üzüldüm. Cesaretli olduğun için kutluyorum seni, yalakalar, el etek öpenler, gün gelir sümüklü mendil gibi atılırlar örnekleri siyasette bolbol.

      Sil
    2. Zaten ne çektiysem dilimden çektim ben de :)) Bazen kendimi sana benzetiyorum Müjde ablacığım :)) Seni korumak için de yazılarını yumuşatmanı istiyorum bazen :)) İniş çıkış olur bazen.Düzelirim merek etme :))Öpüyorum :))

      Sil
    3. Bülbülün çektiği dili belasıdır derler ya:))))benziyoruz ikimiz de haksızlıklara 'eyvallah' diyemiyoruz sanırım. Beni hayatta ençok haksızlık sinirlendirir (kendime yapılmış veya hiç tanımadığım birine yapılmış olsa da). Çok sağol canım, ben dün akşam kendi yazımın bir cümlesi sansürledim biraz zaten:) geçmiş olsun tekrar, üzülme, takma kafanı:((
      ben de öptüm...:)

      Sil
  11. Aminnn kardeşim. Rezalet bir ülke olduk. Aslında tencere, tava lara vurduk ya bir zaman. Şimdi sözleşip aynı saatte çığlık çığlığa bağırsak sesimiz duyulur mu acaba? Emeğine sağlık. Allah'ımla başlayan tüm duaları ediyorum, bedduaları da.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım yaaa, tencere tavalara vurduk (ben de elimde bayrak, cezve kaşık, bizim mahallede çıktım kaç akşam)adam bizi terörist ilan etti, çapulcu ilan etti, senin de okuyan gözlerine sağlık ablacım, amin.

      Sil
  12. Artık ne diyeceğimi bilemiyorum. Beni cehaletleri ile susturur oldular!!! Ulusal çıkarlar zerre kimsenin umrunda değil;varsa yoksa "siyasi partimin âli menfaatleri" kafası...!!!
    Yeter artık! Gerçekten cehalete YETER artık!
    Bir Millet kendi kendine bunu yapmamalı!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitmişiz, ülke ölmüş ağlayanı yok haldeyiz:( dediğin doğru arkadaşım cehalet bilginin önüne, cüzdan vicdanın önüne geçti. Yeter hakikaten....:(

      Sil
  13. Merhabalar.
    Çeyrek asırdır bu iktidarın elinde oyuncak olduk. Benim asıl korkum, referandum sonrasıdır. 2016 yılında yaşanan her şey, bunların elini kuvvetlendirmiştir. Referandum sandıklarından çıkacak oyun rengini, ne yazık ki tahmin edebiliyorum. Buna rağmen, asla ümidimi yitirmedim. İnşAllah tersi olur. Beni asıl endişelendiren, iktidarın ülkeyi büyük bir felakete sürüklemesidir. cenab-ı Hakk, bu mazlum milletin yar ve yardımcısı olsun.
    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Recep bey, inşallah hayır çıkar, aksı halde dediğiniz gibi felaket sürükleniriz. Kocaman bir Aminnnn diyorum duanıza.
      Çok teşekkürler, selamlar.

      Sil
  14. Aynı düşüncelere sahip olduğumuz için yorum bile gereksiz. Ama belki bu yazdıkların görmeyen bir gözün, duymayan bir kulağın sesi olabilir, ve hayta bir kişinin bile düşünmesine yol açabilir. Çünkü kaynaklı haberler. Doğru haberler. O yüzden önemli buluyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç sanmıyorum Berfin'ciğim, asla düşünmelerine yol açmaz, düşünmek için o 'tür' den (çekirdek çıtlayan tür) çok farklı biri olmak lazım. İnşallah bir kişi bile senin dediğin gibi düşünsün:)

      Sil
  15. yazınız harika olmuş,başka nasıl anlatabilirdik ki ülkemzin içine düştüğü bu durumu..yazık gerçekten..sölenecek çok şey var aslında bu konular hakkında ama benim şu an ilgimi çeken şey refarandum..çünkü,referandum sonrası ülkeyi içinden çıkılmaz bir durum bekliyor olabilir..bu konuda bi yazı yayınladım..durum bu şekilde..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A, estağfurullah, çok teşekkür ederim. Yazınıza okumaya geleceğim, şimdiden kaleminize sağlık diyerek.

      Sil
  16. Aaah ah Müjde abla, zaten kaçmamıza gerek kalmayacak, yakında ülkede bize yer kalmayacak, ittire ittire denize dökecekler bizi :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bundan korkuyorum Burcu'm:(((ta en başından beri söylüyoruz ama dinlemediler, her geçen yıl bir öncekinden kötüye gidiyoruz. :(

      Sil
  17. Var olan gerçekleri ard arda okuyunca vahim halimiz daha da gözler önüne seriliyor. Bu ülke insanı nasıl bu hale geldi? Cehaletin bu kadar popüler olduğu bir toplumdan ne beklenir? Bence bugüne kadar görmediğimiz şey aslında toplum hep buydu. Yalnızca kapılar ardında kalıyordu. Cehalet pohpohlanıp takdir edildikçe, toplumun gerçek potansiyelini gördük. Cesaretlendiler ve yaptıkları her şey alkışlandı daha da cesaretlendiler:( Aslında toplumumuz hep buydu... Kaleminize sağlık... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cehaleti örgütlediler, örgütlü cehalet aydınlığın, bilimin, sanatın, Atatürk'ün bile düşmanı oldu. Dünyada en kolay cahil kitleleri kandırırsınız. Çünkü cahil kitleler sadece ceplerini, cüzdanlarını düşünen kitledir, ötesini umursamaz, kafa da yormaz. Kim cüzdanını, menfaatini sağlıyorsa ona kul, köle olur. Yorumuna aynen katılıyorum sevgili arkadaşım. Sen de sağol, sevgiler.

      Sil
  18. Aralarından sadece 2. ve 4. haberleri duymuştum. Ekşi'de çok kullanılan bir sözü aktarıyorum: "Vay Serhat, neler dönmüş ya"

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A, Ekşi'ye sıksık bakarım ama bu sözü duymamıştım. "Vay Serhat neler dönmüş ya" diyorum o zaman. :((

      Sil
  19. Yeter yeminle yeter. Gitsinler artık. Cennet vatanı soktukları hale bak. Evet diyecek olanlar da gitsin başka yerde yaşasın şeriatını.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hakikaten yeter artık, mağduruz diye geldiler, mağdur etmedikleri kesim kalmadı, keşke onlar gitseler...

      Sil
  20. 7. haber ile ilgili konuşacak olursak, kanımca o adamlar görev süreleri bittikten sonra Adnan Menderes gibi yargılanmamak için Başkanlık diye çırpınıyorlar. Çünkü ben er geç adaletin yerini bulacağına inanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki onun korkusundandır, gerçi şu anda hayır da çıksa, yargıyı kendine bağladı, kaç kişi var ki yargıda bağımsız olan? AKP'li olmayan? Bence asıl sebep hayır çıkarsa İslam cumhuriyetine dönüştürme ve eyaletlere bölmeyi hedefliyor çünkü eski videolarda, röportajı var, "eyalet sisteminden korkmayalım, Lazistan vardı, Kürdistan vardı" deyip duruyor, (Fatih Altaylı ile röportajını izledim)

      Sil
  21. Sürekli aynı soruyu sorup duruyorum Müjde Ablam, biz ne ara bu kadar kötülükten yana, kör, hak hukuk bilmez, acımasız insanlar olduk. Ne biçim zamandayız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne zaman olduk biliyor musun canım, (naçizane fikrim)cüzdanlarımız, vicdanlarımızla yer değiştirdiği zaman olduk. :(

      Sil
  22. Ay Müjdem ay!!!
    Bildiğim ve isyan ettiğim haberleri yeniden okumak zorda olsa okudum. Aynı isyanları duyduğumuz sayı gittikçe de azalıyor.
    Atam canım Atam bu milletin üzerine bir örtü çekti, gidebildiği kadar da gitti, biz yararlandık Cumhuriyetin tüm devrimlerinden. Biri geldi örtüyü çekti ve altında zoraki kalanlar hürriyetlerine kavuştu. Biz buyduk aslında Müjdem biz buyduk. Dinimizin efendisi degil uşagı olduk. Yanlış dayatılan kulaktan dolma dinimizi örtünerek,yatıp kalkarak bilmediğimiz bir dili dinleyip ne dediğini bilmeden ağlayan,dövünen,korkan bir toplum esas ağlanması gerekenleri görmeden, doğanın Allahın bize sunduğu br nimet olduğunu bilinçsizce, bencilce kullanıp yok etmenin günahını, insan haklarına bencilce sarılıp karşısındakinin haklarını umursamayan, saygısız ve sevgisiz bir toplum ne yazık ki halkın bu eksikliğini gören kişi yada kişilerce tepe tepe kullanmaya kalkmasını sonucu. Bu arada kurunun yanında yaş yanması.
    Ha aslında sadece yaşın yanması değil birde gelecek nesillerin daha doğmadan haklarının ellerinden alınmasıdır.
    Canım benim çok yazdım ama içim o kadar dolu ki.
    Seni seviyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nur'cuğum, din bizim zamanımızda dindi, şimdi o kadar kirlettiler ki, din, din olmaktan çıktı, siyasi ve ticari bir ucube oldu, vicdan, ahlak olmadan din tek başına neye yarar? Dediğin gibi Atatürk bizi adam etmişti, ona ihanet ettik, ülkenin ayarı bozuldu o ayarlar Atatürk'ün yaptığı ayarlardı. Şimdi formatı bozuk bilgisayara döndük:( gelecek nesillere çok yazık hakikaten bizlerin zaten bir ayağı çukurda ama onlar ne yapacaklar?:((((
      Canımmmm istediğin kadar yaz, seve seve okurum, çok teşekkür ediyorum. Ben de seni seviyorum.

      Sil
  23. "Allah layıklarını versin"
    başka bir şey yazmayayım.Çünkü çok sinirim bozuluyor,

    Bücürükü mıncıkla benim için bir mırıltısına değişmem ben
    yalakaları,ikiyüzlü insanlıktan çıkmış insanların adını duymayı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnnnnnnnnnnnn Merih'ciğim amin....verecek de inşallah.
      Bücürük şu anda benim yorganın altına girmiş uyuyor ablası, gelir gelmez mıncıklarım. :)

      Sil
  24. Birbirinden akıl almaz haberler bütün enerjimi emiyor benim de. Şu yaşıma kadar bu kadar bunaldığım bir dönem hatırlamıyorum. Dediğin gibi çok fazla giden var. O da ayrı üzücü bir konu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamen aynı durumdayım, ben de bu kadar bunaldığım bir dönem yaşamadım. Şu çekirdek yiyeni filan görüyorum şaka gibi değil kabus gibi...:(

      Sil